.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان با هدف ایجاد تفرقه میان ملت ، گفت: خداوند بر خلاف خواست دشمنان، کاری کرد که وحدت و عظمت ملت ، نیروهای مسلح، امدادی، بهداشتی و درمانی و مدیران ما به رخ جهانیان کشیده شود.....

روحانی: سرعت بازساری مناطق سیل زده مازندران افزایش می یابد/ استاندار: وفاق کامل مدیران در امدادرسانی به سیل زدگان/ انتقاد آیت الله طبرسی از جوسازی علیه رئیس جمهور
شمال نیوز : رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان با هدف ایجاد تفرقه میان ملت ، گفت: خداوند بر خلاف خواست دشمنان، کاری کرد که وحدت و عظمت ملت ، نیروهای مسلح، امدادی، بهداشتی و درمانی و مدیران ما به رخ جهانیان کشیده شود..... (ادامه)
مردم ایران درحالی سال نو خورشیدی را آغاز کرده‌اند که به شدت تحت تاثیر اخبار  رویداد سهمگین  سیل قرار گرفته‌اند و خود را در اندوه و مشکلات آسیب‌دیدگان شریک می‌دانند. هنرمندان هم از جمع مردم جدا نیستند و نسبت به جاری شدن سیل و بروز این فاجعه واکنش نشان داده‌اند. هنرمندان چه واکنشی نسبت به سیل داشتند؟
مردم ایران درحالی سال نو خورشیدی را آغاز کرده‌اند که به شدت تحت تاثیر اخبار رویداد سهمگین سیل قرار گرفته‌اند و خود را در اندوه و مشکلات آسیب‌دیدگان شریک می‌دانند. هنرمندان هم از جمع مردم جدا نیستند و نسبت به جاری شدن سیل و بروز این فاجعه واکنش نشان داده‌اند.(ادامه)
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از آمادگی این نهاد برای ساخت 500واحد مسکونی و ساماندهی راه های مواصلاتی خبرداد. سپاه آمادگی ساخت 500واحد مسکونی و ساماندهی راه های مواصلاتی را دارد
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از آمادگی این نهاد برای ساخت 500واحد مسکونی و ساماندهی راه های مواصلاتی خبرداد.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد. تصمیم علی مطهری برای بعد از نمایندگی مجلس در دور دهم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد.(ادامه)
ارتفاع آب عجیب در شهر «آق‌قلا» +تصاویر
بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در استان‌های مازندران و گلستان شده است. شدت سیل به گونه‌ای است که بسیاری از روستاهای این دو استان شمالی کشور دچار آبگرفتگی شد. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان صادر شده و کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد. (ادامه)
وزیر راه: سیل گلستان بی‌سابقه بود
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد، سیل گلستان با این دبی آب در این منطقه سابقه تاریخی ندارد؛ بنابراین هرجا پل و آبرفتی که در این منطقه پیش‌بینی کردیم با مفروضات فعلی اعتبار ندارد و باید پل و آبرفت‌ها را با مفروضات جدید بازبینی کنیم.(ادامه)
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود. رهبرانقلاب: امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود/ سرلشکر باقری: نیروهای مسلح از آسیب دیدگان سیل پشتیبانی کامل کنند(خبر)
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، رهبر انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند امکانات بیشتری برای امداد به این مناطق گسیل شود.(ادامه)
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد که برای کاهش آلام مردم و استمرار و تقویت هماهنگی های لازم بین دستگاه های عمل کننده تا زمان اطمینان از روند عادی شدن اوضاع، در مناطق سیل زده حضور خواهد داشت. وزیر کشور تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل زده می ماند
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد که برای کاهش آلام مردم و استمرار و تقویت هماهنگی های لازم بین دستگاه های عمل کننده تا زمان اطمینان از روند عادی شدن اوضاع، در مناطق سیل زده حضور خواهد داشت.(ادامه)
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 270 مسجد و اماکن مذهبی برای مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده بودند که با توجه به وقوع سیلاب شدید و طغیان رودخانه‌ها در حال حاضر بیش از 210 مسجد استان در حال برگزاری این مراسم معنوی هستند. برگزاری مراسم اعتکاف در 210 مسجد مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 270 مسجد و اماکن مذهبی برای مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده بودند که با توجه به وقوع سیلاب شدید و طغیان رودخانه‌ها در حال حاضر بیش از 210 مسجد استان در حال برگزاری این مراسم معنوی هستند.(ادامه)
شمال نیوز: شدت گرفتن بارش‌ها در شهرهای ساری و میاندورود، موجب نگرانی مردم شده است؛ تا حدی که مردم به جای اینکه چشم انتظار فصل شکفتن و بهار طبیعت باشند، نگران تکرار تراژدی تلخ سیل و مشکلات آب‌گرفتگی هستند.

