.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
چرا ترامپ پيروز شد؟
(ادامه)
الهام ستاكي مجري صداي امريكا در ويدئويي از آزار جنسي در اين شبكه می‌گوید
روایت غم‌انگیز تجاوز مجری تلویزیون به دختر جوان
الهام ستاكي مجري صداي امريكا در ويدئويي از آزار جنسي در اين شبكه می‌گوید (ادامه)
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد..... نگاهي به كارنامه استاندارمازندران و چند سوال مهم!
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد.....(ادامه)
از سيف‌الله صدراسلام تا قاری زمان ما(يادداشت)
(ادامه)
 شمال نیوز : دولت‌هاي نهم‌ و دهم بيشترين ميزان جا‌به‌جایي كابينه را به خود ديدند و هيچ‌كس نيز انتقادي به وضعيت آن دوران نداشت و اگر كسي‌هم اعتراضي مي‌كرد با هجمه‌هاي فراوان روبه‌رو مي شد و .... کلید طلایی روحانی برای رسیدن به کرسی دوازدهم!
شمال نیوز : دولت‌هاي نهم‌ و دهم بيشترين ميزان جا‌به‌جایي كابينه را به خود ديدند و هيچ‌كس نيز انتقادي به وضعيت آن دوران نداشت و اگر كسي‌هم اعتراضي مي‌كرد با هجمه‌هاي فراوان روبه‌رو مي شد و ....(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در احکام جداگانه مدير كل جديد حراست و همچنین رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب کرد.

مدير كل جديد حراست و رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب شدند
شمال نیوز: استاندار مازندران در احکام جداگانه مدير كل جديد حراست و همچنین رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب کرد. (ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ... دكتر فلاح براي همه مسايل استان برنامه دارد / شاخص اقتصادي، اشتغال و تورم مازندران بهتر از معدل كشور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ...(ادامه)
۸۲درصد داوطلبان کنکور، جذب دانشگاه‌های پولی می‌شوند
تنها ۱۷درصد جذب دانشگاه‌های روزانه‌ می‌شوند | سهم پیام نور ۵۱درصد و سهم غیرانتفاعی ۲۶درصد (ادامه)
مشایی: از رو نمي‌روم مگر اينكه از جسدم رد شوند
آرمان در گزارشی بخش‌هايي از آنچه به نام اظهارات مشايي در سال ۸۹ منتشر شده است، پرداخته که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید.... از رزمندگی در لشکر25 کربلا تا شهادت در سرکنسولگری+ تصاویر
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید....(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
دکتر محمد کوکب
فرهنگ و مردم(ديدگاه)
دکتر محمد کوکب (ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي دكتر رحماني فضلي وزير كشور ، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران منصوب شد.


معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي دكتر رحماني فضلي وزير كشور ، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟.... حکم احمدی نژاد صادر شده اما اجرا نمی‌شود
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟....(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
تشکیل كارگروه تخصصي هماهنگي امور اقتصادي شهرداري ساري
شهرداري مركز مازندران همانگونه كه در سال حماسه اقتصادي با چند برابر كردن بودجه خود يك حماسه خلق كرد امسال هم بايد جهت اجراي اقتصاد مقاومتي گام هاي بلندي بردارد .(ادامه)
مقصر درگیری در مجلس کیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
حضور لاریجانی در منزل عارف
لاریجانی برای عرض تشکر و تقدیر از دکتر عارف به منزل ایشان تشریف بردند و از نزدیک مبادرت به قدردانی کردند.(ادامه)
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است. محرمانه‌های انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر‌/وقتی خاطره‌گویی هاشمی فضای خبرگان را آرام کرد
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است.(ادامه)
کارگران شرکت حفاری شمال در برزخ
کارگران اخراجی شرکت حفاری نفت شمال پس از تجمع امروز مقابل فرمانداری بهشهر با قول مساعد فرماندار به خانه هایشان رفتند.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
شمال نیوز :  امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا .... نامگذاری مرکز درمانی در آفریقا به نام « امام حسین » توسط پزشک داوطلب هلال احمر و بدون مرز مازنی +تصاویر
شمال نیوز : امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا ....(ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.