.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر/تودیع و معارفه رئیس صدا و سیما
مراسم تکریم سیدعزت‌الله ضرغامی و معارفه محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز سه‌شنبه در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.(ادامه)
روایت ضرغامی از «ترین»های دوره ریاستش
رئیس سابق صداوسیما گفت: روزی که هواپیمای حامل خبرنگاران سقوط کرد، سخت‌ترین و تلخ‌ترین روز کاری من بود.(ادامه)
احمدی‌نژاد انتصاب سرافراز را تبریک گفت
(ادامه)
تجلیل روحانی از ضرغامی و تبریک به سرافراز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
حاشیه‌های مراسم ترحیم مادر محمدرضا رحیمی
(ادامه)
تصاویر/ احمدی‌نژاد، مشایی، الهام، ثمره هاشمی، علوی، باهنر، متکی، ضرغامی، صالحی و ... در مراسم ختم مادر رحیمی
(ادامه)
«سرافراز» تغییرات را کلید زد
(ادامه)
ضرغامی از رهبر معظم انقلاب حکم گرفت
(ادامه)
نظر ضرغامی درباره رئیس جدید صدا و سیما
سید عزت الله ضرغامی انتخاب دکتر سرافراز را حاکی از درایت، آینده‌نگری و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به ارزش های دینی و انقلابی ارزیابی کرد.(ادامه)
حکم رهبر انقلاب برای عزت الله ضرغامی
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی عزت الله ضرغامی را به عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منصوب کردند.(ادامه)
پوریا عالمی نامه یک طنزنوس به عزت الله ضرغامی!(بخوانيد)
پوریا عالمی(ادامه)
یک پیام وایبری شوخی در باره ضرغامی و سرافراز
امروز برخی کاربران شبکه وایبر شاهد پیام طنزی در باره رئیس جدید و پیشین سازمان صداو سیما بودند. (ادامه)
شمال نیوز: در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و... «محمد سرافراز» رئیس‌ سازمان‌ صداوسیما شد / رئیس جدید رسانه ملی کیست؟ + تصاویر
شمال نیوز: در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و...(ادامه)
حاتمی‌کیا به ضرغامی: خداحافظ لوطی
در پایان دوره 10 ساله مدیریت عزت‌الله ضرغامی در رسانه ملی، روزنامه «جام جم» از شخصیت‌های مختلف خواسته است تا در یادداشتی نظراتشان را در این‌باره بنویسند.(ادامه)
خداحافظی جام جمی ضرغامی /عکس
(ادامه)
شمال نیوز: عزت‌الله ضرغامی پس از بیش از 10 سال مدیریت رسانه ملی آخرین روزهای حضور خود در سازمان را پشت سر می‌گذارد و همین امر دلیلی شد تا مروری بر عملکرد وی داشته باشیم. رسانه ملی یک دهه چگونه اداره شد ؟(خبر)
شمال نیوز: عزت‌الله ضرغامی پس از بیش از 10 سال مدیریت رسانه ملی آخرین روزهای حضور خود در سازمان را پشت سر می‌گذارد و همین امر دلیلی شد تا مروری بر عملکرد وی داشته باشیم.(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
با پایان یافتن ریاست قریب به ده سال و نیمه عزت الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما ، و در حالی که به عنوان یک مورد نادر گمانه زنی برای شناخت جانشین وی مدتها به طول انجامید،بالاخره جانشین وی مشخص شد.جانشینی که انتصاب او،حاوی پیام های مهمی است.

رئیس جدید رسانه ملی مشخص شد
با پایان یافتن ریاست قریب به ده سال و نیمه عزت الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما ، و در حالی که به عنوان یک مورد نادر گمانه زنی برای شناخت جانشین وی مدتها به طول انجامید،بالاخره جانشین وی مشخص شد.جانشینی که انتصاب او،حاوی پیام های مهمی است. (ادامه)
نگاهی به کارنامه ریاست ده ساله ضرغامی
16 آبان ماه 93 دوره 10 ساله ریاست عزت الله ضرغامی بر صدا و سیما خاتمه می‌یابد و سکان مدیریت این رسانه دیداری - شنیداری به فرد دیگری سپرده میشود. ضرغامی تا چه حد موفق بوده است،(ادامه)
قطعی شدن رئیس جدید صداوسیما/سرافراز جانشین ضرغامی
سرافراز عضو شورای عالی فضای مجازی هم است. (ادامه)
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟
برنامه نود در حالي شب گذشته روي آنتن رفت که هيچ ويدئويي از بازي‌هاي برگزار شده هفته گذشته نداشت و قرار شد ماجراي حق پخش تلويزيوني را بررسي کند.(ادامه)
نوبت آزمون فردوسی پور فرا رسید !
فردوسی پور مجری برنامه نود باید مثل اسمش عادل باشد و در 90 در موضوع حق پخش اصول بیطرفی را رعایت کند و در فضایی مثبت و با دعوت از منتقدان هر دو طرف به این موضوع مهم بپردازد(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز:  پیش از آن که ۵ سال دوم عزت الله ضرغامی در مقام ریاست سازمان صدا و سیما به پایان برسد، گمانه زنی‌ها در مورد جانشین احتمالی او آغاز شده بود.


چه کسی جانشین ضرغامی‌می‌شود؟+ ۹ گزینه مطرح برای ریاست رسانه ملی
شمال نیوز: پیش از آن که ۵ سال دوم عزت الله ضرغامی در مقام ریاست سازمان صدا و سیما به پایان برسد، گمانه زنی‌ها در مورد جانشین احتمالی او آغاز شده بود. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
عکس/ ضرغامی در حال خرید فلافل !
(ادامه)
اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد اما یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست.
احمدی نژاد از پایان ریاست جمهوری تا امروز / همه تحرکات مردان بهاری!
اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد اما یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست. (ادامه)
دو گزینه مطرح برای جایگزینی ضرغامی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.