.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کارآمد نشان دادن دولت با استفاده از دلارهای حاصل از فروش نفت خام بیشتر نمایش کارآمدی است و ارزش خاصی ندارد .... انتقاد جدی به نحوه افزایش قیمت بنزین در سال 98 وجود دارد
شمال نیوز : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کارآمد نشان دادن دولت با استفاده از دلارهای حاصل از فروش نفت خام بیشتر نمایش کارآمدی است و ارزش خاصی ندارد ....(ادامه)
موشک بالستیک ایرانی در ۱۰۰ مایلی ناو نیمیتز فرود آمده است
شبکه خبری فاکس‌نیوز شنبه شب به وقت تهران به نقل از مقامات آمریکایی که به دلایل امنیتی خواسته‌اند که نامشان فاش نشود گزارش داد که دست‌کم یک فروند از موشک‌های بالستیک شلیک شده در جریان رزمایش موشکی بزرگ ایران در ۱۰۰ مایلی ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس نیمیتز و ناوگروه همراه آن در اقیانوس هند فرود آمده و منفجر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : روند اجرایی احداث  کارخانه نوآوری در استان با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی معاونت علمی رئیس جمهوری در حال تکمیل شدن است .... ۲۰۰ روستای مازندران به اینترنت نسل‌۴ متصل می‌شوند
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : روند اجرایی احداث کارخانه نوآوری در استان با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی معاونت علمی رئیس جمهوری در حال تکمیل شدن است ....(ادامه)
ناگفته‌هایی از محافظ محسن فخری‌زاده که خود را روی شهید انداخت
یکی از محافظان دانشمند هسته‌ای کشورمان مهارت‌هایی خاص دارد.(ادامه)
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است. ساخت پایتخت ۷ چقدر برای مردم آب می‌خورد؟
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است.(ادامه)
مشکل اصلی دشمنان استکبارستیزی نظام اسلامی است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: مشکل اصلی دشمنان با نظام اسلامی، کفرستیزی و استکبار ستیزی است و از این رو به مقابله برخاستند.(ادامه)
شمال نیوز:وقوع چند ثانیه‌ای زمین‌لرزه 3.5 ریشتری در ساعت 2 و 49 دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه باعث ترس و دلهره مردم شهرستان آمل شده است.... زمین لرزه 3.5 ریشتری آمل را لرزاند
شمال نیوز:وقوع چند ثانیه‌ای زمین‌لرزه 3.5 ریشتری در ساعت 2 و 49 دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه باعث ترس و دلهره مردم شهرستان آمل شده است....(ادامه)
سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است | محافظان صدای گلوله‌ها را نمی‌شنیدند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح جلسه امروز مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به گزارش سردار باقری گفت: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه جزئیات بیشتری از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را مطرح کرد / ۱۳ تیر از تیربار داخل نیسان شلیک شده است....(خبر)
(ادامه)
 برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند. پشت پرده سفر شبانه نتانیاهو به عربستان/ آیا قرار است اقدام نظامی علیه ایران صورت بگیرد؟
برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : اکنون از مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران باید پرسید طرحی تخصصی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک همایش بزرگ ملی وعده آن را برای مازندران داد پس ازگذشت بیش از دوسال چرا نباید پیگیری می‌شد و نتایج اجرای آن به اطلاع افکار عمومی برسد ؟
 .... پرونده شهرک «کسب و کارهای فضاپایه» در استان مازندران خاک می‌خورد!
