.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سفير كشور سنگال آقاي باباكار با هيات همراه منجمله دختر ايشان كه نماينده سازمان بهداشت جهاني در كشور آفريقايي ميباشد از بيمارستان ولي عصر و مركز قلب بازديد نمودند ..... بازدید سفیرسنگال از یکی از بیمارستانهای مازندران
شمال نیوز : سفير كشور سنگال آقاي باباكار با هيات همراه منجمله دختر ايشان كه نماينده سازمان بهداشت جهاني در كشور آفريقايي ميباشد از بيمارستان ولي عصر و مركز قلب بازديد نمودند .....(ادامه)
بیرانوند: ظریف غلط زیادی کرده است!
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد که صبح امروز با داد و بيداد در صحن علني مجلس گفته بود «ظريف با اجازه چه کسي با اوباما دست داده است؟»،(ادامه)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند. لاریجانی، ولایتی و ناطق در مسیر اصلاح‌طلبی؟(خبر)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
وزیران روحانی،به شدت محافظه کارند
یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که دولت حسن روحانی با آن دست و پنجه نرم کرده است اصرار بر تعریفی از اعتدال بود که گاهی به جای آنکه مفهوم اعتدال را به ذهن متبادر کند نوعی رفتار خنثی را جلوه‌گر می‌کرد.(ادامه)
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است.
کنایه شیخ نور به محمود احمدی نژاد
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است. (ادامه)
حضور 46 نفر در سخنرانی احمدی نژاد!
«امامزاده جای کارهای سیاسی نیست»؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی‌اکبر(ع) فریاد زد؛ آن‌هم هنگامی‌ که «غلامحسین الهام» و «مجتبی ثمره‌هاشمی» بر سر مزار شهید «مصطفی احمدی‌روشن» بودند. البته به این اعتراض، یک خانم دیگر به گونه‌ای عتاب‌آلود پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : با برسی موضوع درمی یابیم یا جهل حاکم بوده یا نبود صداقت که در هر دو مورد ماهیت مجریان به شدت زیر سؤال رفته و اضافه بر آن در می بابیم محکم نگهداشتن پست به مراتب بهتر از زیر پا گذاشتن قانون است و.... اصرار یک حقوقدان بر غیر قانونی بودن واگذاری یک تیم به نماینده ساری
شمال نیوز : وی افزود : با برسی موضوع درمی یابیم یا جهل حاکم بوده یا نبود صداقت که در هر دو مورد ماهیت مجریان به شدت زیر سؤال رفته و اضافه بر آن در می بابیم محکم نگهداشتن پست به مراتب بهتر از زیر پا گذاشتن قانون است و....(ادامه)
سيدحميد كلانتري نگاه نو به تعاون، ضرورت امروز (يادداشت)
سيدحميد كلانتري(ادامه)
پرونده زمين‌خواری در سازمان حفاظت از جنگل‌ها!
(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.
اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری شکوفا می شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد. (ادامه)
هدیه ویژه قاسم سلیمانی به یک کارگردان شمالی
شمال نیوز: محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یادداشتی اختصاصی خاطره ای جالب از اکران ویژه فیلم مجیدی برای سردار قاسم سلیمانی و حاشیه های آن روایت می کند. (ادامه)
شمال نیوز : يك كارشناس مسكن معتقد است كه با توجه به آمار دقيقا مشخص شد كه مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نكردند و از قبل هم اين مسئله قابل پيش بيني بود زيرا شرايطش به واسطه‌ي نحوه‌ي بازپرداخت پول نامساعد است و به ويژه در شهرهاي بزرگ اصلا كارايي ندارد؛ به همين خاطر مي‌خواهند اين وام را به مجردها هم بپردازند..... چرا مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نمي‌كنند؟
شمال نیوز : يك كارشناس مسكن معتقد است كه با توجه به آمار دقيقا مشخص شد كه مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نكردند و از قبل هم اين مسئله قابل پيش بيني بود زيرا شرايطش به واسطه‌ي نحوه‌ي بازپرداخت پول نامساعد است و به ويژه در شهرهاي بزرگ اصلا كارايي ندارد؛ به همين خاطر مي‌خواهند اين وام را به مجردها هم بپردازند.....(ادامه)
احمدی‌ نژاد کاندیدا نمی‌شود
اين نماينده مجلس با متهم كردن رييس‌جمهور سابق به قبول نداشتن قانون، وي را از نظر سياسي مجرم دانسته است.(ادامه)
شمال نیوز: يادمان باشد كه آقاي ناطق نوري يا دكتر عارف قرار است در جمهوري اسلامي ايران به عنوان رئيس مجلس فعاليت كنند. حالا به نظر شما مجلسي كه ناطق نوري رياست آن را برعهده داشته باشد چه كارآيي‌ای خواهد داشت. بنده معتقدم مجلسي كه آقاي ناطق نوري در ... ریاست ناطق در مجلس بعد بهتر است یا عارف؟
شمال نیوز: يادمان باشد كه آقاي ناطق نوري يا دكتر عارف قرار است در جمهوري اسلامي ايران به عنوان رئيس مجلس فعاليت كنند. حالا به نظر شما مجلسي كه ناطق نوري رياست آن را برعهده داشته باشد چه كارآيي‌ای خواهد داشت. بنده معتقدم مجلسي كه آقاي ناطق نوري در ...(ادامه)
رضایی: دوران تعامل يكطرفه به پايان رسيده است
(ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
احمدتوکلی: اگر احمدی نژاد بازخواست شود، هوس نمی کند بازگردد/ مصلحت این است که هاشمی خود را بازنشسته کند
هفته نامه مثلث در آخرين شماره خود گفت‌وگوي مفصلي را با احمد توكلي ترتيب داده كه در آن به بررسي مسائل مهم سياست ايران پرداخته است. (ادامه)
دیدار اطلاح‌طلبان با دو عضو شاخص شورای‌نگهبان
(ادامه)

نگاهی به زندگی امام ششم شیعیان امام صادق(ع)چگونه زیست و شهید شد؟ /(يادداشت)
نگاهی به زندگی امام ششم شیعیان(ادامه)
معرفي سرپرستان دو فرمانداري در غرب مازندران
(ادامه)
* عليرضا يونسي رستمي
آرمان روحاني؛ اقتدار ايران ، عزت اسلام و اعتلاي مردم
* عليرضا يونسي رستمي (ادامه)
درخواست مناظره با احمدی نژاد در تلويزيون
نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند.(ادامه)
گردهمایی احمدی نژادی ها در تهران
(ادامه)
ماجرای پاکتی که حداد عادل به ظریف داد
روزنامه اعتماد در صفحه اول خود گزارشی درباره هدیه سیاسی - فرهنگی حدادعادل به محمدجواد ظریف منتشر کرد. (ادامه)
مهدی قاسمی روحانی امیر کبیر دیگر(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به ....
برگزاری نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به .... (ادامه)
محمد محبوب شهرنشيني و شهروندي دونقش و يك بازيگر(يادداشت)
محمد محبوب(ادامه)
مقاوم‌سازي اقتصاد با حرف و عمل(يادداشت)
(ادامه)
باهنر: كارگردان اصولگرايانم نه هنرپيشه آنها
محمدرضا باهنر، با سابقه هفت دوره حضور در مجلس از اين حيث يكي از منحصر به فردترين سياستمداران ايراني است. او در طول اين سال‌هاي حضور در مجلس رفته رفته از يك نماينده صرف به يكي از تاثيرگذارترين چهره‌هاي اصولگرا تبديل شد و تا جايي پيش رفت كه پس از فوت مرحوم عسگراولادي دبيركلي جبهه پيروان خط امام و رهبري را در اختيار گرفت. او در ماه‌هاي اخير كه بحث داغ فعالين سياسي چيزي جز انتخابات مجلس آتي نيست تلاش چشمگيري براي انسجام اصولگرايان به خرج داده است. سياستمدار كرماني اصولگرايان البته فراز و فرودهاي متعددي را هم طي همين چند ماه تجربه كرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.