.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لائینی :استکبارستیزی هویت جنبش های دانشجویی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ۱۶ آدرماه و روز دانشجو، استکبار ستیزی و هویت ضداسکتباری را ماهیت جنبش دانشجویی بیان کرد.(ادامه)
شاید باور نکنید اینجا پل خواجو اصفهان باشد +عکس
پل خواجو، طغیان آب سال ۱۳۱۲ شمسی(ادامه)
بارندگی رگباری در مازندران/ ارتفاعات سفید شد
بارندگی شدید و رگباری در مناطق مختلف مازندران سبب آبگرفتگی معابر و بالاآمدن آب رودخانه ها شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم..... وزیر بهداشت: دیشب به خاطر خیز جدید کرونا نخوابیدم/تقسیم بندی مناطق غلط است
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم.....(ادامه)
آیا هیچ واکسن کرونایی به زمستان می‌رسد؟
استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به تلاش کشورها برای تولید واکسن کرونا، گفت: به نظر می‌رسد تا زمستان حداقل یک واکسن و تا اوایل سال ۲۰۲۱ چندین واکسن تأییدیه بگیرند.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
آخرین وضعیت کرونا در مازندران|از شناسایی 161 بیمار جدید تا بستری بودن 1084 بیمار کرونایی
طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 161 مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد یک‌هزار و 84 بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.(ادامه)
واکسیناسیون فرزندان خود را به تاخیر نیندازید
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از خانواده ها خواست واکسیناسیون فرزندان خود را به تاخیر نیندازند.(ادامه)
این روزها در ماه مبارک ذی الحجه که از جمله ماه های حرام محسوب می شود، شور و حالی خاص در میان عالم و عامی مسلمان برقرار است و این شور و حال، آدمی را به حال و هوای عید بزرگ نزدیک می سازد. دو درس مهم از عید قربان(يادداشت)
این روزها در ماه مبارک ذی الحجه که از جمله ماه های حرام محسوب می شود، شور و حالی خاص در میان عالم و عامی مسلمان برقرار است و این شور و حال، آدمی را به حال و هوای عید بزرگ نزدیک می سازد.(ادامه)
۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی مازندران در اشغال کرونایی‌ها
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در استان را بیماران کرونایی اشغال کرده اند.(ادامه)
بارندگی سیل آسا در مازندران یک فوتی برجا گذاشت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ یک نفر براثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه در منطقه کوهستانی نمارستاق آمل خبر داد و هویت وی را اعلام کرد.(ادامه)
طغیان بی اعتمادی در لیگ برتر فوتبال
بی تدبیری مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران که منجر به عدم حضور نمایندگان این سازمان در زمان انجام تست‌های کرونا توسط باشگاه‌ها شده، دو پیامد منفی روانی و مالی را به برای فوتبال ایران به همراه داشته است؛ بی اعتمادی و هزینه تراشی.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افزایش تعداد کودکان کرونایی
عضو کمیته کشوری کرونا، با اشاره به افزایش تعداد کودکان مبتلا به کرونا، گفت: در حال حاضر حضور کودکان در مکان های اجتماعی بیشتر شده به همین دلیل تعداد مبتلایان به ویروس نیز افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز: آفت پروانه دم قهوه‌ای بعد از ۱۰ سال دوباره در شهرستان چالوس طغیان کرد. آفت پروانه دم قهوه‌ای بعد از ۱۰ سال دوباره طغیان کرد
شمال نیوز: آفت پروانه دم قهوه‌ای بعد از ۱۰ سال دوباره در شهرستان چالوس طغیان کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند. شناسایی ۲۲۶۹ مورد جدید ابتلا / با فوت ۷۵ نفر دیگر مجموع جانباختگان به ۸۲۰۹ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
در واقع باید گفت روح حاکم بر سخنان مسئولین کشور با آمار صعودی بیماری تناسبی ندارد و اگر بنا باشد آمار اعلام‌شده را مبنا قرار دهیم می‌بایست از چند روز پیش محدودیت‌های جدیدی مقرر می شد. مگر اینکه مسئولین وزارت بهداشت توجیهات دیگری، مانند آمار خوزستان داشته باشند که در آن صورت هم می‌بایست با انتشار آمار تفکیک‌شده استانی برای مردم به‌خوبی توضیح دهند. آمار صعودی کرونا و سکوت مسئولین(يادداشت)
در واقع باید گفت روح حاکم بر سخنان مسئولین کشور با آمار صعودی بیماری تناسبی ندارد و اگر بنا باشد آمار اعلام‌شده را مبنا قرار دهیم می‌بایست از چند روز پیش محدودیت‌های جدیدی مقرر می شد. مگر اینکه مسئولین وزارت بهداشت توجیهات دیگری، مانند آمار خوزستان داشته باشند که در آن صورت هم می‌بایست با انتشار آمار تفکیک‌شده استانی برای مردم به‌خوبی توضیح دهند.(ادامه)
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند..... سود کرونا در جیب غیرانتفاعی‌ها / رنج معلمان و سود مدارس غیر دولتی !