شمال نیوز : اکنون از مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران باید پرسید طرحی تخصصی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک همایش بزرگ ملی وعده آن را برای مازندران داد پس ازگذشت بیش از دوسال چرا نباید پیگیری می‌شد و نتایج اجرای آن به اطلاع افکار عمومی برسد ؟ ....(ادامه)
دستگیری فرد هتاک به فرد آمر به معروف در رشت
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت خبر داد و گفت: فرد هتاک با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
حریرچی: نباید منتظر افزایش تعطیلات کرونایی بمانیم
حریرچی گفت: به علت مشکلات اقتصادی در کشور، نباید منتظر افزایش تعطیلات کرونایی بمانیم.(ادامه)
دفن زباله؛ شلیک به قلب هیرکانی(يادداشت)
(ادامه)
عوامل متعددی در شکل گیری دفاع مقدس و کسب پیروزی تاثیر گذار بودند که در جنگ اقتصادی نیز می توان با تکیه بر همان عوامل، بر مشکلات فائق آمد و پیروز میدان شد. پیروزی در جنگ اقتصادی با الگوی دفاع مقدس(ديدگاه)
عوامل متعددی در شکل گیری دفاع مقدس و کسب پیروزی تاثیر گذار بودند که در جنگ اقتصادی نیز می توان با تکیه بر همان عوامل، بر مشکلات فائق آمد و پیروز میدان شد.(ادامه)
نحوه پذیرش اتباع خارجی در کنکور ارشد ۹۹
شرایط انتخاب رشته، نحوه پذیرش اتباع غیرایرانی و میزان شهریه پرداختی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ اعلام شد.(ادامه)
۳ واکسن دیگر کرونا در روسیه در حال ثبت است
وزیر بهداشت روسیه با اشاره به اینکه سه واکسن علیه ویروس کرونا در حال به ثبت رسیدن هستند، از آغاز روند توزیع واکسن "اسپوتنیک-۵" به برخی مراکز درمانی، برای آغاز مرحله سوم آزمایشات بالینی آن خبر داد.(ادامه)
جنگ جهانی چهارم۱(يادداشت)
(ادامه)
حجم تخریب انفجار بیروت به روایت تصویر ماهواره‌ای+ عکس
تصویری گویا از حجم و قدرت انفجار بیروت را می‌بینید. مساحت دایره حدود ۲ هکتار هست. (ادامه)
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، امروز با انتشار گزارشی درباره دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر وابسته به انجمن پادشاهی ایران، اقدام به خبرسازی و عملیات روانی علیه اذهان عمومی کرد. محل دستگیری جمشید شارمهد مشخص شد
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، امروز با انتشار گزارشی درباره دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر وابسته به انجمن پادشاهی ایران، اقدام به خبرسازی و عملیات روانی علیه اذهان عمومی کرد.(ادامه)

آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی ‌در خصوص اقامه عزا در ماه محرم پاسخ داد. نظر آیت الله سیستانی درباره مراسم محرم امسال
آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی ‌در خصوص اقامه عزا در ماه محرم پاسخ داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آبروریزی پهپاد پرادعای اسراییلی در مقابل موشک ۵۰ ساله/ از هرمس تا اسکای استرایکر؛ ارزش شکارهای پدافند ارمنستان از ۱۵۰ میلیون دلار گذشت +عکس(خبر)
(ادامه)
«علی فاهم» کارشناس و تحلیلگر عراقی معتقد است که سفر وزیر خارجه ایران به بغداد می تواند در راستای ارائه تصویر درست از گرایشات دولت جدید عراق برای مقامات ایرانی و تقویت روابط مشترک مهم باشد ....(خبر)
(ادامه)
ایران نفتکش توقیف شده خود از سوی آمریکا را پس گرفت
یک مؤسسه رفاه دریانوردان اعلام کرد: نفتکشی که توسط آمریکا و به خاطر دور زدن تحریم‌های ایران توقیف شده بود، توسط ایران بازپس گرفته شده است. ایران نفتکشی را که توسط آمریکا توقیف شده بود پس گرفت(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پراید و ماهواره را در کنار هم قرار دهید، تصویر درستی از دو نوع حکمرانی در کشور حاصل می‌شود. محس رضایی: موشک‌های نقطه زن ما رعب در دل آمریکایی‌ها افکنده است | ماهواره نظامی ایران از بالای آمریکا و اسرائیل عکس‌های دقیقی می‌فرستد(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پراید و ماهواره را در کنار هم قرار دهید، تصویر درستی از دو نوع حکمرانی در کشور حاصل می‌شود.(ادامه)
خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید. قاضی منصوری پرید یا پرت شد؟
خبر کوتاه بود و شوکه‌کننده. زندگی آقای بازپرس که افکار عمومی منتظر بازگشت او به کشور و حضورش در دادگاه بود، روی سنگفرش‌های هتلی در بخارست رومانی به پایان رسید.(ادامه)
داغ آمریکا برای از دست دادن RQ-۱۷۰ در سالگرد شکار «گلوبال هاوک» زنده شد/ ادامه فرار جاسوس خجالتی سیا از چتر پدافندی سپاه +تصویر ماهواره‌ای(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.