.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است. دشمن می‌داند اگر یکی بزند، ده‌تا می‌خورد/دروغ است که می‌گویند اگر همین برجام معیوب نباشد، جنگ می‌شود(خبر)
رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است. (ادامه)
تب کریمه کنگو تا ۴۰ درصد سبب مرگ و میر می شود
مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو تا ۴۰ درصد موجب مرگ و میر می شود.(ادامه)
محسن رضایی: ترامپ نمی‌تواند جنگ نظامی راه بیندازد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ، جنگ اقتصادی را دوباره به راه انداخته در حالی که نمی تواند جنگ نظامی راه بیندازد. وی در مقابل اروپا، چین و روسیه و همه یک تنه ایستاده و از برجام خارج شده و به توصیه های آنها هم گوش نمی دهد. می گویند ترامپ می خواهد پلیس اقتصادی دنیا شود اما ما اجازه این کار را نمی دهیم.(ادامه)
هشدار هواشناسی مازندران درباره جاری شدن سیلاب
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از وقوع احتمالی سیلاب در استان خبر داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران به دامداران و کشاورزان هشدار داد
هواشناسی و مدیریت بحران مازندران از رعد وبرق و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق کوهستانی استان خبر داد.(ادامه)
رام شدن دلار سرکش و ادامه طغیان سکه
تغییرات گستردهه بهای سکه و ارز این روزها بسیاری از شهروندان را سردرگم کرده است. (ادامه)
هشدار به پرورش دهندگان ماهی درحاشیه رودخانه و دامداران
مدیریت بحران مازندران از احتمال سیلاب ناگهانی و بارش‌های رگباری و بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها در استان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری درباره ایجاد مترو تهران به مازندران ادامه داد: بنابر اعلام محیط زیست، خودروها دلیلی اعظم آلودگی در تهران بوده، باید برای خودروها جایگزین صورت گیرد، به عنوان یک جنگلبان مخالف طرح هستم اما باید در مورد مترو مطالعات درست صورت گیرد و اگر تایید شد اجرا می‌شود..... بابایی : در حال حاضر هیچ مجوز معدنی صادر نمی شود
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری درباره ایجاد مترو تهران به مازندران ادامه داد: بنابر اعلام محیط زیست، خودروها دلیلی اعظم آلودگی در تهران بوده، باید برای خودروها جایگزین صورت گیرد، به عنوان یک جنگلبان مخالف طرح هستم اما باید در مورد مترو مطالعات درست صورت گیرد و اگر تایید شد اجرا می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز :  حذف تالاب کیسی در مازندران نمونه از تغییر کاربری و تالاب خواری از سوی سودجویان است و این روند در دیگر تالاب‌های استان نیز مشاهده می‌شود..... ساخت و ساز تالابهای بوجاق و میانکاله را به نابودی می کشاند
شمال نیوز : حذف تالاب کیسی در مازندران نمونه از تغییر کاربری و تالاب خواری از سوی سودجویان است و این روند در دیگر تالاب‌های استان نیز مشاهده می‌شود.....(ادامه)
ایمن سازی خط لوله انتقال نفت شمال
تقاطع جدید خط لوله نفت ری به ساری ایمن‎سازی و وارد مسیرانتقال شده است.(ادامه)

پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... واپسین ساعات حیات پیامبر چگونه گذشت؟
پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... (ادامه)
احتمال طغیان رودخانه های مازندران
افزایش میزان بارندگی از امروز ۱۲ مهر تا فردا در مازندران سبب طغیان رودخانه‌ ها می‌ شود.(ادامه)
لزوم تصویب طرحی برای خروج درختان افتاده از جنگل‌ها
معاون منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری گفت: باید برنامه و طرحی برای جمع‌آوری این درختان و جلوگیری از ایجاد چنین خسارت‌هایی اندیشید تا با خروج درختان افتاده از وقوع خسارات جلوگیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در نیمه شمالی کشور خبر داد. بارش باران تا ساعاتی دیگر / هوا 5 درجه خنک می شود
