.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش ضرغامی به انتقاد حسن روحانی از سپاه
(ادامه)
آقای نوبخت و آقای واعظی و تاحدودی خانم فاطمه هاشمی و سایر کسانی که با حزب اعتدال و توسعه هستند، هیچ شانسی ندارند. تنها بخت و اقبالی که جریان اعتدال به رهبری آقای روحانی می‌تواند داشته باشد ائتلاف با اصلاح طلبان است که در دو انتخابات شاهد آن بودیم و این ائتلاف باعث شد که تعدادی (خبر)
(ادامه)
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است. دورخیز اصولگرایان برای رسیدن به بهارستان و پاستور
در سالی که خبری از هیچ انتخاباتی در کشور نبود، قطعا انتظار فعالیت از احزابی که صرفا در زمان انتخابات اعلام حضور می‎کنند، خواسته نسبتا زیادی است.(ادامه)
شمال نیوز : مردم حق دارند که بگویند چه کسی نماینده‌شان بشود؛ خواه یک نماینده سه دوره یا سی دوره نماینده باشد. هیچ قدرتی نباید به جای مردم تصمیم بگیرد زیرا عزم و اراده مردم تعیین‌کننده راه و روش کشور است..... پیش‌بینی زیباکلام: شکست احتمالی لاریجانی در کارزار ریاست‌جمهوری / شانس ضعیف اصلاح‌طلبان برای پیروزی در ریاست‌جمهوری 1400 / جبهه اصولگرایی همواره رأی ثابت خود را دارد
شمال نیوز : مردم حق دارند که بگویند چه کسی نماینده‌شان بشود؛ خواه یک نماینده سه دوره یا سی دوره نماینده باشد. هیچ قدرتی نباید به جای مردم تصمیم بگیرد زیرا عزم و اراده مردم تعیین‌کننده راه و روش کشور است.....(ادامه)
شباهت روحانی و احمدی‌نژاد از نظر ضرغامی
(ادامه)
واکنش ضرغامی به طرح استیضاح روحانی در مجلس
سید عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی، در توئیتر درباره طرح استیضاح روحانی در مجلس شورای اسلامی، نوشت:(ادامه)
اعلام سخنرانان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مراکز استان‌ها
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانان مراکز استان‌ها را از مرکز تهران معرفی کرده‌ایم و نگاه ما هم نگاهی فراجناحی بوده است.(ادامه)
پشت‌پرده جنجال‌های اخیر ضرغامی چیست؟
(ادامه)
جماران خبر خود را تکذیب کرد/منع حضور ضرغامی صحت ندارد
سایت خبری جماران که صبح امروز خبر از منع حضور ضرغامی در جلسات شورای‌عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی داده بود، خبر خود را تکذیب کرد. (ادامه)
برخی از فعالان رسانه ای روایتی از جدال لفظی عزت ا… ضرغامی با رئیس جمهور در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردند که با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو شد....(خبر)
(ادامه)
ادعایی درخصوص قهر روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی
(ادامه)
دفتر کار ضرغامی کجاست؟ +عکس
عزت الله ضرغامی در استوری اینستاگرام خود درباره ساختمان تاریخی دفتر کارش در میدان پاستور نوشت:(ادامه)
رئیس اسبق رسانه ملی با توصیف فوتبالی از جریان تصویب CFT در مجلس شورای اسلامی نوشت: بازی رفت به نفع مجلس تمام شد، منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان هستیم. گزارش فوتبالی ضرغامی از تصویب CFT در مجلس
رئیس اسبق رسانه ملی با توصیف فوتبالی از جریان تصویب CFT در مجلس شورای اسلامی نوشت: بازی رفت به نفع مجلس تمام شد، منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : شورای شهر بابل و رابطه نامشروع بعضی از آنان با صاحب آتلیه‌ای در این شهر حسابی در فضای مجازی خبرساز شده است. باور کردن اینکه منتخبین مردم به جای تلاش صادقانه و شبانه روزی به مردم، دنبال چنین اعمال ناشایستی بوده‌اند سخت است..... واکنش ضرغامی به فساد اخلاقی برخی از اعضای شورای شهر بابل +عکس
شمال نیوز : شورای شهر بابل و رابطه نامشروع بعضی از آنان با صاحب آتلیه‌ای در این شهر حسابی در فضای مجازی خبرساز شده است. باور کردن اینکه منتخبین مردم به جای تلاش صادقانه و شبانه روزی به مردم، دنبال چنین اعمال ناشایستی بوده‌اند سخت است.....(ادامه)
جنگ نرم مهم ترین توطئه دشمن در فضای مجازی
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رویارویی امروز ما با آمریکا در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی است.(ادامه)
لیست مدیرانی که باید از شهرداری خداحافظی کنند
بعد از تصویب قانون منع به کار گیری شهرداری تهران تعدادی از معاونان و مدیران باید از شهرداری تهران خداحافظی کنند. (ادامه)
شمال نیوز : کته جالب درباره آقای روحانی این است که هنگامی که با ایشان صحبت می‌کنید و برای ایشان دوساعت استدلال می‌کنید، هنگامی که جلسه تمام می‌شود انگار که با این بشقاب صحبت کرده‌اید و هیچ تغییری در رویکرد ایشان مشاهده نمی‌کنید.این وضعیت حتی در چهره ایشان نیز وجود ندارد و چهره ایشان به شکلی نیست که انسان علاقه به ادامه دادن داشته باشد. .... ضرغامی: انتخابات بلای جان کشور است/ دو ساعت با روحانی حرف بزنی انگار نه انگار/ 3 هفته پیش با احمدی نژاد شام خوردم
