.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. زندگی نامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی فهرست وزرای دولت سیزدهم را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: اسامی فهرست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم امروز به مجلس رسید. رئیس‌جمهور فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را تقدیم مجلس کرد + اسامی
شمال نیوز: اسامی فهرست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم امروز به مجلس رسید. (ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
ضرغامی ادعا‌های احمدی‌نژاد را تکذیب کرد
ضرغامی گفت: متاسفانه سخنان آقای احمدی‌نژاد علیه آقای دکتر حسن خجسته، خلاف واقع است. (ادامه)
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی(ادامه)
ضرغامی: به نظر شورای نگهبان تمکین می کنم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت که برنامه‌های خود را به مدیران آینده می‌دهد.(ادامه)
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری  اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ... معرفی ۱۰ نامزدی که احتمال احراز صلاحیتشان بالاست!
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ...(ادامه)
۶ کاندیدایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا هستند
در میان ۵۹۲ کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، شش نفرشان در لیست تحریم‌های آمریکا هستند.(ادامه)
شمال نیوز:

داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند. آمده‌ام تا بمانم / به نفع کسی کناره نمی روم/ دیگران باید خود را با من تطبیق دهند
شمال نیوز: داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگران خود را با ضرغامی تطبیق دهند.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
ثبت‌نام از داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسید
مهلت نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور چهره‌های شاخص به پایان رسید، این مرحله از فرایند انتخابات از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به‌ مدت ۵ روز آغاز شد و ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) به پایان رسید.(ادامه)
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. او یکی از رقبای حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود.(ادامه)
جهانگیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با حضور در ستاد انتخابات داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.(ادامه)
عکس/ ثبت نام عزت‌ الله ضرغامی در انتخابات
عزت‌ الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما برای ثبت‌نام در انتخابات در ساختمان وزارت کشور حضور یافت.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند. اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه به رهبری برای حضور رئیسی در انتخابات ندارم/ چرا برخی با کاندیداتوری رئیسی مخالفند؟
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند.(ادامه)
۹ نامزد اصلی اصول‌گرایان رونمایی شدند؛ ا ز محسن رضایی تا سعید جلیلی- نامزدهای شناخته شده این جریان محسوب می شوند. ۹ کاندیدای اصلی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شدند
۹ نامزد اصلی اصول‌گرایان رونمایی شدند؛ ا ز محسن رضایی تا سعید جلیلی- نامزدهای شناخته شده این جریان محسوب می شوند.(ادامه)
نائب رئیس شورای ائتلاف می گوید: من فکر می­‌کنم اگر آقای رئیسی باشند، آقای قالیباف شرکت نمی­‌کند و یا اگر شرکت کند، همان کار دفعه قبل را تکرار می­‌کند. این فکر من است و هیچگونه صحبتی در این زمینه نداشتیم. چمران : احتمال رای آوری ظریف بالاست
نائب رئیس شورای ائتلاف می گوید: من فکر می­‌کنم اگر آقای رئیسی باشند، آقای قالیباف شرکت نمی­‌کند و یا اگر شرکت کند، همان کار دفعه قبل را تکرار می­‌کند. این فکر من است و هیچگونه صحبتی در این زمینه نداشتیم. (ادامه)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» .... ضرغامی : روحانی خیلی کشور را عقب نگه داشت/ هرچه جلوتر می‌رویم حضورم در انتخابات را ضروری‌تر می‌بینم/ ائتلاف و این چیزها را هم درباره من کنار بگذارید/ نسبت من با احمدی‌نژاد معلوم است/ اصلاح‌طلبان را دست کم نگیرید/ ماجرای ....(خبر)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» ....(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی اعلام شد/ رییسی پیشتاز است، ظریف پایین تر از سید حسن خمینی
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! (ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد .... حسن بیادی : دهقان، رضایی و ضرغامی مصادیق اصولگرای‌اصلاح‌طلب هستند/ احمدی‌نژاد بیاید داستان انتخابات ۱۴۰۰ چیز دیگری خواهد شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد ....(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد .... کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی دوباره جدی شده است / اصولگریان با رئیسی به اجماع کامل می رسند
شمال نیوز : به هر روی حضور رئیسی در انتخابات 1400 حتما باعث رقم‌خوردن معادلات جدید انتخاباتی در جبهه اصولگرایی خواهد شد ....(ادامه)
احمدی نژاد ِ انتخابات 1400 کیست؟
عزت الله ضرغامی تاکید می کند قرار نیست وارد بازی ائتلافی و وحدت آنها شد. او از همین حالا زیر میز اصولگرایان زده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد.... آمادگی ضرغامی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 1400
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی.... مقدم : قالیباف در مجلس می‌ماند/کارگزاران می‌خواهد لاریجانی را خراب کند/جلیلی ظرفیت ۴ میلیون رأیی دارد / ضرغامی روحیه استقلال طلبی دارد و آرای حزبی ندارد
شمال نیوز : این فعال سیاسی اصولگرا گفت : آقای ضرغامی از یک سال پیش فعال است و خودش را برای 1400 گرم می کند، ابایی هم از بیان این موضوع ندارد. او جزء هیچ گروه و حزبی نیست و قدری هم روحیه استقلال طلبی دارد. این مسئله شاید در جذب آرای حزبی....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.