.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا: هر سیاست کوته بینانه و خصمانه‌ای که موجب تضعیف نظام پزشکی و محدویت منابع مالی در مدیریت بحران در ایران شود، تاثیر مستقیم بر روند مبارزه با ویروس کرونا دارد. آیا می‌پذیرید تحریم‌ها و فشارها به نام شما بر مردم ایران تحمیل شود؟ / دولت و نمایندگان خود در کنگره را آگاه کنید که دشمنی و تحریم هیچگاه موفقیتی به همراه نداشته و ندارد / اتحاد ویروس و تحریم رمز عملیات جدید علیه ایران شده (خبر)
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا: هر سیاست کوته بینانه و خصمانه‌ای که موجب تضعیف نظام پزشکی و محدویت منابع مالی در مدیریت بحران در ایران شود، تاثیر مستقیم بر روند مبارزه با ویروس کرونا دارد.(ادامه)
ناهید کرمی 
Bahar11076@ yahoo.com
      پسماندهای الکترونیک چالشی جدید در مدیریت پسماند(يادداشت)
ناهید کرمی Bahar11076@ yahoo.com (ادامه)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد.
آخرين فصل حضور (يادداشت)
هشتم ربيع الاول يادآور غمگینانه ترين مصيبت انسان و آغازى بر پايان آخرين فصل خوش حضور امام معصوم در ميان مردمان است. بهار حضور با جفاى اهل زمان جاى خود را به پاييز غيبت مى دهد و منتظران را تا رسيدن دوباره بهار در غمى جانكاه مى گذارد. (ادامه)
شمال نیوز: لاريجانی همواره نشان داده است كه به اقتضای شرايط سياسی می‌تواند به‌سرعت به‌سمت جناح راست يا چپ سياسي گردش داشته باشد و بنابر ميل خود با يكی از اين دو جناح به ائتلاف برسد يا اگر به ائتلاف نرسد حداقل ... شوک به آرایش سیاسی ؛ آنچه این روزها درباره لاریجانی می گویند صحت دارد؟
شمال نیوز: لاريجانی همواره نشان داده است كه به اقتضای شرايط سياسی می‌تواند به‌سرعت به‌سمت جناح راست يا چپ سياسي گردش داشته باشد و بنابر ميل خود با يكی از اين دو جناح به ائتلاف برسد يا اگر به ائتلاف نرسد حداقل ...(ادامه)
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است..... احیای شب نیمه شعبان را از دست ندهید
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است.....(ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
پیشگویی مشاور احمدی‌نژاد از سرنوشت ظریف
عبدالرضا داوری، از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در یادداشتی تلگرامی نوشت:(ادامه)
 هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است. استعفای ظریف مورد پذيرش قرار نگرفته/ متن انتشار یافته از استعفای وزیر خارجه مورد تایید نیست؛ این متن دستکاری شده
هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است.(ادامه)
کنایه جهانگیری به شريعتمدارى
معاون اول رییس جمهور گفت: واقعا در اين شرايط شدنى است كه دولت قيمت بنزين را افزايش دهد؟ بايد سياست هاى خود را گام به گام پيش ببريم. نمى توانيم اقتصاد يارانه اى خود را به يكباره به اقتصاد آزاد تبديل كنيم.(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)
 بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود. ولایت امیرالمؤمنین(ع)؛ از شروط مهم شفاعت/ انواع و مراتب ولایت(يادداشت)
بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود.(ادامه)
برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در مازندران اعلام شد
مدير كل بنياد مازندران، برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تشريح كرد. (ادامه)
روزنامه اعتماد: عبدالله نوری جایگزین عارف می‌شود
روزنامه اعتماد نوشت: برخي فعالان سياسي مي‌خواهند او (نوری) را از جلسات خانگي به متن سياست بازگردانند اما نوري هنوز در مواجهه با اين كنش‌ها هيچ واكنشي ندارد گرچه خبرهاي غيررسمي حاكي از آن است كه مذاكرات با او به سطح قابل‌توجهي رسيده است(ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
اي امام رئوف ....(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و ..... حالا شد « هزار و يك اشتباه » !
شمال نیوز : اشتباه اقتصادى دولت، بكارگيرى اشباح شده ها و شكم سيرها در بالاترين سطوح مديريتى نظام و مشخصا" در كابينه و سطوح پائين تر بود كه دغدغه ذهنى و عينى آنها، مردم و اقشار آسيب پذير جامعه و محرومين نبوده و .....(ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. .... نوروز 97 ؛ کنکور هلال احمری ها در مازندران
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. ....(ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)

به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏ ماجراهای احمدی‌نژاد و «جادو جنبل»؛ از عباس غفاری تا عبدالقادر هندی
به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏(ادامه)
مهندس در انديشه و تاريخ ارزنده ايران اسلامي يادآور و  تداعي كننده ابتكار، نوآوري و خلاقيت است كه زمينه ساز رشد  و پيشرفت كشور خواهد بود. پيام تبريك معاون هماهنگي امور عمراني استاندار به مناسبت روز مهندس
مهندس در انديشه و تاريخ ارزنده ايران اسلامي يادآور و تداعي كننده ابتكار، نوآوري و خلاقيت است كه زمينه ساز رشد و پيشرفت كشور خواهد بود.(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : ابطحی معتقد است : به مشكلات اخير اشاره نشد. حتي سوالات از برنامه هاي عادي رشيد پور هم خيلي محافظه كارانه تر بود. كشور به مصاحبه ي ديگري احتياج داشت..... انتقاد صریح ابطحی از مصاحبه رشیدپور با روحانی
شمال نیوز : ابطحی معتقد است : به مشكلات اخير اشاره نشد. حتي سوالات از برنامه هاي عادي رشيد پور هم خيلي محافظه كارانه تر بود. كشور به مصاحبه ي ديگري احتياج داشت.....(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
روحانی اصلاح‌طلبان را کجا می‌برد؟
(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ...
تعطيلي همه جلسات در هنگام نماز / اختصاص مكان مناسب به نماز ادارات
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ... (ادامه)
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.