آغاز دوباره بارش باران در مازندران/ نگرانی مردم از وقوع سیلاب جدید
شمال نیوز: شدت گرفتن بارش‌ها در شهرهای ساری و میاندورود، موجب نگرانی مردم شده است؛ تا حدی که مردم به جای اینکه چشم انتظار فصل شکفتن و بهار طبیعت باشند، نگران تکرار تراژدی تلخ سیل و مشکلات آب‌گرفتگی هستند. (ادامه)
برف و یخبندان فردا به جاده‌های مازندران برمی‌گردد
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت که بر اساس نقشه های پیش یابی ، سامانه بارشی و سرد بار دیگر از فردا چهارشنبه 29 اسفند تشدید شده و برف و یخبندان به جاده های استان بر می گردد.(ادامه)
شمال نیوز : شهر کیاکلا و ۹ روستای بخش مرکزی شهرستان سیمرغ در جریان بارندگی شدید شب و روز گذشته به شدت دچار آبگرفتگی  شد به نجوی که سیلاب این شهر را به یک شهر بحران زده مبدل ساخت ..... تشکیل جلسه مدیریت بحران مازندران با حضور استاندار در شهر کیاکلا
شمال نیوز : شهر کیاکلا و ۹ روستای بخش مرکزی شهرستان سیمرغ در جریان بارندگی شدید شب و روز گذشته به شدت دچار آبگرفتگی شد به نجوی که سیلاب این شهر را به یک شهر بحران زده مبدل ساخت .....(ادامه)
بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور به زیر آب رفت+تصاویر
بارش باران از عصر دیروز در مازندران اغاز و سبب وقوع سیلاب، آبگرفتگی معابر درون شهری، تخریب مزارع کشاورزی و سردهنه‌های کشاورزی شده است. (ادامه)
بارش باران شدید از شب گذشته تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های نکا در محورهای مختلف شده است. رودخانه‌های نکا طغیان کرد/نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78
بارش باران شدید از شب گذشته تاکنون موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های نکا در محورهای مختلف شده است.(ادامه)
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودی محور ساری به سمنان تا اطلاع ثانوی به دلیل رانش زمین و سیلاب شدید، گفت: سیلاب شدید مازندران را درنوردید.

سیلاب شدید مازندران را در بر گرفت‌/مسیر پل تجن ساری مسدود شد/ ‌محور ساری ـ سمنان مسدود شد/ رودخانه‌های نکا طغیان کرد/ نگرانی مردم از تجربه تلخ سیل 78
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودی محور ساری به سمنان تا اطلاع ثانوی به دلیل رانش زمین و سیلاب شدید، گفت: سیلاب شدید مازندران را درنوردید. (ادامه)
شمال نیوز : با وجود مدیرانی که تنها نمایش خدمت‌رسانی انجام می‌دهند، حل این مشکل بی‌نتیجه مانده و جنگل‌های شمال تا چند دهه بعد به وضعیت کنونی جنگل‌های زاگرس بدل خواهند شد..... شب‌پره‌ها روزگار شمشاد‌های مازندران را سیاه کرده‌اند
شمال نیوز : با وجود مدیرانی که تنها نمایش خدمت‌رسانی انجام می‌دهند، حل این مشکل بی‌نتیجه مانده و جنگل‌های شمال تا چند دهه بعد به وضعیت کنونی جنگل‌های زاگرس بدل خواهند شد.....(ادامه)
۳۰ سال آینده جنگلی در شمال نخواهیم داشت
رئیس انجمن جنگلبانان ایران، با بیان اینکه ۳۰ سال آینده جنگلی در شمال کشور نخواهیم داشت، گفت: در استان گیلان راش و شاه بلوط دچار بیماری شده اند و در آینده نزدیک شاهد مرگ و میر دسته جمعی این گونه ها خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس دهم تأکید کرد: ما نمایندگان شمال کشور درخواست داریم اگر دولت به دنبال انتقال آب از خزر به سمنان است باید این مسئله با نمایندگان شمال کشور بررسی می‌شد اما به هیچ وجه این مسئله با نمایندگان در میان گذاشته نشده است.... دولت برای انتقال آب به سمنان با نمایندگان شمال مشورت نکرد !
