.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)
کشف ‪ ۴۴۰‬دستگاه ماهواره در آستارا
رييس شعبه ويژه قاچاق كالا و ارز در تعزيرات حكومتي شهرستان آستارا گفت: ماموران نيروي انتظامي شهرستان آستارا ‪ ۴۴۰‬دستگاه گيرنده ماهواره را از جاسازي يك دستگاه كاميون كه به سمت رشت در حركت بود، كشف و ضبط نمودند. (ادامه)
بهار دوستان خزان دشمنان(ديدگاه)
رسول سنايى راد(ادامه)
انهدام 2 باند بزرگ فساد در آمل
دو باند بزرگ فساد در آمل شناسايي و متلاشي شد. سرهنگ پاسدار سيد داود احمدي فرماندهي نيروي انتظامي آمل گفت: اعضاي اين باند كه در دو واحد آپارتماني به صورت مستقيم و با هم در ارتباط بودند، (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
گرگان به شبکه ماهواره‌اي اطلاعات آب‌وهوايي پیوست
استان گلستان مجهز به شبکه اطلاع‌رساني و انتقال داده‌هاي آب و هوايي ماهواره‌اي شد. به گزارش اداره روابط عمومي و آموزش همگاني شركت سهامي آب منطقه‌اي استان گلستان، مديرعامل شركت سهامي آب منطقه‌اي استان گلستان گفت: اين استان اولين‌بار در كشور، مجهز به اين شبکه شده است.(ادامه)
به دام افتادن سارقین مسلح در علی آباد کتول
معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي استان گلستان گفت: اعضاي باند چندين فقره سرقت مسلحانه توسط مديريت آگاهي شهرستان علي‌آبادكتول دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
کشف 5 هزار ليتر مشروبات الكلي در استان گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 4 هزار و 979 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و 6 هزار و 152 حلقه سي.‌دي مبتذل در مرداد‌ماه سال جاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد حسيني افزود: در مرداد امسال، 193 نفر از عاملان و توزيع‌كنندگان اقلام منكراتي شناسايي و دستگير شده و از (ادامه)
مسجد و ماهواره قابل تلاقي‌‌اند
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران، مسجد را كانون توحيد و ماهواره را مظهر فن‌آوري عنوان كرد و گفت: اگر اين دو، به شرط تهيه شدن ساز و كار فرهنگي، به تلاقي برسند، زيان‌بار نخواهد بود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي امروز در همايش تجليل از جوانان برتر مازندران كه در سالن ارشاد ساري برگزار شد افزود: جوانان نسل سومي مورد (ادامه)
نابودي 6هزار هكتار اراضي جنگلي‌ايران
هزار هكتار از اراضي جنگلي ايران هر سال در آتش مي سوزد . مدير كل دفتر فني حفاظت و حمايت سازمان جنگلها , مراتع و آبخيزداري كشور , ارزش تقريبي اين ميزان خسارت را جداي از ضررهاي زيستي 240 ميليارد ريال بيان كرد .(ادامه)
کشف يك كارگاه مشروب‌سازي در نوشهر
(ادامه)
كشف 900 آنتن ماهواره در گيلان
(ادامه)
راه‌اندازي سايت پژوهشي ارشاد مازندران
(ادامه)
جمع‌آوري ديش‌هاي ماهواره در رشت
(ادامه)
اخراج ?? مأمور رشوه گير دراستان گلستان
(ادامه)
اختصاص 2000ميلياردريال اعتباربه‌ گلستان
(ادامه)
اختصاص2000ميلياردريال اعتباربه استان‌گلستان
(ادامه)
کشف 5هزارليتر مشروبات الكلي درگلستان
(ادامه)
نگاهي به جايگاه ايران در دنياي مجازي (بخوانيد)
محمد فؤاد رحمان سرشت(ادامه)
نماينده رشت:عدم كارايى قانون ممنوعيت ماهواره
(ادامه)
كشف بيش از 8هزار قلم دارو در گيلان
(ادامه)
پلمپ 1954?واحد صنفي در مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 56 57 58 59 60 61

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.