.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . .... سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . ....(ادامه)
کاخ اجابیت کلاردشت موزه می شود/ تعیین تکلیف اراضی تپه کلار
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه کاخ اجابیت کلاردشت باید از حالت انحصاری خارج شود، بر لزوم واگذاری آن به مردم تاکید کرد و گفت:کاخ اجابیت و ساختمان شهرداری کلاردشت موزه می شود.(ادامه)
 کشتی های کروز در راه دریای ایران است تا با ورود آن هم گردشگری و توریسم دریایی جان تازه و هم ساحل نشینان روی آن عکس های یادگاری و سلفی گیرند. سلفی مسافران شمال با دریا / « کشتی های کروز» در راه خزر
کشتی های کروز در راه دریای ایران است تا با ورود آن هم گردشگری و توریسم دریایی جان تازه و هم ساحل نشینان روی آن عکس های یادگاری و سلفی گیرند.(ادامه)
گردشگری زمینی بین تهران - دوشنبه راه اندازی می‌شود
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به تعریف پروژه های متعدد گردشگری گفت: گردشگری زمینی بین ایران - تاجیکستان راه اندازی می‌شود.(ادامه)
کشتی های گردشگری کروز به دریای ایران وارد می شود
وزیر میراث فرهنگی گفت: برای حضور شناورهای بزرگ و کروز در دریای جنوب و خزر با شرکت های مختلف و خارجی وارد مذاکره شدیم.(ادامه)
بازدید وزیر میراث فرهنگی از پروژه های غرب مازندران
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی با سفر به غرب مازندران از پروژه های گردشگری در این منطقه بازدید کرد.(ادامه)
نمایش آثار تاریخی و هنری زیبای موزه ملی در استان ها
وزیر میراث فرهنگی گفت: اشیای هنری و تاریخی زیبا از موزه ملی برای نمایش به موزه استان ها منتقل می شود.(ادامه)
ضرغامی: تقویت بوم گردی اولویت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حضور فعالانه مردم در توسعه بخش گردشگری اولویت این وزارت خانه است.(ادامه)
سفر وزیر میراث فرهنگی به مازندران
وزیر میراث فرهنگی برای افتتاح رسمی رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی ولی جهانی را بعنوان مدیرکل جدید آن وزارتخانه در استان گیلان منصوب کرد. مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری گیلان منصوب شد
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی ولی جهانی را بعنوان مدیرکل جدید آن وزارتخانه در استان گیلان منصوب کرد.(ادامه)
بررسی وضعیت تملک راه های سوادکوه با حضور معاون رئیس جمهور
معاون پارلمانی رئیس جمهور از وضعیت تملک راه ها در سوادکوه بازدید کرد.(ادامه)
تجدید میثاق وزیر کشور با آرمان های والای شهیدان در نکا
احمدی وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به مازندران با آرمان های والای شهیدان و آلاله های دفاع مقدس استان در گلزار شهدای نکا تجدید میثاق کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد. جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیسی به مازندران
شمال نیوز: جزئیات حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر رئیس جمهور به استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
سفر ۹ وزیر به مازندران + برنامه سفر
برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور در سفر آقای رئیسی به مازندران اعلام شد.(ادامه)
هم نامه شورای نگهبان و هم نامه لاریجانی صحت دارد
حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آن‌ها را بگیرید.»(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
صبحانه ضرغامی با وزیر دولت روحانی+عکس
ضرغامی در نوئیترش از دیدار با جهرمی و صبحانه خوردن با او خبر داد.(ادامه)
یک انتصاب تازه در سازمان صدا و سیما
عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان صداوسیما، در حکمی محمدمهدی رحمتی را سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. 18 وزیر پیشنهادی از بهارستان رأی اعتماد گرفتند؛/ باغ‌گلی رأی نیاورد
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. (ادامه)
عکس/ تصویر عجیب از ضرغامی در صحن علنی مجلس
تصویری بدون ماسک از عزت‌الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری در حال به آغوش کشیدن کاظم موسوی، نماینده اردبیل را می‌بینید. (ادامه)
آخرین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت
نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.(ادامه)
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ... بررسی شرایط ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی در مجلس/ کدام وزرای پیشنهادی رأی می‌آورند و کدام‌ها در وضعیت قرمز هستند؟
سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی وزرات امور خارجه، عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهادی گردشگری و میراث فرهنگی، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر پیشنهادی صمت، ...(ادامه)
رئیسی در مجلس: ما یک برنامه فوری با محوریت مشکلات کشور تدوین کرده‌ایم/ فرصت خدمت کوتاه و رنج‌ها و مشکلات مردم بسیار است/ سعی کردیم افراد شایسته و ترکیبی از جوان و تجربه را معرفی کنیم/ اولویت اول دولت مهار کرونا است....(خبر)
(ادامه)
نایب رییس مجلس:صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیسی، ۳۰ مرداد بررسی می‌شود
عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی ۳۰ مردادماه مجلس خبرداد. او گفت: جلسه بعدی صحن علنی مجلس ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه شنبه سی‌ام مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و دستور کار مجلس نیز رسیدگی به خط مشی و اصول کلی برنامه دولت سیزدهم و صلاحیت وزرای پیشنهادی است. (ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا درباره لیست کابینه رییسی گفت: لیست‌هایی که طی روز‌های اخیر برای کابینه دولت سیزدهم ارائه می‌شد دارای خصوصیات منحصر به فردی بود منتهی لیست نهایی برخی از خصوصیات مثبت در آن حذف شد « محمد اسلامی » چگونه از فهرست نهایی کابینه رئیسی حذف شد ؟
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا درباره لیست کابینه رییسی گفت: لیست‌هایی که طی روز‌های اخیر برای کابینه دولت سیزدهم ارائه می‌شد دارای خصوصیات منحصر به فردی بود منتهی لیست نهایی برخی از خصوصیات مثبت در آن حذف شد (ادامه)
فهرست وزرای پیشنهادی رئیسی اعلام وصول شد
فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از سوی رییس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. این فهرست روز چهارشنبه به دست مجلس رسیده و منتشر شده بود اما اعلام وصول رسمی آن امروز انجام شد. (ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما....

سهم استان های کشور از کابینه رئیسی / سهم مازندران ؛ هیچ !
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما.... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.