.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باهنر: بزودی خبرهایی از بازگشت ناطق به سیاست خواهید شنید/ او،لاریجانی و روحانی از تندروها ناراحتند(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران محمد امين رضا زاده، مدير كل دفتر امور سياسي وزارت كشور با ارسال لوح سپاسي، از تلاش هاي جعفر قمي اويلي، مدير كل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري مازندران بخاطر برگزاري باشكوه و قانونمند انتخابات 29 ارديبهشت ماه 96 تقدير نمود. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
فلاح اشتباهی بود !
چهار سال تمام زماني بود كه اميركبير فرصت داشت تا ايران را با جهشي شگرف مواجه سازد / فلاح اشتباهي بود،نه آنكه شخصا انسان ضعيفي است،در جاي اشتباه،در موقع اشتباه و با آدم هاي اشتباه قرار گرفت/ كار تا آن جا پيش رفت كه گاهي اطرافيان فلاح اقدام به كودتا عليه وي نمودند كه البته با موفقيت همراه نبود / بايد كار فلاح را بعنوان استاندار مازندران تمام شده دانست و هوايي تازه آسمان مازندران را نوازش دهد. (ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از كليه تا كبد، براي كمي پول
(ادامه)
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم.  با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد.... دولت و استاندار متعلق به شماست ؛ نزنيدش !
شمال نیوز : شاعری خطاب به نماينده ساري گفت : وقتي نماينده در مجلس راي نمي آورد نبايد مسائل را به استان منتقل كند، دولت و استاندار متعلق به شماست . نزنيدش . تا زمان تغيير نرسيد همه وظيفه داريم كمكش كنيم. با ايشان تماس گرفتم و با صراحت گفتم اين چه برخوردي است كه شما استان را به هم مي ريزيد....(ادامه)
پيش‌نيازهاي برنامه‌ريزي توسعه در ايران(يادداشت)
(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد...

تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي در دستگاهای اجرایی
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد... (ادامه)
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد...
مديركل اداري و مالي بر تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي تأكيد كرد
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد... (ادامه)

دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي، خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند.

روز بازگشت به ارزش هاي انقلاب اسلامي و خدمت بدون منت به مردم است / همه نيروهاي انقلاب را براي خدمت به مردم فرا بخوانید
دكتر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي، خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند. (ادامه)
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟.... صلاحيت‌ ها در انتخابات شوراها چگونه «تاييد» يا « رد» مي‌شوند؟
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟....(ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. .... هشدار رضایی به رئیس جمهور ؛ از اقتصاد داخلی تا سیاست خارجی
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. ....(ادامه)
اخلاق و بلايای طبيعي(ديدگاه)
(ادامه)
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
خبري جديد درباره گزينه قطعي اصلاح طلبان براي انتخابات سياسي(خبر)
(ادامه)
نظر محمود احمدی‌نژاد درباره سیاست‌های ترامپ
(ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)
سه لكه سياه(ديدگاه)
(ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود . رئيس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود .(ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ... مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظات و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ...(ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است.

چرا روحانی، دیروز در برابر انتقادات و توهین‌ها، لکنت نگرفت؟
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.