.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
افزایش 49.4 درصدی اعتبارات مازندران در سال 96
اعتبارات مازندران در سال 96 نسبت به سال قبل 49.4 درصد افزایش داشته است.(ادامه)
آغاز طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد
اجرای طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد آغاز می شود.(ادامه)
اختصاص 8 هزار و 639 شعبه اخذ رای برای انتخابات در مازندران
8 هزار و 639 شعبه اخذ رای برای انتخابات در مازندران اختصاص یافت.(ادامه)
استاندار اسبق مازندران رييس ستاد روحانى در تهران شد
(ادامه)
ضرورت هایی بود که من کاندید شوم از جمله توصیه آیت الله هاشمی بود که با توجه به نحوه رقابت و صحنه رقابت وجوددارد لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضورداشته باشم که برآن اساس وارد شدم. باتوجه به نحوه رقابت، لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد / افرادی به من تکلیف کردند که بیایم
ضرورت هایی بود که من کاندید شوم از جمله توصیه آیت الله هاشمی بود که با توجه به نحوه رقابت و صحنه رقابت وجوددارد لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضورداشته باشم که برآن اساس وارد شدم.(ادامه)
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود  احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران ....

واکنش استاندار سابق مازندران به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران .... (ادامه)
 سلیمی‌نمین می‌گوید: احمدی‌نژاد توهم دارد چون فکر می‌کند با ردصلاحیت او یک موج اجتماعی به وجود می آید در صورتی که خیر این طور نخواهد شد و موجی در اجتماع شکل نخواهد گرفت. احتمال تائید صلاحیت احمدی نژاد صفر است او فکر می‌کند ردصلاحیتش موج به‌وجود می‌آورد/ نامزدی وی انتحارِ سیاسی بود | بقايی ردصلاحيت می‌شود(خبر)
سلیمی‌نمین می‌گوید: احمدی‌نژاد توهم دارد چون فکر می‌کند با ردصلاحیت او یک موج اجتماعی به وجود می آید در صورتی که خیر این طور نخواهد شد و موجی در اجتماع شکل نخواهد گرفت.(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
پیام کاندیداتوریِِ انتحاری احمدی‌نژاد
(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟.... صلاحيت‌ ها در انتخابات شوراها چگونه «تاييد» يا « رد» مي‌شوند؟
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟....(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. .... هشدار رضایی به رئیس جمهور ؛ از اقتصاد داخلی تا سیاست خارجی
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. ....(ادامه)
پیام تسلیت رئيس دفتر رييس جمهور سابق در پی درگذشت حجت الاسلام مجتهدزاده
(ادامه)
نظر محمود احمدی‌نژاد درباره سیاست‌های ترامپ
(ادامه)
انتصاب رييس جديد حراست شهرداري ساري
(ادامه)
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند..... خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس ، دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.....(ادامه)
شمال نیوز : سيد ابراهيم رييسي، همچون «حسن روحاني» لباس روحانيت مي‌پوشد و به كلامِ آخوندي اشراف دارد؛ درس‌آموخته مكتب مدرسه حقاني. يك گام از روحاني جلوتر است؛ چرا كه سيد است و سياسيون سيد بودن را با توجه به شيعي بودن ايرانيان، بر افزايش راي و هواداري آنان موثر مي‌دانند.

ابراهیم رئیسی ، رقیب روحانی می شود؟
شمال نیوز : سيد ابراهيم رييسي، همچون «حسن روحاني» لباس روحانيت مي‌پوشد و به كلامِ آخوندي اشراف دارد؛ درس‌آموخته مكتب مدرسه حقاني. يك گام از روحاني جلوتر است؛ چرا كه سيد است و سياسيون سيد بودن را با توجه به شيعي بودن ايرانيان، بر افزايش راي و هواداري آنان موثر مي‌دانند. (ادامه)
ابراهیم رئیسی، رقیب روحانی می شود؟
(ادامه)
چرا عربستان درگذشت آیت الله را تسلیت نگفت؟
سکوت در قبال خبر درگذشت سیاستمداری که طی سه دهه گذشته لنگرگاهی در روابط تهران و ریاض بود، نشانگر چه موضوعی است؟(ادامه)
عکس/ عبدالله دفتر یادبود ارتحال رفسنجانی را امضا کرد
عبدالله عبدالله رييس اجرايى دولت افغانستان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ايران در كابل، دفتر يادبود ارتحال آيت الله هاشمى رفسنجانى رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران را امضا کرد.(ادامه)
با استناد به تصويب هيات مركزي نظات بر انتخابات به موجب احكام جداگانه حجت الاسلام والمسلمين جناب دكتر زكوي به عنوان رييس و اقايان... اعضای هيات نظارت دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مشخص شدند
با استناد به تصويب هيات مركزي نظات بر انتخابات به موجب احكام جداگانه حجت الاسلام والمسلمين جناب دكتر زكوي به عنوان رييس و اقايان...(ادامه)
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ... مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظات و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ...(ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است.

چرا روحانی، دیروز در برابر انتقادات و توهین‌ها، لکنت نگرفت؟
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است. (ادامه)
استاندار مازندران با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات کشاورزان و جبران خسارات گفت : قرار بود در اوایل این هفته در قالب هیئتی به دعوت استاندار مارکه ایتالیا به این استان سفر کنیم که به دلیل بحران برف و پیگیری مشکلات، بنده سفرم را لغو کرده و پیگیر مشکلات کشاورزان مازندرانی خواهم بود سفر استاندار مازندران به ماركه ايتاليا لغو شد
استاندار مازندران با اشاره به ضرورت پیگیری مشکلات کشاورزان و جبران خسارات گفت : قرار بود در اوایل این هفته در قالب هیئتی به دعوت استاندار مارکه ایتالیا به این استان سفر کنیم که به دلیل بحران برف و پیگیری مشکلات، بنده سفرم را لغو کرده و پیگیر مشکلات کشاورزان مازندرانی خواهم بود(ادامه)
جمشید مشایخی: به رییس‌جمهور حسودی می‌کنند
(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رييس قوه قضائيه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه  درگذشت پدر شهيدان قاسمي طوسی را تسلیت گفتند.... روسای قوه قضائیه و مقننه درگذشت پدر شهیدان طوسی را تسلیت گفتند
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رييس قوه قضائيه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه درگذشت پدر شهيدان قاسمي طوسی را تسلیت گفتند.... (ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد
علیرضا حیدری كانديدای فدراسيون كشتی ايران با برنامه ريزی، هماهنگی و پيگيری ستاد ديپلماسی اين فدراسيون، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.