.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران گفت: با وجود دو جنگ ترکیبی اقتصادی و نرم مدیران دستگاه‌های اجرای به دنبال شناسایی پتانسیل‌های موجود شهرستان‌ها و ظرفیت‌سازی به دنبال رونق اقتصادی داخلی باشند. معاون استاندار مازندران: مدیران با شناسایی ظرفیت‌‌های بومی به دنبال رونق اقتصاد باشند
معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران گفت: با وجود دو جنگ ترکیبی اقتصادی و نرم مدیران دستگاه‌های اجرای به دنبال شناسایی پتانسیل‌های موجود شهرستان‌ها و ظرفیت‌سازی به دنبال رونق اقتصادی داخلی باشند.(ادامه)
شمال نیوز: پایش بازرسان بهداشتی و همچنین یافته‌های آماری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هشدار جولان کرونا در ادارات دولتی مازندران از بی‌توجهی حدود ۶۰ درصد کارمندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن کرونا خبر می‌دهد. نقض دستورالعمل‌های کرونایی در مازندران به ادارات دولتی مازندران
شمال نیوز: پایش بازرسان بهداشتی و همچنین یافته‌های آماری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هشدار جولان کرونا در ادارات دولتی مازندران از بی‌توجهی حدود ۶۰ درصد کارمندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن کرونا خبر می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: مجموع بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی مازندران به هزارو ۷۵ نفر رسید. کرونا در مازندران طغیان کرد/ آمار بستری شدگان 4 رقمی شد
شمال نیوز: مجموع بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی مازندران به هزارو ۷۵ نفر رسید.(ادامه)
افزایش ۲۵ برابری سرایت اُمیکرون
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:سرایت پذیری «اُمیکرون» در برابر سویه‌های قبلی ۲۵ برابر بیشتر است.(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به طرح‌های سلطه طلبان آمریکا در منطقه گفت : هدایت‌ها و رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری باعث شد تا این طرح‌ها به نتیجه نرسد و همه آنها نقش بر آب شود . هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری طرح‌های آمریکا را در منطقه نقش برآب کرد/ /تلاش دشمن برای ترویج فرهنگ‌ غلط از طریق فضای مجازی
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به طرح‌های سلطه طلبان آمریکا در منطقه گفت : هدایت‌ها و رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری باعث شد تا این طرح‌ها به نتیجه نرسد و همه آنها نقش بر آب شود . (ادامه)
ابتلا به امیکرون در کشور گزارش نشد/اجرای طرح جدید شهید سلیمانی
رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با بیان اینکه تاکنون ابتلا به سویه امیکرون در کشور گزارش نشده است به شیوع این سویه در برخی کشورهای همسایه اشاره کرد.(ادامه)
علت آبگرفتگی بهنمیر چه بود؟
فرماندار شهرستان بابلسر درباره علت آبگرفتگی شهر بهنمیر توضیحاتی داد.(ادامه)
بسته شدن جاده بهنمیر - سیمرغ به علت طغیان رودخانه تلار
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از بسته شدن راه ارتباطی بهنمیر به سیمرغ به دلیل طغیان رودخانه تلار خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی تا امروز
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.(ادامه)
عکس/ بارش‌های پاییزی و طغیان رودخانه در رودسر
همزمان با شروع بارش های پاییزی و طغیان رودخانه موجب آبگرفتگی معابر بخش وسیعی از شهرستان رودسر استان گیلان از جمله جاده های بالانوده کلاچای ، واجارگاه، سجیدان سیاهکلرود چابکسر را در بر گرفته است.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
۷۱۶ مازندرانی دیگر در جمع مبتلایان جدید
۷۱۶ مازندرانی دیگر در شبانه‌روز گذشته با ادامه طوفان کرونایی به جمع مبتلایان کرونایی اضافه شدند. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: می‌شنویم داروی کرونا در داروخانه‌ها یا بیمارستان‌ها نیست یا کم است یا به زحمت به دست می‌آید اما در بازار آزاد با چند برابر قیمت هست. بایستی حتماً با مشکل اساسی در شبکه توزیع برخورد و جلوی آن گرفته شود وضعیت بیماری کرونا، مسئله اول و فوری کشور است / تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مسئله‌ای تخصصی است؛ مسئولین به هر نتیجه‌ای رسیدند بدون ملاحظه و قاطع به آن عمل کنند / واکسن چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باید به هر شکل ممکن تأمین شود / نگذارید مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان شود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: می‌شنویم داروی کرونا در داروخانه‌ها یا بیمارستان‌ها نیست یا کم است یا به زحمت به دست می‌آید اما در بازار آزاد با چند برابر قیمت هست. بایستی حتماً با مشکل اساسی در شبکه توزیع برخورد و جلوی آن گرفته شود(ادامه)
