.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آش خوری عزت الله ضرغامی! + عکس
عزت الله ضرغامی با انتشار عکسی از سفر به سبلان به همراه همسفرانش از خاطرات آن زمان گفته است. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره چهار ساله منصوب کردند.

اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی منصوب شدند
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره چهار ساله منصوب کردند. (ادامه)
توصیه رهبری به ضرغامی +عکس
عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : رهبری به ما توصیه می‌فرمودند تا زنده‌اید برای آخرت خود آذوقه فراهم کنید. بعد از مرگ دیگران هر چه همت کنند، به نقل مضمون "چیزکی"! برای شمامی فرستند!(ادامه)
خاطره ضرغامی از آواز عمو زنجیرباف+عکس
عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : هر وقت دیدید کسی در خیابان آواز می‌خواند زود قضاوت نکنید؛ شاید مشکلی دارد.(ادامه)
سرافراز از صداوسیما رفت؟
محمد مهاجری(ادامه)
لجبازی مدیری که یک میلیارد خسارت زد
مدیر سابق شبکه رادیویی تابستانه ضمن پرده برداری از لجبازی مدیری که بیش از یک میلیارد به رادیو خسارت زده است، برنامه «خندوانه» را با برنامه های رادیو تابستانه مقایسه کرده است. (ادامه)
عکس/ ضرغامی در حال دوچرخه سواری!
عزت الله ضرغامی در حال دوچرخه سواری(ادامه)
عکس/ ضرغامی در حال دوچرخه سواری!
عزت الله ضرغامی در حال دوچرخه سواری (ادامه)
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند.
رفت و آمدهای انتخاباتی نمایندگان دوره های قبل در راهروهای مجلس/ چه کسانی قصد دارند به بهارستان برگردند
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند. (ادامه)
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند.
رفت و آمدهای انتخاباتی نمایندگان دوره های قبل در راهروهای مجلس/ چه کسانی قصد دارند به بهارستان برگردند
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند. (ادامه)
سخنان سعید حدادیان درباره پایتخت، ماه عسل و خندوانه
یک ماه پیش با رامبد تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا...اینکه یک نفر در جمهوری اسلامی به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد این خیلی ارزشمند است. (ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی در یادبود همسر رحیمی
دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد به همراه مجتبی هاشمی‌ثمره در این مراسم شرکت کرد.(ادامه)
عزت‌الله ضرغامی در قبر شهید+عکس
رییس پیشین سازمان صدا و سیما در پست اخیر اینستاگرامش عکسی از خود در مراسم دفن دو شهید گمنام در دانشگاه صدا و سیما منتشر کرد.(ادامه)
عکس دیده‌ نشده از مرحوم آغاسی
رییس پیشین سازمان صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود یک عکس دیده نشده از شاعر اهل بیت علیهم السلام منتشر کرد.(ادامه)
پیشنهاد اینستاگرامی ضرغامی درباره حرم امام
رییس پیشین سازمان صدا و سیما در پست اخیر اینستاگرام خود پیشنهاد هایی را درمورد بنای جدید حرم امام خمینی(ره) مطرح کرد.(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های دوشنبه ۴ خرداد
(ادامه)
عکس/ شام عروسی ضرغامی
(ادامه)
واکنش تند نظام پزشکی به سریال "درحاشیه"
در آستانه سال نو نیز پخش گزارشی هدفمند در شبکه خبر موجبات تلخکامی جمع بزرگی از پزشکان عمومی کشور را فراهم آورد در حالیکه بارها تذکر لازم در زمینه مشورت در ساخت چنین برنامه هایی و حداقل آگاهی از قوانین و حتی اعلام آمادگی سازمان نظام پزشکی نیز خاطرنشان گردیده بود.(ادامه)
توهین به ظریف وسانسورسخنان سردار درBBC
(ادامه)
توصیه مذاکراتی ضرغامی به ظریف
(ادامه)
شمال نیوز : «پایتخت ۳» همچون دو قسمت پیشین این مجموعه، انتقادات تند برخی از مردم شمال کشور و به طور خاص مسئولان این نواحی را در پی داشت. در مقابل ‌گروهی از مردم نواحی شمالی نیز از این مجموعه تلویزیونی حمایت کرده و در ابعاد وسیع‌تر، شاهد استقبال بخش انبوهی از مردم کشورمان از این مجموعه .... آیا پایتخت به ایستگاه چهارم خواهد رسید ؟!
