.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است .... اولین فرمانده سپاه رد صلاحیت شد؟ / واکنش جواد منصوری به این ادعا
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است ....(ادامه)
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد. رازگشایی از نور عجیبی که در آسمان دیده شد!
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود. هشدار شدید کره شمالی به آمریکا درباره ساقط کردن ماهواره
وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود.(ادامه)
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است. آیا اینترنت جهان فردا قطع می‌شود؟
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است.(ادامه)
جزییات جدید از ترور شهید محسن فخری‌زاده
سه سال پیش در چنین روزی شهید محسن فخزی‌زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان به‌وسیلهٔ رژیم صهیونیستی ترور شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند که ماهواره نظامی این کشور توانسته عکس‌هایی از مراکز نظامی آمریکا در نقاط مختلف کره جنوبی ثبت کند. تصویربرداری ماهواره نظامی کره شمالی از مراکز نظامی آمریکا  
رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند که ماهواره نظامی این کشور توانسته عکس‌هایی از مراکز نظامی آمریکا در نقاط مختلف کره جنوبی ثبت کند.(ادامه)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند. دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند / به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده اند، زیرا از ابتدا گفتند که هدف نابودی حماس است (خبر)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.(ادامه)
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است. واشنگتن‌پست: ترامپ درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفت
روزنامه آمریکایی ضمن بررسی ادعای اخیر ترامپ ثابت کرد که او درباره حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد دروغ گفته است.(ادامه)
یکی از مقامات وزارت خارجه روسیه با اشاره به تأسیسات مداری آمریکا، واشنگتن را تهدید به حمله به زیرساخت‌های فضایی این کشور کرد. مسکو آمریکا را تهدید به حمله فضایی کرد
یکی از مقامات وزارت خارجه روسیه با اشاره به تأسیسات مداری آمریکا، واشنگتن را تهدید به حمله به زیرساخت‌های فضایی این کشور کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد. عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است/ رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد/ با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم (خبر)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
سردار فدوی با بیان اینکه افق اقدامات فضایی در سپاه پاسداران دستیابی به منظومه ماهواره‌ای است، گفت:‌ دارابودن منظومه ماهواره‌ای به این دلیل اهمیت دارد که شما از این طریق می‌تواند همه نیازمندی‌های کشور برای موضوعات مختلف را برآورده کنید ....(خبر)
(ادامه)
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد. نوجوان پاکستانی دروغ علی کریمی را افشا کرد!
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پرتاب ماهواره نور ۳ و بررسی حضور افغانستانی‌ها در کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر ارتباطات خبر داد: ماهواره تصویربرداری نور 3 با ماهواربر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت. ماهواره‌ «نور ۳» با موفقیت در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت/ پرتاب با ماهواره‌بر ایرانی «قاصد»/ سردار حاجی‌زاده: تا پایان سال ۲ ماهواره دیگر پرتاب خواهیم کرد
شمال نیوز : وزیر ارتباطات خبر داد: ماهواره تصویربرداری نور 3 با ماهواربر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
ماهواره نور ۳ با موفقیت پرتاب شد
وزیر ارتباطات گفت: لحظاتی پیش ماهواره تصویربرداری نور۳ با ماهواره‌بر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست در روزهای اخیر +جزئیات
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد. خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد. پوتین شخصیت ایلان ماسک را ستود
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند. نقش ایلان ماسک در جنگ اوکراین فاش شد!
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند.(ادامه)
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد. ماهواره طلوع ۳ تحویل سازمان فضایی ایران شد
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.991 seconds.