.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
سردرگمی رسانه‌ای، فقدان برنامه ریزی مبنی بر آینده نگری و عدم آمادگی تبعیت شهروندی از مهمترین  دلایل عدم موفقیت بازاریابی اجتماعی برنامه مقابله با کرونا محسوب می‌شود. چرا مردم در خانه نمی مانند؟(يادداشت)
سردرگمی رسانه‌ای، فقدان برنامه ریزی مبنی بر آینده نگری و عدم آمادگی تبعیت شهروندی از مهمترین دلایل عدم موفقیت بازاریابی اجتماعی برنامه مقابله با کرونا محسوب می‌شود.(ادامه)
یکی از پیشرفته‌ترین رادارهای SAR دنیا به دست سپاه رسید/ رادار به دست آمده از پهپاد گلوبال هاوک، می تواند در طول فقط ۲۴ ساعت، منطقه‌ای به مساحت ۷ میلیون کیلومتر مربع را چه در دریا یا روی زمین اسکن کند و در عین حال، توان پوشش ۳۶۰ درجه را ....(خبر)
(ادامه)

وزیر ارتباطات با انتشار استوری در صفحه خود به استوری علیرضا بیرانوند پاسخ داد. پاسخ وزیر ارتباطات به استوری علیرضا بیرانوند
وزیر ارتباطات با انتشار استوری در صفحه خود به استوری علیرضا بیرانوند پاسخ داد.(ادامه)
جزییات پرواز مخفیانه بزرگترین آمبولانس هوایی ارتش آمریکا از عراق به آلمان +سند
پرواز مخفیانه هواپیمای مخصوص اورژانس ارتش آمریکا به مقصد آلمان نشان می‌دهد حجم قابل توجهی از مصدومان و کشته‌شدگان پاسخ موشکی سپاه، به سرعت از عراق تخلیه شده‌اند.(ادامه)
اولین تصویر ماهواره‌ای از پایگاه عین‌الاسد پس از حمله‌
اولین تصویر ماهواره‌ای از پایگاه عین‌ الاسد پس از حمله‌ی موشکی. آنطور که تصویر میگوید ۵ نقطه‌ی پایگاه هدف موشک‌ها قرار گرفته است.(ادامه)
تصاویر ماهواره‌ای از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی
یک ماهواره تصاویری از جمعیت عظیمی ثبت کرده که در تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران شرکت کرده اند.(ادامه)
محبوب‌ترین آپشن‌های خودرو
(ادامه)
(عکس) تصویر لو رفته از دکور برنامه مزدک میرزایی در شبکه ماهواره‌ای
مزدک میرزایی گزارشگر پیشین شبکه سه بعد از پیشنهاد خارجی، ناگهان مهاجرت کرد و حالا در شبکه‌ای که درباره درآمدهایش ابهاماتی وجود دارد، قرار شده برنامه‌ای درباره لیگ برتر ایران بسازد(ادامه)
اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ایران‌اینترنشنال
وزارت اطلاعات اعلام کرد که قاطعانه اقدامات شبکه ایران اینترنشنال و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در اقدامات تروریستی می‌داند.(ادامه)
توئیت مهناز افشار در پاسخ به شایعات+عکس
مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که به خارج از کشور سفر کرده و داور استعدادیابی در یک شبکه ماهواره ای شده در توئیتی در پاسخ به همه گمانه زنی ها نوشت: باورهای منفی دقیقا باورند نه واقعیت. (ادامه)
شمال نیوز : مسئولین قضایی و امنیتی کشور ضمن برخورد شجاعانه با عوامل مخرب و اراذل اجاره ای دشمن، با تدبیر و رافت اسلامی حساب معترضین عادی و منتقدینی را جدا کنند که احیانا در آن هیاهو در صف آشوبگران قرارگرفتند..... کیست اسباب این تحریم و آشوب و بلا؟ ....
