.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های غربی در حوادث اخیر از چه تاکتیک‌هایی استفاده کردند؟ تصاویر
حوادث اخیر کشور نشان داد هژمونی رسانه‌ای غرب با تمام توان و امکانات در میدان جنگ رسانه‌ای بر علیه مردم ایران وارد فاز جدیدی شده است.(ادامه)
جنگ در فضای مجازی ادامه دارد
رسانه‌های معاند در ادامه جنگ رسانه‌ای خود این بار در کمتر از ۲۴ ساعت به تقطیع و تحریف سه مسئول کشورمان روی آوردند(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
از امروز هرکس بازداشت شود تا زمان محاکمه آزاد نمی‌شود
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد. (ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی پلتفرم‌های آمریکایی در ایجاد ناآرامی‌های اخیر دخالت داشتند گفت: محدودیت‌های ایجاد شده بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بوده و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع خواهد بود. وزیر ارتباطات زمان پایان فیلترینگ را اعلام کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی پلتفرم‌های آمریکایی در ایجاد ناآرامی‌های اخیر دخالت داشتند گفت: محدودیت‌های ایجاد شده بر اساس تشخیص مراجع ذیصلاح بوده و برداشتن آن هم به صلاحدید همان مراجع خواهد بود.(ادامه)
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟ آیا بدون دیش و مودم و تنها با گوشی موبایل می‌توان به اینترنت استارلینک وصل شد؟
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟(ادامه)
درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد. تجمع اعتراضی در تهران برگزار شد
درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد.(ادامه)
تجمع اعتراضی در خیابان حجاب تهران
در پی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان‌ حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد، مشاهدات خبرنگار فارس از تجمعات را در این گزارش بخوانید.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نثیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر برای کشاورزان اتخاذ شد و به عنوان استاندار هیچ اختیاری برای حل مشکل سوخت کشاورزان ندارم، گفت: آسیب‌ها باید شناسایی شود و در حوزه جلوگیری از تغییر کاربری و تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، برخی گردن کلفتان نگذاشتند اجرای احکام بزرگ اجرا شود. به عنوان استاندار هیچ اختیاری برای حل مشکل سوخت کشاورزان ندارم / برخی گردن کلفتان نگذاشتند احکام بزرگ اجرا شود !
شمال نثیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر برای کشاورزان اتخاذ شد و به عنوان استاندار هیچ اختیاری برای حل مشکل سوخت کشاورزان ندارم، گفت: آسیب‌ها باید شناسایی شود و در حوزه جلوگیری از تغییر کاربری و تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، برخی گردن کلفتان نگذاشتند اجرای احکام بزرگ اجرا شود.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال آینده به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند. روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند
شمال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال آینده به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.(ادامه)
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل! ایلان ماسک بساط فیلترینگ را برچید!
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل!(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی یک سال گذشته دو هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. اتصال ۲۰۰۰ روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی یک سال گذشته دو هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.(ادامه)
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. پایان رویای زمین خواران با سنددار شدن تمامی اراضی ملی در غرب مازندران
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. (ادامه)
ما با حداقل نفرات و امکانات در برابر تروریست‌ها ایستادیم. تعداد نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حاج‌حسین همدانی با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند / رسانه‌ها واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند ....(خبر)
(ادامه)
امام جمعه موقت ساری: درس ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم
امام جمعه موقت ساری با اشاره به قرارگرفتن جریان های مختلف مقابل سید الشهدا(ع) گفت: درس ایستادگی، ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم.(ادامه)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد. ۲۱ مرداد سالروز بزرگداشت دریای خزر(يادداشت)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد.(ادامه)
زیارت اربعین باید آسان و ارزان شود/ یقین دارم بسیاری از مسائل به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد/ همه دلسوزان ایران قدردان حاج قاسم و شهید همدانی هستند/ خبرنگاران اجازه ندهند هیچ گره ذهنی در افکار عمومی باقی بماند .....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی. ذوب شدن یخچال‌های کوهستانی؛چالش جدید مازندران در مدیریت سیلاب
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی.(ادامه)
ماهواره «خیام» از ایستگاه بایکونور پرتاب شد/ دریافت اولین داده‌های تله متری/ چرا «خیام» توسط روسیه پرتاب شد؟/ ماهواره هر ٢٤ ساعت ٤ گذر از فراز ایران خواهد داشت که در این گذرها ارسال فرمان و ....+ جزئیات جدید از ماهواره خیام +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
سردار حاجی زاده: ماهواره‌بر قائم امسال به فضا پرتاب می‌شود/ ارتباط گیری برخی کشورها با رژیم صهیونیستی را در سکوت مطلق رصد می‌کنیم/ یک قدرت با فاصله زیاد از دیگران هستیم / اینکه دشمن به این توانمندی اقرار می‌کند باید عمق مساله را متوجه شوید و ....(خبر)
(ادامه)
دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش مازندران
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش استان خبر داد.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت: دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند / باید در مقابل این تهاجم گسترده اقدامات بازدارنده صورت گیرد ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
تصویر ماهواره ای از نتیجه حمله به جده
رسانه‌های عربستان سعودی: آتش‌سوزی در مخازن سوخت جده مهار شد تصویر ماهواره ای از نتیجه ی حملات مقاومت یمن به تاسیسات شرکت آرامکو در جده عربستان.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دولتی مردمی و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت است و امیدهایی را در مردم زنده کرده‌ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.341 seconds.