شمال نیوز : کته جالب درباره آقای روحانی این است که هنگامی که با ایشان صحبت می‌کنید و برای ایشان دوساعت استدلال می‌کنید، هنگامی که جلسه تمام می‌شود انگار که با این بشقاب صحبت کرده‌اید و هیچ تغییری در رویکرد ایشان مشاهده نمی‌کنید.این وضعیت حتی در چهره ایشان نیز وجود ندارد و چهره ایشان به شکلی نیست که انسان علاقه به ادامه دادن داشته باشد. ....(ادامه)
ضرغامی: سیاسیون حرمت توصیه رهبری را حفظ کنند
از مدیران و سیاسیون تقاضا می‌کنم برای مدتی هم که شده به بهانه اسکورت و حفاظت و این حرف ها با ماشین های خارجی در داخل شهر تردد نکنند و حرمت توصیه رهبری را حفظ کنند. (ادامه)
درخواست ضرغامی از احمدی نژاد درباره بقایی
حمید بقایی از یاران محمود احمدی‌نژاد که اواخر سال ۹۶ پس از بازدداشت از سوی مراجع قضایی، به گفته وکیلش دست به اعتصاب غذا زد و تهدید کرده است که تنها در صورت اعطای مرخصی و برگزاری دادگاه علنی از این اعتصاب دست می‌کشد.(ادامه)
فرزند حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در پاسخ به رییس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: شاید بهتر بود که آقای ضرغامی، به جای دلسوزی و مصلحت‌اندیشی‌های پر خسارت و یا هر انگیزه دیگری، به وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی خودشان عمل می‌کردند.

اگر هوس ریاست دولت آینده را دارید مراقب نحسی سیزده باشید
فرزند حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در پاسخ به رییس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: شاید بهتر بود که آقای ضرغامی، به جای دلسوزی و مصلحت‌اندیشی‌های پر خسارت و یا هر انگیزه دیگری، به وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی خودشان عمل می‌کردند. (ادامه)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... ماجرای استقبال نمادین از امام خمینی در بهشت زهرا چه بود +عکس(خبر)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... (ادامه)
مقایسه بودجه بی بی سی با صداوسیما
(ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : از شعاع وجودی ولایت است که ایران اسلامی به‌عنوان لنگرگاه منطقه خاورمیانه عمل می‌کند. رهبری و ولایت‌فقیه کانون ثبات و امنیت ایران اسلامی است. جدا شدن از رهبری ناامنی و بی‌ثباتی را به بار می‌آورد و همراهی با ولایت آرامش و امنیت را شکل می‌دهد..... « 9 دی » یک معجزه بود ؛ قدر امنیت و آرامش را بدانیم
شمال نیوز : از شعاع وجودی ولایت است که ایران اسلامی به‌عنوان لنگرگاه منطقه خاورمیانه عمل می‌کند. رهبری و ولایت‌فقیه کانون ثبات و امنیت ایران اسلامی است. جدا شدن از رهبری ناامنی و بی‌ثباتی را به بار می‌آورد و همراهی با ولایت آرامش و امنیت را شکل می‌دهد.....(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی اگر عقب‎نشینی‎هایی دارد تاکتیکی است. چاره‎ای جز این نیست، سیاستمدار همیشه نباید رو به جلو حرکت کند. البته استراتژی او باید این باشد ولی در تاکتیک باید روش یک گام به عقب و دو گام به جلو را پذیرفت...... روحانی، ۹۲ با «گازانبر» و ۹۶ با «لوله» کار را تمام کرد
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی اگر عقب‎نشینی‎هایی دارد تاکتیکی است. چاره‎ای جز این نیست، سیاستمدار همیشه نباید رو به جلو حرکت کند. البته استراتژی او باید این باشد ولی در تاکتیک باید روش یک گام به عقب و دو گام به جلو را پذیرفت......(ادامه)
نظر ضرغامی درباره ماجرای سپنتا نیکنام
عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما با انتشار تصویری از سپنتانیکنام در مورد لغو عضویت وی از شورای شهر یزد نوشت: (ادامه)
ظریف سخنران مراسم 13 آبان شود
ضرغامی نوشت: پیشنهاد می‌کنم سخنران امسال مراسم ۱۳ آبان در مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا آقای محمدجواد ظریف باشد.(ادامه)
دیدار فرزند کروبی با ضرغامی
عزت الله ضرغامی در یادداشت کوتاهی از گفتگو ی خود با حسین کروبی فرزند مهدی کروبی خبر داد وی در این یادداشت که با عنوان یک استکان چای با حسین کروبی (شهریور۹۶)منتشر کرد نوشت: (ادامه)
تصاویر/ مقامات عالی‌رتبه کشور در کنار نوه‌هایشان/ از رهبر انقلاب و فرمانده سپاه تا عارف و قالیباف
نوه‌دار داشتن یکی از تجربه‌ها و احساس‌های ناب و شیرین زندگی است. مسئولان نیز از این قائده مستثنی نیستند و این حس را تجربه کرده‌اند. در این گزارش عکس‌هایی را از مقامات عالی رتبه کشورمان به همراه نوه‌هایشان می‌بینید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.