.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد..... الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در مازندران
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد.....(ادامه)
محمدكاظم انبارلويي موانع اقتصاد مقاومتي(ديدگاه)
محمدكاظم انبارلويي(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان  هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي  در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و.... «هلال احمرمازندران» خط مقدم خدمت رسانی به گردشگران نوروزی
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و....(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه قرارگاه عملياتي اقتصاد مقاومتي گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند
ضرورت تشكيل اتاق فكر قرارگاه اقتصاد مقاومتي در مازندران/ عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند(خبر)
شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه قرارگاه عملياتي اقتصاد مقاومتي گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند (ادامه)
شمال نیوز :  اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه .... « مازندران » صدرنشين تك فرزندي در کشور !
شمال نیوز : اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه ....(ادامه)
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد.
تقدیر دكتر ابراهيمي از مردم ساری و میاندرود
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد. (ادامه)
رایزنی اصلاح‌ طلبان با مديران صدا و سيما
حسين كمالي، دبيركل حزب اسلامي كار در شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان مسووليت كارگروه سياستگذاري و راهبردها را به عهده دارد. او روز گذشته طي گفت‌وگويي به طرح دغدغه‌ها و برنامه‌هاي اصلاح‌طلبان براي ورود به مجلس پرداخت.(ادامه)
نسخه پیچی وزرای احمدی‌نژاد برای دولت روحانی
دو سال بعد از ترک پاستور، اعضای «جبهه یکتا» که شهرتش به گردهمایی وزرا و اعضای کابینه احمدی‌نژاد در آن است، هم هوای «بهارستان» دارند و هم در خاطره «پاستور» باقی مانده‌اند. (ادامه)
واکنش مقامات ایرانی به قطع روابط دیپلماتیک ریاض چه بود؟
به دنبال قطع روابط دیپلماتیک ریاض با تهران، مقامات ایرانی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که در زیر می‌خوانید.(ادامه)
نسخه پیچی وزرای احمدی‌نژاد برای دولت روحانی
شمال نیوز: دو سال بعد از ترک پاستور، اعضای «جبهه یکتا» که شهرتش به گردهمایی وزرا و اعضای کابینه احمدی‌نژاد در آن است، هم هوای «بهارستان» دارند و هم در خاطره «پاستور» باقی مانده‌اند. (ادامه)
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند. آیت الله جنتی: برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات قمار باز و مشروب خوارند
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.(ادامه)
بيانيه آمریکا درباره روز اجرای برجام
با نزديک شدن به روز اجراي برجام، وزير خارجه آمريکا، بيانيه مطبوعاتي صادر کرده است.(ادامه)
آمار فوتی‌های آنفلوانزا به ۵۷ نفر رسید
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، ضمن تشریح آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزا در کشور، از فوت ۵۷ بیمار مبتلا خبر داد.(ادامه)
دیدار هاشمی‌رفسنجانی با مدیر مسئول کیهان
هاشمی رفسنجانی در خاطره روز 14 آذر سال 1368 از جلسه‎‌ای خبرداده که با مدیران مسئول 5 روزنامه‌ی مهم ان سال داشته است. (ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
دکتر محمد طاهر یعقوبی شهید مدرس الگوی سلامت و اقتدار مجلس(يادداشت)
دکتر محمد طاهر یعقوبی(ادامه)
شورای اصلاح طلبان ارائه ليست انتخاباتي را ممنوع کرد!
روابط عمومي شوراي عالي سیاستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان فهرست‌هاي انتخاباتي منتشره براي حوزه انتخابيه تهران و ساير حوزه‌ها در زمان حاضر را فاقد اعتبار عنوان كرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید.
بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید(خبر)
رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید. (ادامه)
محمد مطهری کانالهای غیراخلاقی تلگرام و یک نکته(يادداشت)
محمد مطهری(ادامه)
در دولت احمدي‌نژاد، پمپاژ پول شده بود
در سال‌های ١٣٨٤ تا ١٣٩٢ که دو دولت نهم و دهم روی کار بودند؛ میزان نقدینگی در داخل کشور تا پنج برابر افزایش پیدا کرد. تورمی به وجود آورد که تا ٤٠ درصد در سال ٩٢ پیش رفت که رتبه کشور را به دومین تورم جهان ارتقا داد(ادامه)
انتصاب بخشداران بخش مركزي و رودبست بابلسر
بخشداران بخش مركزي و رودبست بابلسر منصوب شدند طي احكام جداگانه اي از سوي ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران، علي اصغر قلي پور، به عنوان بخشدار مركزي و احمد واثق نژاد به عنوان بخشدار رودبست شهرستان بابلسر منصوب شدند (ادامه)
تاریخ نشان داده است که پشت تمام سکوت‌های احمدی نژاد طی سال‌های گذشته حاشیه‌های فراوانی نهفته است و قطعا سکوت این روزهای او و مشایی، آتش زیر خاکستری است که در اسفند 94 شعله ور می‌شود.

سکوت احمدی نژاد و خداحافظی مشایی؛ عزلت نشینی یا استراتژی رونالدینیویی ؟
تاریخ نشان داده است که پشت تمام سکوت‌های احمدی نژاد طی سال‌های گذشته حاشیه‌های فراوانی نهفته است و قطعا سکوت این روزهای او و مشایی، آتش زیر خاکستری است که در اسفند 94 شعله ور می‌شود. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
راهكارهاي هاشمي براي رابطه با عربستان
(ادامه)
دوگانه‌های انتخاباتی احمدی نژادی ها
احمدي‌نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر به سوالات خبرنگاران جواب داد كه آن دو سوال درباره انتخابات و دانشگاه ايرانيان بود.(ادامه)
ظريف، سوژه مداحان در سال 94
ماه محرم امسال در حالي آغاز شده است كه پنج ماه بيشتر به انتخابات مجلس شوراي اسلامي‌و خبرگان رهبري در اسفند ماه جاري فرصت باقي نمانده است و حرف و حديث‌ها در باب [سوء] استفاده از تريبون هيات‌هاي عزاداري محرم براي بيان گرايشات و جهتگيري‌هاي سياسي و تبليغ و تخريب كانديداهاي انتخابات پيش رو نقل محافل مختلف است.(ادامه)
شاهكار جديد صدا و سيما
(ادامه)
علی دایی؛ از رفتن به کما تا ترور شدن
در چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده بود که علی دایی به کما رفته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.