.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چه کسانی به پیشواز رئیس جدید صداوسیما آمدند؟ +تصاویر
آمدن «عبدالعلی علی‌عسکری» به صداوسیما و برگزاری مراسم معارفه او خالی از حواشی نبود.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)
خداحافظی رسمی سرافراز با کارمندان دفترش/ جانشین رئیس صدا و سیما هفته بعد می آید
هنوز جانشین سرافراز به جام جم نیامده است و مجموعه صداوسیما در انتظار رونمایی از مدیر قطعی رسانه ملی سازمان برای دوره آینده است. (ادامه)
یکی از این سه تن جایگزین سرافراز در رسانه ملی می‌شوند؟
هرچند از علی عسکری به عنوان گزینه محتمل در گمانه‌زنی‌ها یاد می‌شود، غلامعلی حدادعادل و حسن خجسته نیز گزینه‌هایی هستند که در صورت تأیید استعفای سرافراز، ممکن است این مسئولیت را بر عهده بگیرند. با این حال باید تا اطلاعات شفاف‌تر صبر کرد، چون تجربه نشان داده، ممکن است هر لحظه اتفاق تازه‌ای رخ دهد.(ادامه)
«سرافراز» از صداوسیما برکنار می‌شود؟/ گزینه جایگزین کیست؟
انتصاب‌های پرحاشیه سرافراز در این 18 ماه بسیاری از ناظران را حیرت‌زده کرد، بویژه آنکه او در بدو ریاست خود بلافاصله تمام همتایان سابق خود را برکنار یا به حاشیه برد.(ادامه)
خدمتگزار میهمانان رهبر معظم انقلاب درگذشت+ عکس
رئیس سابق سازمان صدا و سیما با انتشار تصویری خبر از در گذشت ناصر عرب ها داده و خاطرات گذشته خود را با آن مرحوم مرور کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
 لیست امید شامل نامزدهای اصلاح طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم منتشر شد.اصلاح طلبان در این مرحله در حوزه‌های انتخابیه مهریزوبافق از استان یزد، در یکی از حوزه‌های استان مرکزی، کل استان مازندران، یکی از حوزه‌های استان گلستان.... لیست اصلاح طلبان برای مرحله دوم انتخابات مجلس
لیست امید شامل نامزدهای اصلاح طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم منتشر شد.اصلاح طلبان در این مرحله در حوزه‌های انتخابیه مهریزوبافق از استان یزد، در یکی از حوزه‌های استان مرکزی، کل استان مازندران، یکی از حوزه‌های استان گلستان....(ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
اعلام نتایج قطعی حوزه های انتخاباتی به تفکیک استان ها
اعلام نتایج قطعی رقابت انتخاباتی استان ها تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
عیادت ضرغامی از گوینده خبر +عکس
رئیس سابق سازمان صداوسیما از «رضا حسین‌زاده» گوینده پیشکسوت خبر عیادت کرد.(ادامه)
نظر ضرغامی درباره «کیمیا»
رئیس سابق صداوسیما تولید در یادداشتی گفت: سریال «کیمیا» مرهون تلاش ارزنده آقای مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، آقای علی‌بخشی‌زاده مدیر شبکه ۲ و آقای علی دارابی معاون وقت سیماست.(ادامه)
یادداشت ضرغامی درباره سید حسن خمینی (+عکس)
(ادامه)
وقتی سید حسن خمینی دوبلور می شود+عکس
رئیس سابق سازمان صدا وسیما در کانال طنز خود در تلگرام تصویری از نوه امام خمینی (ره) منتشر کرده است.(ادامه)
خواستگاری «محمد جواد ظریف»! +عکس
ضرغامی در یکی از پست های تلگرامی‌اش محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی را سوژه خود قرار داد. (ادامه)
روایتی از دیدار ضرغامی با رشیدپور +عکس
رشیدپور عنوان کرد: همیشه گفته ام که شخصیت حقیقی مهندس ضرغامی را از هویت مدیریتی ایشان جدا می‌دانم، رییس فوق‌العاده خوش اخلاق و متواضع است، این را بسیاری از همکاران من هم تایید می‌کنند.(ادامه)
روایت محسن رضایی درباره 9 دی
(ادامه)
تغییرات در صدا و سیما ادامه دارد
معاون سیما خبر استعفای مدیرکل امور نمایش تلویزیون را تایید کرد. (ادامه)
عادل فردوسی پور در تلویزیون: انتقادکردن از دولت احمدی‌نژاد تابو بود
تهیه کننده و مجری برنامه نود گفت: در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی‌نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود. (ادامه)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد. تسخیرکنندگان دیروز، امروز چه می‌کنند؟ چه می‌گویند؟/ تسخیر سفارت شوروی، آرزوی احمدی نژاد در سال 58(خبر)
شمال نيوز: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا رفتار تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد.(ادامه)
خداحافظی ضرغامی با خانم فرماندار + عکس
رئیس سابق صدا و سیما از مرحوم خانم مرجان ناز قلیچی فرماندار بندر ترکمن یکی از جانباختگان فاجعه منا تجلیل کرد.(ادامه)
خداحافظ خانم فرماندار+عکس
عزت‌اله ضرغامی تاکید کرد: بی‌کفایتی وهابیون بی دین فاجعه‌ای تاریخی آفرید که هرگز از اذهان ملت های مسلمان محو نخواهد شد.(ادامه)
نظر ضرغامی درباره هاشمی و احمدی نژاد
رئیس سابق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه عضو هیچ مجمع حزب و گروهی نبوده و نیستم گفت:‌ فارغ از مسئولیت حقوقی گذشته‌ام، هاشمی دهه ۶۰ و احمدی‌نژاد دولت نهم را بیشتر می‌پسندم؛ معتقدم به هر میزان که مسئولین از رهنمودهای رهبری فاصله بگیرند، از کارآمدی آنان کاسته می‌شود. (ادامه)
واکنش ضرغامی به گریه خانم مجری+ عکس
رئیس سابق صدا و سیما با انتشار عکسی از مجری شبکه خبر در حال خواندن تعداد شهدای حادثه منا که به گریه وی ختم شد عکس العمل نشان داد.(ادامه)
اینستاگرام ایرانیان رنگ عزا گرفت+تصاویر
مردم، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی کشورمان در صفحه اینستاگرامشان فاجعه مرگبار «منا» را تسلیت گفته و برای بازماندگان این حادثه طلب صبر کردند.(ادامه)
بامیه‌فروشی ضرغامی+عکس
عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : در تعطیلات تابستان، از فروش بادبادک، فرفره و یا گوش‌فیل و بامیه، هم لذت می‌بردیم، هم پولی به جیب می‌زدیم! هیچ وقت هم کسی به ما خرده نگرفت! ... کارکردن به ما شخصیت می‌داد. احساس بزرگی می‌کردیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.