رهبر انقلاب: کرونا مسئله اول و فوری کشور است
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در سخنانی تلویزیونی با اشاره به طغیان بیماری کرونا، این مسئله را مسئله اول و فوری کشور خواندند. (ادامه)
کشف جسد در رودخانه بابلرود
جسد یک زن میانسال در رودخانه بابلرود کشف شد.(ادامه)
خسارت سیلاب، این بار کمتر از دفعات قبل
خسارات سیلاب در مازندران با اقدامات پیشگیرانه ای که قبل از سیل انجام شده بود کمتر از دفعات قبلی بود.(ادامه)
احتمال ریزش کوه و وقوع سیلاب در محورهای شمال
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: براساس پیش‌بینی تا روز چهارشنبه احتمال ریزش کوه و سیلاب در محورهای شمال وجود دارد. (ادامه)
کندوان براثر طغیان سیل مسدود شد
فرمانده پلیس راه ولی‌آباد سیاه‌بیشه کندوان گفت: محدوده کف هزارچم کیلومترحدود ۴۰ ازسمت چالوس به‌دلیل طغیان سیل تا اطلاع ثانوی مسدود شد. (ادامه)
طغیان کرونا در بابل
۷۷ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
خسارت سیلاب در دو شهرستان مازندران
بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب به بخش‌های مسکونی، راه و کشاورزی دو شهرستان مازندران خسارت زد.(ادامه)
محدودیت‌های سخت کرونایی بار دیگر به مازندران بازگشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی در استان خبر داد.(ادامه)
*حقوق شهروندی محیط زیست و فرهنگ*(يادداشت)
(ادامه)

معاون کل وزارت بهداشت درباره نحوه فعالیت و حضور کارمندان در شهر‌های نارنجی و قرمز از فردا (۱۴ فروردین) خبر داد. نحوه حضور کارمندان در شهر‌های نارنجی و قرمز برای ۱۴ فروردین چگونه است؟
معاون کل وزارت بهداشت درباره نحوه فعالیت و حضور کارمندان در شهر‌های نارنجی و قرمز از فردا (۱۴ فروردین) خبر داد. (ادامه)
شیعیان و مؤمنان به این ظهور، شب و روز نیمه شعبان را جشن می‌گیرند و چراغانی می‌کنند و خیابان و بازار و مغازه‌ها و خانه‌ها را زینت می‌نمایند و غرق در شادمانی می‌شوند و به ملل جهان علاقه خود را به عدل و داد، صلح و برادری جهانی اعلام، و روح شکست‌ناپذیر و امیدوار خود را آشکار می‌سازند. بامداد امید(يادداشت)
شیعیان و مؤمنان به این ظهور، شب و روز نیمه شعبان را جشن می‌گیرند و چراغانی می‌کنند و خیابان و بازار و مغازه‌ها و خانه‌ها را زینت می‌نمایند و غرق در شادمانی می‌شوند و به ملل جهان علاقه خود را به عدل و داد، صلح و برادری جهانی اعلام، و روح شکست‌ناپذیر و امیدوار خود را آشکار می‌سازند.(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
احتمال تعطیلی کشور بعد از نوروز
هفته گذشته بود که موضوع «التماس» وزیر بهداشت به مردم برای نرفتن به مسافرت، سوژه و خوراک خبری برخی افراد شد. اما، واقعیت این است که «التماس» نمکی عقبه ای دارد که باید از آن ترسید.(ادامه)
شمال نیوز : امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر كه خود را به‌وسيله خداوند بى‌نياز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر كه تقواى الهى را پيشه خود كند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار مى‌گيرد، گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند.... درس بزرگ امام جواد(ع) در کلام رهبر انقلاب/ امامی که حاجات دنیایی را زود راه می‌اندازد/ گفتارهایی از آقایان میرباقری، عالی و رفیعی/ احادیث گوهربار به همراه صلوات خاصه جوادالائمه
شمال نیوز : امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر كه خود را به‌وسيله خداوند بى‌نياز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر كه تقواى الهى را پيشه خود كند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار مى‌گيرد، گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند....(ادامه)
۶۰ میلیون ایرانی تا یک سال دیگر واکسن می‌زنند
مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت جزئیات برنامه واکسیناسیون کرونا را اعلام کرد. بر اساس این برنامه تا یکسال آینده با تامین ۱۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا حدود ۶۰ میلیون نفر واکسینه می شوند به طوری که روزانه ۲۱۰ هزار نفر واکسن می زنند. (ادامه)
فردا؛ آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور + جزییات
اولین محموله واکسن کرونا از روسیه به ایران رسیده و حالا قرار است واکسیناسیون علیه پاندمی قرن از فردا در کشورمان کلید خورد... (ادامه)
مجوز واردات اضطراری واکسن کرونا صادر شد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: اختیارات لازم برای واردات واکسن کووید ۱۹ مورد تایید به هیات امنای ارزی داده شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.