.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رضا مياندره انواع تبليغات انتخاباتی(ديدگاه)
رضا مياندره(ادامه)
پلمب1000 واحد صنفي متخلف در گلستان
(ادامه)
50 گروه خبری حماسه مردم مازندران را پوشش ميدهند
(ادامه)
درياى خزر،قزوين يا مازندران؟(بخوانيد)
(ادامه)
توقف عمليات ساخت کنارگذر مخرب انزلى
(ادامه)
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ... سارق مكالمات تلفني50 ميليون تومان به جيب زد
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ...(ادامه)
پاكسازي منطقه آلوده ترك محله ساري
(ادامه)
باستان‌شناسان انگليسي درخليج گرگان
(ادامه)
متلاشي شدن 14 باند فساد وفحشا در قائمشهر
(ادامه)
دكتر محمدرضا جمالى

رسالت خبرنگارى(ديدگاه)
دكتر محمدرضا جمالى (ادامه)
كشف23هزار ليتر مشروبات الكلي و72هزار سي‌دي غيرمجاز در مازندران
(ادامه)
کشف11 هزار پاکت سیگار خارجی در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف 11 هزار و 152 پاکت انواع سیگار خارجی و قاچاق آن در سه ماهه اول سال جاری خبر داد. سرهنگ حسین آزرده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف 180 کیلوگرم چای قاچاق خارجی، 105 دستگاه گوشی تلفن همراه، 238 پاکت تنباکو و هفت هزار و 740 کیلوگرم چوب قاچاق شدند. وی اظهار داشت: در این مدت همچنین سه هزار و 141 دستگاه ماهواره و تجهیزات دریافت ماهواره، 23هزار و 378 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز و چهار هزار و پنج قوطی مشروبات خارجی کشف شد. سرهنگ آزرده خاطرنشان کرد: 72 هزار و 160 حلقه سی دی و محصولات ضد فرهنگی نیز در این مدت توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد. وی 34هزار و 146عدد انوا داروهای غیرمجاز، 113 قبضه انواع سلاح شکاری، 700 لیتر سوخت، 80 کیلوگرم ماهی خاویاری و 77 کیلوگرم ماهی استخوانی را از دیگر کشفیات قاچاق نیروهای انتظامی عنوان کرد. رئیس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف 35 قطعه اشیا عتیقه و زیرخاکی و سه دستگاه گنج یاب در سطح استان خبرداد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده افرادی که اقدام به قاچاق کالا یا عرضه محصولات فرهنگی می کنند، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی به پلیس اطلاع دهند.(ادامه)
کشفیات جدید ناجا در نوشهر
(ادامه)
سه مسافر در آب هاي گيلان غرق شدند
(ادامه)
کشف 7 هزار سي‌دي مبتذل در گنبدكاووس
فرمانده منطقه انتظامي گنبدكاووس گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، تعداد شش هزار و ‪ ۹۵۵‬حلقه سي‌دي مبتذل از واحدهاي صنفي اين شهرستان كشف و ضبط شد. (ادامه)
مرداد امسال، رشت آلوده‌ترين شهر كشور
يك استاد دانشگاه گفت: اگر روي گيلان تمركز كنيم، متوجه مي‌شويم كه اين استان از بحراني‌ترين استانها از لحاظ وضعيت محيط زيست است.(ادامه)
‪ ۲۴‬كشته در سانحه تصادف جاده‌هاي گيلان
رييس روابط عمومي پليس گيلان از كشته شدن ‪ ۲۴‬نفر در اثر سانحه تصادف در در جاده‌هاي استان در طول هفته جاري خبرداد. (ادامه)
فقط در نيمي از ادارات مازندران، نماز به جماعت خوانده مي‌شود.پرداخت نشدن شهريه روحانيان اقامه كنندگان نماز جماعت در مساجد از سوي مردم و هيئت امنا و تعداد كم روحانيان براي اقامه نماز ... نماز جماعت فقط در50 درصد ادارات مازندران !
فقط در نيمي از ادارات مازندران، نماز به جماعت خوانده مي‌شود.پرداخت نشدن شهريه روحانيان اقامه كنندگان نماز جماعت در مساجد از سوي مردم و هيئت امنا و تعداد كم روحانيان براي اقامه نماز ...(ادامه)
5 كارگاه مشروب سازي در گيلان متلاشي شد
معاون اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي گيلان از كشف و متلاشي كردن 5 كارگاه مشروب سازي در اين استان خبر داد. (ادامه)
کشف ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان با تشريح فعاليتهاي اين نيرو در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته از كشف بيش از ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در استان خبر داد.(ادامه)
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. (ادامه)
دستگيري باند سارقين با سابقه شمال كشور
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان رودسر از دستگيري باند سارقين با سابقه، منازل و كيف قاپ شمال كشور در رودسر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
انهدام باند تبهكار "عنكبوت سياه" در مازندران
جانشين فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و انهدام اعضاي يك باند مخوف تبهكار تحت عنوان "عنكبوت سياه" در هفته جاري در اين استان خبر داد وگفت: رهبري اين باند را شخصي به نام "عبدالعلي" به عهده داشت.(ادامه)
كشف 13 دستگاه تجهيزات ماهواره در آمل
(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
کشف‪ ۴۱هزار ليتر مشروبات الكلي درگلستان
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: ظرف ‪ ۱۰‬ماه نخست امسال، افزون بر ‪ ۴۱‬هزار ليتر مشروبات الكلي در استان كشف شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علاء‌الدين حيدري (ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ... سعیدحدادیان :مقام معظم رهبری درسلامت کامل به سرمیبرند
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ...(ادامه)
کشف 5 هزار قوطي مشروبات الكلي در گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 5 هزار و 129قوطي و بطري انواع مشروبات الكلي خارجي طي يك در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، يدالله حسيني . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.