شمال نیوز : کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در نیمه شمالی کشور خبر داد. (ادامه)
آسیب پذیری بخش کشاورزی مازندران در هنگام سیلاب
بخش کشاورزی مازندران بهنگام وقوع سیل به دلیل داشتن سر دهنه‌های سنتی بسیار آسیب پذیر است.(ادامه)
مازندران استان سیل خیز است
رئیس کارگروه سیل و مخاطرات دریایی مازندران از مازندران به عنوان استان سیل خیز یاد کرد و گفت: برای مدیریت سیلاب کارهای انجام نشده زیادی داریم.(ادامه)
هشدار مدیریت بحران مازندران به مسافران تابستانه و شهروندان مازندران
اداره کل مدیریت بحران مازندران درباره بحران جوی تا پایان هفته و احتمال وقوع سیل و بارش شدید باران در استان هشدار داد.(ادامه)
دعای روز ششم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است. علی اکبر(ع)، الگوی ایمان، ادب و شجاعت(يادداشت)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است.(ادامه)
ورود سامانه ناپایدار جوی ار امشب
ورود سامانه ناپایدار جوی ار امشب(ادامه)
خسارت میلیاردی طغیان رودخانه دوهزار و سه هزار تنکابن
طغیان رودخانه دو هزار و سه هزار 67 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات آبی تنکابن وارد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران استانی با آب و هوایی معتدل و رودخانه‌های فراوان، هوایی دل‌انگیز را مهمان شهرهایش می‌کند هوایی که باران‌های فراوانی را با خود همراه می‌سازد..... بی تدبیری در برابر سیل در مازندران ، گورستانی از ویرانی را بدنبال خواهد داشت
شمال نیوز: مازندران استانی با آب و هوایی معتدل و رودخانه‌های فراوان، هوایی دل‌انگیز را مهمان شهرهایش می‌کند هوایی که باران‌های فراوانی را با خود همراه می‌سازد.....(ادامه)
طغیان رودخانه دوهزار و سه هزار تنکابن بدون خسارت جانی +تصاویر
بر اثر طغیان رودخانه دو آب در منطقه تنکابن منازل مسکونی در حاشیه رودخانه دچار آبگرفتگی شدند.(ادامه)
پیام امام خمینی (ره) در 12 فروردین سال 58
ضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین 1358 با اعلام رسمی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تشکر از آری قاطع ملت ایران به الگوی حکومت جمهوری اسلامی، پیامی صادر فرمودند.(ادامه)
کشف جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در بوشهر
فرماندار شهرستان دیر گفت: با تلاش غواصان هلال احمر جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در سواحل بندر دیر که فردی ۴۰ ساله دیری است کشف شد.(ادامه)
یک نماینده مجلس، در آستانه نوروز، با اشاره به اینکه شمال کشور جزو نقاطی است که مردم معمولاً در اولویت برنامه ایران‌گردی خود قرار می‌دهند، گفت: مازندران با محوریت گردشگرپذیرترین شهرهای ایران، نوشهر و چالوس، آماده میزبانی از مردم ایران است. سه شهر شمالی ایران که صرفاً متعلق به ایرانی‌ها نیست !
یک نماینده مجلس، در آستانه نوروز، با اشاره به اینکه شمال کشور جزو نقاطی است که مردم معمولاً در اولویت برنامه ایران‌گردی خود قرار می‌دهند، گفت: مازندران با محوریت گردشگرپذیرترین شهرهای ایران، نوشهر و چالوس، آماده میزبانی از مردم ایران است.(ادامه)
بازدید اساتید دانشگاه های آلمان از سدهای مازندران
45 نفر از اساتید دانشگاه های آلمان از سدهای گلورد و عباس آباد مازندران بازدید کردند(ادامه)
قُتِلَ الخَرّاصون (مرگ بر جاهلان)(يادداشت)
(ادامه)
چرا باران‌ها در مازندران سیل‌آسا شده‌اند؟
نبود پوشش گیاهی و کاهش آن در مازندران سطح آب های زیرزمینی و آب رودخانه ها را کاهش داده است.(ادامه)
عکس: طغیان زاینده رود در سال ۱۳۳۳
در سال ۱۳۳۳ بیست روز بارندگی منظم در اصفهان موجب طغیان زاینده رود گردید و بسیاری از خانه ها و بناهای قدیمی تخریب شد و مردم به مساجد پناه بردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.