شمال نیوز : مسئولین قضایی و امنیتی کشور ضمن برخورد شجاعانه با عوامل مخرب و اراذل اجاره ای دشمن، با تدبیر و رافت اسلامی حساب معترضین عادی و منتقدینی را جدا کنند که احیانا در آن هیاهو در صف آشوبگران قرارگرفتند.....(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم. کشتار را نصف ایران در نظر گرفته بودند | وسایلی داشتند که تابه حال ندیده بودیم
شمال نیوز: فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور گفت: ما در ذیل ولایت هستیم و هرکه در خدمت نظام گام برمی دارد دستش را می بوسیم و آنهایی که رانت بازی می کنند باید تکلیفشان را مشخص کنیم.(ادامه)
تکلیف بسته‌های اینترنت خریداری شده چه می‌شود؟
اپراتور ایرانسل مطابق با قوانین سابقش، بسته‌های خریداری شده را برای کاربران ذخیره می‌کند و از آنجا که الویت با بسته‌ای است که تاریخ اعتبار آن قبل‌تر است، ابتدا بسته کوتاه مدت مصرف شده و سپس بسته دوم فعال می‌شود حتی اگر بسته قبلی زودتر خریداری شده باشد.(ادامه)
تکذیب شهادت فرماندار اسلامشهر
فرماندار شهرستان اسلامشهر خبر شهادتش را تکذیب کرد و گفت: هم‌اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.(ادامه)
چه کسانی عراق و لبنان را به این روز انداختند؟!(يادداشت)
(ادامه)
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد. بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد.(ادامه)
مازندران در فصل پاییز باران سیلابی ندارد
مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد: با توجه به کاهش دمای آب دریای خزر پیش‌بینی می‌شود مازندران برای فصل پاییز باران سیلابی نداشته باشد.(ادامه)
واکنش کیهان به نامه‌نگاری محمد خاتمی به گوترش
محمد خاتمی، رئیس ‌دولت اصلاحات در نامه‌ای به گوترش، دبیر کل سازمان ملل خواستار گردآمدن همه خیرخواهان، سیاستمداران و نهادهای مدنی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی تحت عنوان «ائتلاف برای صلح بر پایه عدالت» شد و نوشت: «ایران با خشونت‌بارترین تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی روبروست» و «تهدیدهای نظامی آمریکا علیه ایران پررنگ‌تر شده است.» خاتمی خطاب به گوترش نوشته است که «در مخالفت با جنگ پیش‌قدم باشید.»(ادامه)
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
ادعای جدید نتانیاهو درباره «یک سایت هسته‌ای اعلام نشده» در ایران
نخست‌وزیر اسرائیل در کنفرانسی خبری مدعی شد که «یک سایت تسلیحات هسته‌ای اعلام نشده‌» را در استان فارس کشف کرده است!(ادامه)
بازگشت رسمی عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی به صداوسیما!
جدایی غریبانۀ عادل‌ فردوسی‌پور از صحنۀ برتر فوتبال ایران و پایان برنامۀ نود و همچنین مهاجرت ناباورانۀ مزدک میرزایی به شبکه‌های ماهواره‌ای عملاً زنگ خطر را به صدا درآورد.(ادامه)
واکنش آذری جهرمی به ادعای ترامپ +عکس
بدنبال ادعای رئیس جمهور امریکا و رسانه های غربی در باره ماهواره ناهید1، آذری جهرمی در توییتی به آنها پاسخ داد. غربی ها ادعا کرده بودند موشک پرتاب کننده آن منفجر شده است.(ادامه)
تصویر ماهواره‌ای از مکه
بیش از یک و نیم میلیون نفر از مسلمانان سراسر جهان، امسال در مراسم حج شرکت کرده‌اند.(ادامه)
در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند شوک تازه‌ای به تلویزیون ایران باشد. تماشای لیگ با صدای عادل، اما نه در صدا و سیما!
در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند شوک تازه‌ای به تلویزیون ایران باشد.(ادامه)
فضای مجازی از مهمترین آسیب های فراروی جامعه است
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، فضای مجازی را از مهمترین آسیب های فراروی جامعه بیان کرد و گفت: باید این فضا مدیریت و کنترل شود.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت می‌تواند با تعیین مقررات برای استخراج ارزهای دیجیتال از آن برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، گفت: به رسمیت شناخت تولید بیت‌کوین می‌توان فرصت بسیار مناسبی برای اقتصاد کشور فراهم کند. ارزهای دیجیتال فرصت طلایی برای اقتصاد ایران و دورزدن تحریم‌ها
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت می‌تواند با تعیین مقررات برای استخراج ارزهای دیجیتال از آن برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، گفت: به رسمیت شناخت تولید بیت‌کوین می‌توان فرصت بسیار مناسبی برای اقتصاد کشور فراهم کند.(ادامه)
عکس ماهواره‌ای از نفتکش انگلیسی توقیف‌شده در بندرعباس
تصویر ماهواره‌ای در تاریخ 20 جولای (29 تیر)، از نفتکش انگلیسی «گریس-۱» در نزدیکی بندرعباس _ هرمزگان.(ادامه)
شمال نیوز:  بیش از 3 هزار تن از اساتید دانشگاه، کارشناسان و جوانان انقلابی و اهالی رسانۀ  مازندران به کارگزاران استان طی نامه سرگشاده‌ای بر ضرورت ساماندهی اقتصادِ گردشگری و ساماندهی توریسم هویت‌گرا و مقابله با هنجارشکنی‌های سازمان یافته در.... هنجارشکنی سازمان یافته در زیست بوم فرهنگی مازندران در حال شکل گیری است/ برای تابستان پیش رو و انبوه گردشگران چه کرده اید؟
شمال نیوز: بیش از 3 هزار تن از اساتید دانشگاه، کارشناسان و جوانان انقلابی و اهالی رسانۀ مازندران به کارگزاران استان طی نامه سرگشاده‌ای بر ضرورت ساماندهی اقتصادِ گردشگری و ساماندهی توریسم هویت‌گرا و مقابله با هنجارشکنی‌های سازمان یافته در....(ادامه)
تصویر ماهواره‌ای از مرکز زلزله خوزستان
حدود ساعت 11:30 امروز (دوشنبه) زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتری زمین، حوالی مسجدسلیمان استان خوزستان را لرزاند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.