.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پدیده‌های حیرت انگیزی هست که به ندرت رخ می‌دهند و اگر خوش شانس باشیم تنها یک بار در زندگی فرصت دیدن آن‌ها را خواهیم داشت. ۶ رویداد بسیار نادر نجومی که ساکنان زمین در آینده شاهد آن ها خواهند بود
پدیده‌های حیرت انگیزی هست که به ندرت رخ می‌دهند و اگر خوش شانس باشیم تنها یک بار در زندگی فرصت دیدن آن‌ها را خواهیم داشت.(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است. زلزله اخیر ترکیه بر اثر شلیک ماهواره ای تیتانیوم به اعماق زمین بوده است؟
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است.(ادامه)
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم. تنظیم بازار مرغ به بخش خصوصی واگذار می‌شود
ساداتی نژاد گفت: در حوزه مرغ گوشتی با اتحادیه مربوطه مذاکراتی داشته ایم تا بحث تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ را واگذار کنیم.(ادامه)
۲ ماهواره بومی طلوع ۳ و ناهید ۲ رونمایی شدند
ماهواره‌های طلوع ۳ و ناهید ۲ پس از پایان طراحی و ساخت امروز رونمایی شدند.(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. آیا ارتباط بین هارپ و زلزله واقعی است؟ / شایعات عجیب و غریب درباره زلزله ترکیه
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.(ادامه)
۱۵ هزار هکتار از تالاب میانکاله معادل۳۰ درصد از سطح این تالاب بین المللی خشک شده است. خشک شدن ۱۵ هزار هکتار از تالاب میانکاله
۱۵ هزار هکتار از تالاب میانکاله معادل۳۰ درصد از سطح این تالاب بین المللی خشک شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز:

رهبر انقلاب صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) بازدید کردند. بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی
شمال نیوز: رهبر انقلاب صبح امروز از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) بازدید کردند.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
بیش از ۷ هزار کشتی متعلق به ۳۰۰ شرکت باری در آب‌راه‌های بین‌المللی بر اثر حمله سایبری به زیرساخت‌های راهبری از کار افتادند. حمله سایبری ۷ هزار کشتی را در آب‌راه‌های جهان از کار انداخت
بیش از ۷ هزار کشتی متعلق به ۳۰۰ شرکت باری در آب‌راه‌های بین‌المللی بر اثر حمله سایبری به زیرساخت‌های راهبری از کار افتادند.(ادامه)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ تن از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران، خبر داد. دستگیری ۱۳ تن از عوامل ایجاد ناآرامی در بهشت‌زهرا (س)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ تن از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران، خبر داد.(ادامه)
چندین سایت و روزنامه اسرائیلی درباره تهدیدات احتمالی ایران علیه تل آویو، منطقه خلیج فارس و مصر بویژه پس از اعلام پایان قریب الوقوع ساخت دو ناو هواپیمابر ایرانی هشدار داده‌اند. وحشت رژیم صهیونیستی از این سلاح جدید ایران
چندین سایت و روزنامه اسرائیلی درباره تهدیدات احتمالی ایران علیه تل آویو، منطقه خلیج فارس و مصر بویژه پس از اعلام پایان قریب الوقوع ساخت دو ناو هواپیمابر ایرانی هشدار داده‌اند.(ادامه)
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی و توسعه موشک های بالستیک جدید قاره پیما را خواستار شد. رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی را خواستارشد
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی و توسعه موشک های بالستیک جدید قاره پیما را خواستار شد.(ادامه)
سخنگوی دولت : افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است
سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.(ادامه)
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند.
جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر سقوط می‌کند! / ۹۷درصد بازداشتی ها گریه می‌کنند تا آزاد شوند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند. (ادامه)
بسیاری از دستاوردهای ما اگر لازم باشد در روز حادثه بیرون می‌آید/ خبر موشک هایپرسونیک متعلق به خیلی وقت پیش است / انواع رادارها ، فرکانس ها، ارتفاع ها و برد های مختلف و سامانه های پدافندی ارتفاع پائین، سامانه های برد متوسط تا برد بلند همگی بومی است (خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است. فکر می‌کنند با به صحنه آوردن عده کمی فریب خورده می‌توانند یک انقلاب با شکوه را در معرض آسیب قرار دهند / هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است؛ به جنگ خدا و رسول آمده‌اند / دوست دارند خیابان‌ها ....(خبر)
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به گسترش برنامه موشکی ایران ابراز نگرانی کرد. واکنش فوری آمریکا به آزمایش موشکی ایران
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به گسترش برنامه موشکی ایران ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
انتشار اخبار درهم آمیخته به اطلاعات درست و غلط توسط رسانه های برون مرزی، بازنشر در سطح وسیع و برانگیختگی مخاطب و متعاقبا واکنش رسانه های .... مرجعیت رسانه ای را پس بگیریم(يادداشت)
انتشار اخبار درهم آمیخته به اطلاعات درست و غلط توسط رسانه های برون مرزی، بازنشر در سطح وسیع و برانگیختگی مخاطب و متعاقبا واکنش رسانه های ....(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برداشته شدن محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل خبر داد و اعلام کرد که محدودیت اینترنت فقط برای دو پیامرسان اینستاگرام و واتس اپ است. محدودیت‌های اینترنت برداشته شد / محدودیت اینستاگرام و واتساپ تا کی ادامه دارد؟
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برداشته شدن محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل خبر داد و اعلام کرد که محدودیت اینترنت فقط برای دو پیامرسان اینستاگرام و واتس اپ است.(ادامه)
واکنش پلیس به ویدئوی رفتار ماموران یگان ویژه با یک زن
پلیس درباره رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
انقلاب فتوشاپی!
در سایه بی‌توجهی و گاهی ناآگاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای با فتوشاپ تصاویری جعل می‌کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.