.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری ششمین یادواره شهدای نکا و گرامی‎داشت 35 شهید مدافع حرم مازندران
فرمانده سپاه ناحیه نکا از برگزاری ششمین یادواره شهدای روستای حاجی‌محله نکا و گرامی‎داشت 35 شهید مدافع حرم مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رصد بهداشتی مناطق سیل‌زده شمال کشور
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور در زمینه بیماری‌های واگیر تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه هستند.(ادامه)
خسارات اراضی کشاورزی در پی طغیان رودخانه نکارود+تصاویر
بالا آمدن آب و طغیان رودخانه نکارود موجب خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی و باغات این منطقه شده است.(ادامه)
شمال را سم‌پاشی نکنید!
«نابودی ٤٠‌میلیون درخت شمشاد در جنگل‌های شمال»، «خطر نابودی ذخیره‌گاه شمشاد ایران»، «لزوم تشکیل ستاد بحران برای جنگل‌های شمال»، «کمبود بودجه برای نجات جنگل‌های هیرکانی» این تنها بخشی از تیترها و عناوینی است که در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف چاپی و آنلاین ایران درباره بروز یک آفت به نام «شب‌پره شمشاد» در جنگل‌های شمال منتشر شده است. حشره‌ای که در بروشورهای سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از آن با عنوان «یک آفت خطرناک و جدید» یاد شده است. (ادامه)
این نشانه ها می‌گوید شما افسردگی پنهان دارید
آدم‌های افسرده نشانه‌های روشنی دارند،غمگین و افسرده و بی‌توجه به اطرافند. (ادامه)


رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست. سیاست آمریکا اسلام ستیزی، ایران ستیزی و شیعه ستیزی است/ ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست.(ادامه)
تکذیب آلودگی توت‌فرنگی‌های گلستان به «وبا»
امسال نیز این اقدامات کنترلی با قوت بیشتری دنبال خواهد شد و مقرر شده است برخورد قانونی با متخلفینی که با این اقدام، سلامت مردم کل کشور را در معرض تهدید قرار دهند صورت پذیرد. (ادامه)
جزئیات حادثه نفتی در شمال کشور
(ادامه)
عکس/ طغیان روخانه کارون
بارندگی‌های اخیر در شمال خوزستان و دیگر استان‌های همجوار آن باعث طغیان روخانه کارون در شهرستانهای دزفول، شوش، شوشتر، گتوند و اهواز شد. ستاد حوادث غیرمترقبه خوزستان نیز از ساکنان حاشیه رودخانه کارون خواست از حریم این رودخانه فاصله بگیرند چون احتمال طغیان بیشتر این رودخانه وجود دارد.(ادامه)
نامه شهید مطهری به دخترش +عکس
بخش‌هایی از نامه درس آموز استاد مطهری خطاب به دخترش را در ادامه می‌خوانید.(ادامه)
تصاویر/ سیل در آمل
(ادامه)
کرم‌رضا پیریایی پشت‌پرده تخریب محسن رضایی(يادداشت)
کرم‌رضا پیریایی(ادامه)
علت سفر تاریخی حضرت معصومه(س)به شهر قم چه بود؟
حضرت معصومه(س) در 23 ربیع الاول سال 201 هجری وارد ایران و شهر قم شدند، کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، به این پرسش‌ که « علت سفر حضرت معصومه(س) به ایران و شهر قم چه بوده است؟» پاسخ داده‌اند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه در رابطه با تایید یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان از شورای نگهبان خواست در این مسئله حقوق نامزدها را رعایت کند.
شورای نگهبان افراد فاقد صلاحیت را به انتخابات راه ندهد(خبر)
رئیس قوه قضاییه در رابطه با تایید یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان از شورای نگهبان خواست در این مسئله حقوق نامزدها را رعایت کند. (ادامه)
رسایی: «فتنه اکبر» در کمین خبرگان است
حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در آستانه سالروز حماسه 9 دی نوشت: فتنه شش سال قبل، هر چند در زمان خود به حق، «فتنه اکبر» دانسته می شد، اما طومار پرونده آن فتنه با خلق حماسه یوم الله 9 دی به صورت موقت پیچیده شد. اکنون اما فتنه دیگری از جنس «فتنه اکبر» در پیش است. زادگاه این فتنه، نه در انتخابات مجلس که در انتخابات خبرگان رهبری است. (ادامه)
سجاد رحیمی راهداران فرشتگان گمنام جاده ها(ديدگاه)
سجاد رحیمی(ادامه)
واکنش هاشمی به کاندیداتوری سید حسن
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کاندیداتوری آیت الله سید حسن خمینی گفت: اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین حق خانواده امام و حتی یک شهروند عادی است. (ادامه)
هاشمی: در این شرایط باید حرف‌های مردم‌پسند زد!
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اهمیت انتخابات اسفند ماه و شرایط کشور در پسابرجام گفت: در این شرایط باید حرف‌های عاقلانه و مردم‌پسند زد. (ادامه)
تعبیر سردار نقدی در مورد سید محمد خاتمی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن آقای روحانی که در لباس روحانیت شیعه در جریان فتنه 88 و بدون توجه به اینکه رئیس جمهور بوده است، نزد شاه شرابخوار آل سعود می رود و برای انتخابات ایران کسب تکلیف می کند و از دولت امارات پول می گیرد، شیعه نیست بلکه نوعی از داعش است.(ادامه)
کاهش 15 درجه اي دماي مازندران
(ادامه)
قلیان کشی وسط سیل + تصاویر
تصاویری حاشیه ای از سیل روز گذشته لامرد در فضای مجازی منتشر شده است. (ادامه)
17مجروح بر اثر ریزش پل در تنکابن+تصاویر
معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری تنکابن اعلام کرد: بر اثر طغیان رودخانه و ریزش پل معلم کوه بخش نشتا این شهرستان 17 نفر روانه بیمارستان شدند. (ادامه)
هشدار مديريت بحران مازندران
(ادامه)
خسارت ۱۰ میلیارد بارندگی شدید به نوشهر
فرماندار نوشهر خواستار استقرار پایگاه امدادرسانی ستاد مدیریت بحران استان در غرب مازندران شد و میزان خسارت بارندگی اخیر به شهرستان را ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد.(ادامه)
قطعی آب شرب در چالوس
(ادامه)
6نشانه منتهی شدن یک زندگی به طلاق
موقعی که یکی از همسران بحث را با استفاده ای یک شروع تند و خشن همچون منفی بودن ، اتهام یا تحقیر شروع می کند، (ادامه)
امشب کدام استان‌ها سیل می‌آید؟!
(ادامه)
جاری شدن سیل در روستاهای ساری
(ادامه)
شمال نیوز : دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه بیش از پنج سال عضو شورای عالی نظارت بر اصناف کشور بودم، تصریح کرد: شرایط و معایب قانون را می‌دانیم و به نقش‌آفرینی اصناف آگاه هستیم و اینکه اصناف اکنون می‌تواند نقش پررنگ‌تری داشته باشند هم مورد نظر ما است..... خط و نشان اصناف مازندران برای شهرداری های استان
شمال نیوز : دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه بیش از پنج سال عضو شورای عالی نظارت بر اصناف کشور بودم، تصریح کرد: شرایط و معایب قانون را می‌دانیم و به نقش‌آفرینی اصناف آگاه هستیم و اینکه اصناف اکنون می‌تواند نقش پررنگ‌تری داشته باشند هم مورد نظر ما است.....(ادامه)
طوفان به 17 واحد مسکونی بابلسر خسارت زد
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.