شمال نیوز : «پایتخت ۳» همچون دو قسمت پیشین این مجموعه، انتقادات تند برخی از مردم شمال کشور و به طور خاص مسئولان این نواحی را در پی داشت. در مقابل ‌گروهی از مردم نواحی شمالی نیز از این مجموعه تلویزیونی حمایت کرده و در ابعاد وسیع‌تر، شاهد استقبال بخش انبوهی از مردم کشورمان از این مجموعه ....(ادامه)
ضرغامی اظهارات منتسب به خودش را تکذیب کرد
رییس سابق سازمان صداوسیما صحبت‌های نقل‌شده از خود را تکذیب کرد. (ادامه)
اعتراف جنجالی رئیس سابق صدا و سیما
(ادامه)
تصاویر/ مسوولان کشور در راهپیمایی 22بهمن
تصاویر چهره‌های سرشناس و مسئولان کشور در راهپیمایی 22 بهمن را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : ملی سازی ظرفیت ها ،فرصت، مسائل ومشکلات استان و انعکاس آنها در شبکه های سراسری، تلاش برای همگرایی و وحدت گفتمانی بین کنشگران توسعه ، حذف ملاحظات شهرگرایی در شبکه تبرستان ، بازنگری در رویکردها و برنامه های شبکه ، تقویت فرهنگ بومی و محلی ، مشارکت با.... صداو سیمای مرکزمازندران جریان ساز یا مناسبت گرا
شمال نیوز : ملی سازی ظرفیت ها ،فرصت، مسائل ومشکلات استان و انعکاس آنها در شبکه های سراسری، تلاش برای همگرایی و وحدت گفتمانی بین کنشگران توسعه ، حذف ملاحظات شهرگرایی در شبکه تبرستان ، بازنگری در رویکردها و برنامه های شبکه ، تقویت فرهنگ بومی و محلی ، مشارکت با....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: استان مازندران با ظرفیت طبیعی و گردشگری که دارد، متأسفانه با بی آبی مفرط در آب شرب شهرها و آب کشاورزی رنج می برد که شنیدن آن برای مخاطبان خنده دار است.... ازسیاسی کاری در آب و فاضلاب تا شهرک های صنعتی نیمه تعطیل مازندران !
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: استان مازندران با ظرفیت طبیعی و گردشگری که دارد، متأسفانه با بی آبی مفرط در آب شرب شهرها و آب کشاورزی رنج می برد که شنیدن آن برای مخاطبان خنده دار است....(ادامه)
بودجه صداوسیما در لایحه بودجه 94
(ادامه)
مجریانی که ممنوع‌التصویر شدند +تصاویر
مجریان زیادی در دوران ضرغامی ممنوع التصویر شدند، آنها که بودند و سرنوشت شان چه خواهد شد؟(ادامه)
شمال نيوز: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: از آنجایی که سرافراز به هیچ گروه و جریانی بدهکاری ندارد می تواند اهداف و سیاست های خود را بدون مشکل پیش ببرد. سرافراز به هیچ جریان سیاسی در كشور بدهکار نیست
شمال نيوز: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: از آنجایی که سرافراز به هیچ گروه و جریانی بدهکاری ندارد می تواند اهداف و سیاست های خود را بدون مشکل پیش ببرد.(ادامه)
پیام احمدی نژاد به رئیس جدید صداو سیما
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.