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند.....(ادامه)
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه .... مازندران چگونه به بیابانی سبز تبدیل خواهد شد ؟!
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه ....(ادامه)
یک ناقل کرونا، دو روستا را آلوده کرد!
فرماندار رامشیر: متاسفانه در فروردین‌ماه در پی حضور یک فرد ناقل ویروس کرونا از اهواز در یکی از روستاهای رامشیر و برپایی چادر و حضور چندین نفر در این چادر، موجب شد که دو روستای رامشیر به این ویروس آلوده شوند.(ادامه)
این سامانه تا اواخر وقت سه شنبه در گلستان فعال است و در این مدت، وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر شهری، کاهش دید افقی، لغزندگی جادهها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و خسارت به تاسیسات و ابنیه، دور از انتظار نیست. هواشناسی اخطار داد/ احتمال وقوع سیلاب در استان گلستان
این سامانه تا اواخر وقت سه شنبه در گلستان فعال است و در این مدت، وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر شهری، کاهش دید افقی، لغزندگی جادهها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و خسارت به تاسیسات و ابنیه، دور از انتظار نیست.(ادامه)
تخلیه 25 درصد از آب‌ سدهای مازندران
مدیرعامل آب‌ منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه در سال جاری تا قبل از شروع فصل زراعی و رهاسازی آب از سدها برنامه‌ریزی شد، گفت: دست‌کم ۲۵ میلیون مترمکعب از حجم سدهای البرز، شهید رجایی و میجران را برای مدیریت سیلاب خالی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سامانه بارشی بامداد چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از نوار شمال غربی و غربی وارد شده و بتدریج در بلندی‌های زاگرس شمالی و مرکزی هم فعال می‌شود..... قدرتمندترین سامانه بارشی چند ماه اخیر از راه می رسد
شمال نیوز : سامانه بارشی بامداد چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از نوار شمال غربی و غربی وارد شده و بتدریج در بلندی‌های زاگرس شمالی و مرکزی هم فعال می‌شود.....(ادامه)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.


انتخابات مایه‌ی تقویت کشور و آبروی نظام است/ آمریکایی‌ها می‌خواهند بین نظام و مردم فاصله بیندازند/ هرچه حضور در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ رأی دادن وظیفه‌ شرعی، جشن ملّی و حقّ مدنی است(خبر)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند. (ادامه)
گلستان 10 درجه سردتر می‌شود
رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه فعال بارشی به استان از شامگاه امشب چهارشنبه گفت: در نتیجه فعالیت ۴ روزه این سامانه، هوای گلستان تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود(ادامه)
بارش باران در نکا خسارت نداشت
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان نکا گفت:بارندگی شدید و سیلاب روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه در این شهرستان خسارتی نداشت.(ادامه)
پل ورسک، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پل راه‌آهن کشور!
از قدیم گفته‌اند که لذت مسیر خیلی بیشتر از مقصد است، به همین دلیل هم یکی از اصلی‌ترین معیار‌هایی که بسیاری از افراد برای تعیین مقصد سفر و گردشگری خود در نظر می‌گیرند مسیر زیبا و راحت آن است. در کشور ما زیبایی‌های مناطق مختلف آن‌قدر زیاد است که می‌توان به کلی مقصد را فراموش کرد و از مسیر لذت برد!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.