.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: تعدادی از نمایندگان ادواری مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با ارسال بیانیه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.

اعلام حمایت نمایندگان ادوار مازندران از حجت‌الاسلام رئیسی
شمال نیوز: تعدادی از نمایندگان ادواری مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با ارسال بیانیه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند. (ادامه)
همه لیست‌هایی که برای رسیدن به بهشت ارائه شده است
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور بودند که درانتخابات 96 شورای شهر به دلیل کاهش اعضای شورای و کثرت ثبت نام چهرهای شاخص، شاهد تعدد لیست و انشقاق در بین جبهه اصولگرایی و اصلاحات خواهیم بود.(ادامه)
احمدی‌نژاد از رئیسی حمایت می کند یا قالیباف؟
یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که هاشمی طبا در مناظره دوم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با توجه به حمایت‌هایش از دولت ، به نظر می‌رسد در نهایت به نفع روحانی از صحنه کنار برود. (ادامه)
اگر قند دارید روزی ۵ عدد عناب بخورید!
ناصری عناب را خواب‌آور و درمان کننده بی‌خوابی دانست که این خاصیت در هسته عناب بیشتر است. این کارشناس به افراد توصیه کرد برای برطرف کردن ورم چشم، عناب را به چشم بمالند. ناصری تقویت دستگاه هاضمه، تقویت حافظه و درمان کم‌اشتهایی را از دیگر خواص عناب برشمرد.(ادامه)
هر آنچه در برنامه نود 4 اردیبهشت 96 گذشت+تصاویر
از گفتگوی صمیمانه با آرش برهانی تا حواشی قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم/عنایتی بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر شد (ادامه)
شمال نیوز : علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در حکمی مسئول این ستاد انتخاباتی در استان مازندران را انتخاب کرد..... مسئول ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در حکمی مسئول این ستاد انتخاباتی در استان مازندران را انتخاب کرد.....(ادامه)
افرادی که قند دارند ۵ «عناب» بخورند
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: کسانی که قند دارند روزی پنج دانه عناب بخورند زیرا عناب برای کنتر قند خون مفید است.(ادامه)
انتقاد اصولگرایان از اقدامات انتخاباتی احمدی‌ نژاد
هرچه به انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم اختلافات اصولگرایان از پشت‌پرده بیشتر نمایان می‌شود. ورود تیم یاران محمود احمدی‌نژاد به کارزار انتخاباتی آنها را نگران دوقطبی شدن فضای انتخابات کرده است. (ادامه)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند...
روز جهانی زبان مادری و نقش کمرنگ مسئولان استان در حفظ زبان مادری / زبان مازندرانی چیست ؟(يادداشت)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند... (ادامه)
گریپ فروت سرشار از ویتامین "ث" است
این میوه علاوه بر مواد معدنی( آهن و کلسیم) دارای ویتامین های آ، ب1، ب22و ث نیز هست.(ادامه)
ناشتا 21 دانه مویز بخورید
مصرف 21 دانه مویز سرخ به صورت ناشتا،موجب پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود(ادامه)
با مصرف کلم بروکلی پیر نمی‌شوید
یک کارشناس ارشد طب سنتی معتقد است، مصرف "بروکلی" روند پیر شدن بدن را به تاخیر می‌اندازد.(ادامه)
مصرف «به» افراد را خوشحال می‌کند
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف "به" می‌تواند برای تجدید و احیای روحیه و خوشحال کردن افراد مفید باشد.(ادامه)
برای فشار خون بالا آب نارنج بخورید
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف آب نارنج برای درمان فشار خون بالا مفید است. (ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
"12مدیر دوتابعیتی دستگیر شدند"
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: خوشبختانه تعدادی از مدیران با تابعیت دوگانه که در بخش‌های مهم مدیریتی و تصمیم‌سازی نظام نفوذ کرده بودند، دستگیر شده محکوم شدند و یا پرونده‌شان در جریان است. آماری که ما داریم 12 نفر هستند.(ادامه)
هدیه خاص سردار سلیمانی به یک دختر شهید
سیاست > نظامی - باشگاه خبرنگاران نوشت:سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس امروز در دیدار با خانواده شهید سرلشکر ناصری انگشترش را به دختر وی اهدا کرد.(ادامه)
عکس: کشتی پهلوانی دوره ناصری در میدان ارک
تصویر زیر برگزاری کشتی پهلوانی در عهد ناصری را در میدان ارک تهران نشان می‌دهد. (ادامه)
چرا "حسن روحانی" کم پیدا است؟
(ادامه)
پایان کار کاروان «منا» با ۲۴ مدال و یک شهید
کاروان ورزشی کشورمان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک موفق شد ۲۴ مدال رنگارنگ کسب کند. (ادامه)
جایگاه کاروان ایران در پایان روز سوم پارالمپیک ریو +جدول
کاروان ورزشی ایران در پایان روز سوم بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، با مجموع ۳ مدال در رتبه بیست و هفتم قرار گرفت.(ادامه)
علی حاجی‌ناصری روایتی از «جزیره جزیره» شدن فراکسیون‌ها در مجلس دهم(ديدگاه)
علی حاجی‌ناصری(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند .....
کدام نماینده مازنی طرح استیضاح فانی را امضا کرد ؟ + متن کامل طرح استیضاح
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند ..... (ادامه)
ازدواج دوم بازیگر سریال پایتخت + تصاویر
هدایت هاشمی بازیگر 41 ساله کشورمان مدتی است که برای دومین بار ازدواج کرده است. در ادامه عکس هایی از هدایت هاشمی و همسر دومش را مشاهده می کنید.(ادامه)
اما و اگرهای جلسه محرمانه اصلاح طلبان با روحانی/ از خط و نشان تا بی اطلاعی
(ادامه)
حادثه مزارشریف از زبان تنها بازمانده آن‌
‌با شدت زیادی در می‌زدند، شهید فلاح در را باز کرد، افرادی با چهره‌هایی مانند طالبان و مسلح وارد شدند، سراغ اسلحه و نیروهای دیگر را می‌گرفتند، اکثرا شهید ریگی به سوال‌هایشان پاسخ می‌داد، پس از بازرسی سفارت، سویچ‌های ماشین‌ها را خواستند و ماشین‌ها را از حیاط ساختمان خارج کردند.(ادامه)
تا زمان عطش واقعی، آب ننوشید!
متخصصین طب سنتی توصیه کردند: تا زمان عطش واقعی، اقدام به آشامیدن آب نشود تا زمان عطش واقعی، آب ننوشید!(ادامه)
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید.... از رزمندگی در لشکر25 کربلا تا شهادت در سرکنسولگری+ تصاویر
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید....(ادامه)
عکس: میهمانی بزرگان قاجار در اواخر دوره ناصری
(ادامه)
چهره ها در مراسم ختم مرحوم علی دادمان
مراسم ختم مرحوم علی دادمان بعد از ظهر پنج شنبه در مسجدالرسول واقع در سعادت‌آباد برگزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.