.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اصغر گرزین

 
غواصان شهید ؛ بال بسته هاي پرگشوده (يادداشت)
اصغر گرزین (ادامه)
کدام بانک بیشتر سود می‌دهد؟
کدام بانک و مؤسسه اعتباری نرخ سود بیشتر به سپــرده‌های روزشمار می‌دهد. این سؤالی است که اکثریت مردم ایران درصدد یافتن پاسخ هستند. (ادامه)
* كرم سينا توسعه اقتصادي استان مازندران(ديدگاه)
* كرم سينا(ادامه)
حساب 80 ميليون تومانی مسکن افتتاح شد
(ادامه)
شجونی: احمدی نژاد، صد‌درصد رای می آورد
حجت الاسلام جعفر شجونی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: اگر احمدي‌نژاد بازگردد، صد‌درصد راي خواهد آورد. احمدي‌نژاد در ميان عوام‌الناس محبوبيت بالايي دارد. او رييس‌جمهوري پركار و كم‌خواب بود. اول صبح همه وزرا را راه مي‌انداخت و به كارشان مي‌گرفت. به همه شهرستان‌ها سر مي‌زد و به مشكلات مردم رسيدگي مي‌كرد.(ادامه)
شمال نیوز: طي حكمي از سوي استاندار مازندران مهدي رازجويان مديركل دفتر فني استانداري مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران منصوب شد . سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي استاندار مازندران مهدي رازجويان مديركل دفتر فني استانداري مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران منصوب شد .(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
43 نماینده ظریف را به مجلس کشاندند
43 نماینده با طرح 10 سوال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه را به مجلس کشاندند که این وزیر باید روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. (ادامه)
پیامکهای مشکوک به نمایندگان بخاطر 1 طرح
مایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. (ادامه)
جدول 10 ساله تغییرات حقوق مدیران
طبق قانون دریافتی امسال مدیران نباید از ۵ میلیون تومان بیشتر باشد و یک صندلی مدیریتی در نهایت نمی تواند بیشتر از ۱۰ میلیون ارزش داشته باشد، اما دریافتی برخی مدیران به ۹۰ میلیون تومان در ماه هم می رسد.(ادامه)
مجادله بر سر نرخ سود جدید ادامه دارد
(ادامه)
امام على(ع) پايه گذار علوم قرآنى
اصطلاح علوم قرآنى به شكل امروزى در زمان پيامبر(ص) وجود نداشته است. (ادامه)
مشايی: نگفتم نمي‌آيم
(ادامه)
مشايي: نگفتم نمي‌آيم
محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايي با كت و شلواري مشكي رنگ، پيراهني سفيد، يكي با لبخندي باز و ديگري با تبسم، دست در دست هم پا به وزارت كشور گذاشتند تا در دقيقه ٩٠ معماي پر رمز و راز ثبت‌نام «اسفنديار محمود» حل شود.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
افشاگري یک نماينده درباره‌ پول‌هاي كثيف
الان من شخصي را مي‌شناسم كه صاحب قدرت هم هست و از خريد و فروش دارو مولتي ميلياردر شده است. همين فرد زماني كارمند ساده دولت بود و تنها رانتي كه در اختيار او قرار گرفت باعث كسب اين درآمد شد. (ادامه)
هشداری به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز
(ادامه)
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی تکلیف شرعی و توصیه بزرگان را مهم ترین دلایل حضور در انتخابات‌های گوناگون در جمهوری اسلامی می‌داند.
پشت پرده «تکلیف»‌های هاشمی رفسنجانی برای ورود به صحنه انتخابات /آیت‌الله باز هم خواهد « آمد»؟
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی تکلیف شرعی و توصیه بزرگان را مهم ترین دلایل حضور در انتخابات‌های گوناگون در جمهوری اسلامی می‌داند. (ادامه)
ناآرامی‌های زمان احمدی‌نژاد از تحريم‌ها بود
برای ارزیابی دولت احمدی‌نژاد باید دو مقطع تاریخی را در نظر بگیریم. بخش اول، ۶ سال اول و بخش دوم، دو سال پایانی که زمان تشدید تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی است.(ادامه)
عصبانیت ظریف در جلسه کمیسیون‌/ عکس
(ادامه)
انتقاد از ظریف به خاطر به کار بردن الفاظ تند
(ادامه)
الحاقیه بیمه شخص ثالث را رایگان بگیرید
(ادامه)
زمان نشست بعدی وزراي‌خارجه ايران و ١+٥
نشست وزراي خارجه ايران و ١+٥ ساعت ٩ صبح به وقت محلي ١١:٣٠ به وقت تهران در لوزان برگزار مي شود.(ادامه)
گفتگوي تلفني اوباما و مرکل درباره ايران
(ادامه)
استاندار مازندران: همدلی و هم زبانی مشکلات را حل می کند
(ادامه)
دلیل سکوت احمدی نژاد در پرونده رحیمی
در یک سال اخیرشاهد بازگشت حزب ا... به سمت دکتراحمدي‌نژاد هستیم. اصولگرایان باید دعا و تلاش کنند تا دکتر احمدی نژاد قانع شود که سال ۹۶ به صحنه رقابت بیاید. بیش از ۹۰ درصد از آراي بدنه مردمی هوادار دکتراحمدی نژاد به سبد حسن روحانی واریز شد. در سطح توده‌ها تمنای بازگشت احمدي‌نژاد موج می‌زند. رحيمي را كردان به احمدي نژاد معرفي كرد.(ادامه)
ماجرای پیشنهاد احمدی نژاد به وزیر روحانی
27 سال در تصميمات اقتصادي نقش داشته اما سال گذشته براي نخستين‌بار وزير شد. آن هم جوان‌ترين وزير دولت حسن روحاني. به قول خود طيب‌نيا پيشنهاداتي در دولت‌هاي گذشته هم به او شده بود اما هميشه ترجيح مي‌داده نقش دوم را ايفا كند. احمدي‌نژاد پيشنهاد رياست بانك مركزي را به او داده‌بود كه به دليل اختلاف عقايد زياد، اين پيشنهاد را نپذيرفت.(ادامه)
عارف: در حادثه كوي ٧٨ كسی با من مشورت نكرد
در مورد كوي دانشگاه هيچ‌كس، نه رييس‌جمهور وقت، نه وزير علوم و نه وزير اطلاعات، هيچ مشورتي با من نكرد اما به‌شدت نگران بودم چرا كه احساس مي‌كردم كم كم دارد كار از دستمان در مي‌رود.(ادامه)
آیا قاليباف باز هم کانديداي رياست‌جمهوري مي‌شود !؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 108 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.