.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حالی که تنها دو روز به سفر رئیس جمهور به مازندران و سخنرانی وی در استادیوم شهید متقی ساری باقی مانده است اما سفر وزرا به شهرستان های استان از نکات مهم و  با اهمیت برای مردمی است که به هر دلیل نمی توانند خود را به مرکز استان برسانند .....
وزرا به کدام شهرستان های مازندران سفر می کنند؟
شمال نیوز : در حالی که تنها دو روز به سفر رئیس جمهور به مازندران و سخنرانی وی در استادیوم شهید متقی ساری باقی مانده است اما سفر وزرا به شهرستان های استان از نکات مهم و با اهمیت برای مردمی است که به هر دلیل نمی توانند خود را به مرکز استان برسانند ..... (ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
دكتر ناصر قربان نيا دانشيار حقوق بين الملل دانشگاه مفيد قم و عضو هيات تحريريه پژوهشنامه حقوق تطبيقي دانشگاه مازندران و اهل شهرستان چالوس، در فاجعه خونبار رمي جمرات در سرزمين منا دعوت حق را لبيك گفت و به ديار معبود شتافت. نخبه ی دانشگاه مازندران در جمع كشته شدگان سرزمين منا
دكتر ناصر قربان نيا دانشيار حقوق بين الملل دانشگاه مفيد قم و عضو هيات تحريريه پژوهشنامه حقوق تطبيقي دانشگاه مازندران و اهل شهرستان چالوس، در فاجعه خونبار رمي جمرات در سرزمين منا دعوت حق را لبيك گفت و به ديار معبود شتافت.(ادامه)
پیکرهای ۱۱۴ جانباخته فاجعه منا، صبح امروز با یک فروند هواپیمای سعوی به ایران منتقل شد.


ورود پیکر 8 زائر مازندرانی فاجعه منا به کشور+اسامی
پیکرهای ۱۱۴ جانباخته فاجعه منا، صبح امروز با یک فروند هواپیمای سعوی به ایران منتقل شد. (ادامه)
دفاعیه جهانگیری در برابر احمدی‌نژاد
(ادامه)
ازدواج "آزاده نامـداری" با مردی که زن داشت/افشاگری همسـر اول+تصویـر
آزاده نامداري دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبري در صفحه مجازي اش ، ازدواج دوم خود را رسانه اي كرد .(ادامه)
آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد / جزئیات عجیب + سند
«آقاي سجاد عبادي! گل هايي كه هر سه شنبه برايش ميبردي از همان گل فروشي ميخريدي كه براي من هم در اين ٣ سال خريدي ؟! حرفهايي كه سر سفره عقد در گوشش گفتي از جنس همان حرفهايي بود كه در اين ٣ سال در گوشم زمزمه كردي ؟! راستي به او هم گفتي كه هميشه دوستش داري ؟!مردي كه سر قولش نماند مرد نيست ، پس حساب من با تو هيچ ! خانم نامداري عزيز، بانوي حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگي ام بودم كه تو آمدي من بودم و تو آمدي او ٢٢ شهريور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل هاي رز سفيدت عكس ميگذاري و روزهاست كه آينه و شمعدان خانه ي مشترك جديدت را به نمايش گذاشته اي حساب تو و خانواده هايي كه از هم پاشيدي با خدا پ.ن: خدايا باز من ماندم و تو.»(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند.
۱۲۰۰کشته آخرین آمار حادثه منا/ ۱۲۵ جان باخته ایرانی/ اسامی اعلامی
آمارمجروحین و کشته های حادثه منا که براثر ازدحام حجاج اتفاق افتاده هرلحظه بیشترمی‌شود طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۰۰ تن کشته و بیش ازاین تعداد مصدومند که حدود 130 نفر از جان باختگان ایرانی‌هستند. (ادامه)
رونمايي از کارت هوشمند دانشجویی دانشگاه مازندران
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه های سه شنبه
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)
رئيس‌جمهور به نوبخت تسليت گفت
رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت برادر محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور را به وي تسليت گ(ادامه)
شمال نیوز: در اين جلسه قلي پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با كسب 5 راي موافق از 14 راي اخذ شده نتواست اعتماد اعضاي هيات امنا را براي كرسي رياست دانشگاه آزاد اسلامي بابل كسب نمايد. مخالفت هیات امنا دانشگاه آزادمازندران با ریاست قلی پور
شمال نیوز: در اين جلسه قلي پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل با كسب 5 راي موافق از 14 راي اخذ شده نتواست اعتماد اعضاي هيات امنا را براي كرسي رياست دانشگاه آزاد اسلامي بابل كسب نمايد.(ادامه)
وزیر دولت نهم: احمدی نژاد خودشیفته بود!
(ادامه)
ماجرای استمداد آِیت الله مصباح از هاشمی
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره دوازدهم شهریور 70 به ملاقات با آقای مصباح یزدی و استمداد وی برای رسمیت یافتن موسسه اش اشاره کرده است. (ادامه)
پرونده زمين‌خواری در سازمان حفاظت از جنگل‌ها!
(ادامه)
مشعل المپیاد دانشجویان دختر در مازندران برافروخته شد
(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.
اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری شکوفا می شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
دستور جديد کابينه براي لغو يک مجوز احمدي‌نژاد
(ادامه)
شمال نیوز: طي حكمي از سوي دكتر جان بابايي رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب شد . سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي دكتر جان بابايي رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب شد .(ادامه)
مسعود کاوه ثنویت گرایی مجلس و دولت در خصوص تصویب برجام (يادداشت)
مسعود کاوه(ادامه)
طوفان آمد، زلزله هم می‌آید؟/ شایعات زلزله قریب الوقوع را باور نکنید
(ادامه)
احمدی‌ نژاد کاندیدا نمی‌شود
اين نماينده مجلس با متهم كردن رييس‌جمهور سابق به قبول نداشتن قانون، وي را از نظر سياسي مجرم دانسته است.(ادامه)
دانشجوی نمونه كشوري دانشگاه مازندران از سوي وزير علوم تقدير شد
در مراسمي كه با حضور معاون اول رييس جمهور، وزير علوم، تحقيقات و فناوري و وزير بهداشت و درمان در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار گرديد، از دانشجويان نمونه كشور تجليل به عمل آمد. (ادامه)
عروسي بسیار خاص/ 8 هزار مهمان،8 میلیارد کادو!
کل هدایای رسیده بالغ بر هشت میلیارد تومان میباشد. (ادامه)
دانشجوی نمونه كشوري دانشگاه مازندران از سوي وزير علوم تقدير شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه البته برخی بخش‌های اقتصادی و صنعتی نظیر صنعت نفت و گاز از تحریم ها آسیب دید، خاطرنشان کرد: با این وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش کردند که صنعت ایران را سرپا نگه دارند..... بخش خصوصی باید مدار و محور اقتصاد کشور باشد
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه البته برخی بخش‌های اقتصادی و صنعتی نظیر صنعت نفت و گاز از تحریم ها آسیب دید، خاطرنشان کرد: با این وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش کردند که صنعت ایران را سرپا نگه دارند.....(ادامه)
مرتضوی: احتمالا در پرونده كهريزك تبرئه شده‌ام
«حبس» و «رد مال» دو مجازاتي است كه ديروز دادستان سابق تهران به آن محكوم شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 141 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.316 seconds.