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس دهم تأکید کرد: ما نمایندگان شمال کشور درخواست داریم اگر دولت به دنبال انتقال آب از خزر به سمنان است باید این مسئله با نمایندگان شمال کشور بررسی می‌شد اما به هیچ وجه این مسئله با نمایندگان در میان گذاشته نشده است....(ادامه)
عکس/ طغیان رودخانه ماسال
به دلیل بارش شدید باران در ماسال که از شب گذشته آغاز شده، خطر تخریب شدن پل اصلی شهر را تهدید می کند.(ادامه)
هشدار به آبزی پروران مازندران
متصدیان مزارع پرورشی ماهی مازندران در مناطق صعب العبور و برف گیر برای مقابله با سرمای هوا آماده باشند.(ادامه)
بازگشایی تمامی راه‌های درگیر سیل مازندران به‌جز کمربندی نوشهر
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تمامی راه‌های مسدود شده براثر سیل در مازندران به‌جز کمربندی نوشهر بازگشایی شد.(ادامه)
۴ حلقه چاه و تصفیه خانه آب رامسر از مدار خارج شد
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در پی بارندگی شدید چهار حلقه چاه و تصفیه خانه آب رامسر به طور موقت از مدار خارج شد.(ادامه)
عکس/ ورود سیل به منازل مسکونی
طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر رودسر بیش از ۳۰۰ میلیمتر باران باریده، که در نوع خود کم نظیر است. این امر سبب طغیان رودخانه ها و آب گرفتگی شدید بسیاری از خانه هایی شده است که در حریم رودخانه ها بناشده اند.(ادامه)
عکس/ خسارات سنگین سیل در تنکابن
سیلاب و طغیان رودخانه های تنکابن خسارات سنگینی را منازل، پلها و راههای ارتباطی این شهر وارد کرد.(ادامه)
عکس/ سیل در صومعه سرا
بارش شدید باران که از روز جمعه در استان های شمال کشور آغاز شده است موجب سیلاب و طغیان رودخانه ها شده است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت. آخرین وضعیت وقوع سیلاب در شمال کشور
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت.(ادامه)
تصاویر: خسارت شدید سیل در گیلان
بارش شدید دو روزه باران در شهرستان تالش در غرب استان گیلان موجب طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی منازل و خسارات فراوان به روستاهای این شهرستان در مناطق اسالم و بخش مرکزی شده است.(ادامه)
عکس/ خسارات سیل در روستای «گزانه»
بر اثر گرمای شدید هوا و شکستن و آب شده یخ‌های کوه دماوند، باعث طغیان رودخانه «تلو» و سیل ناگهانی و ویرانگر در روستای گزانه لاریجان آمل شد و خساراتی‌های مانند از بین بردن نهرهای آبی و شکستن ستون‌های پل رودخانه و وارد شدن طغیان رودخانه به خانه‌ها وارد کرد.(ادامه)
کاهش دما و افزایش رطوبت آسمان مازندران/هشدار درباره طغیان برخی بیماری‌ها
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: فردا آسمان مازندران رو به گرمی می‌رود.(ادامه)
تلفات آنفلوانزای پرندگان کاهش یافت
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: میزان تلفات طیور و پرندگان براثر بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به ۵۴۰ قطعه کاهش یافته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.