.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در احکامی سه زن را در پستهای مهم این وزارتخانه منصوب کرد. انتصاب مدیران ارشد خانم در وزارت بهداشت دولت دوازدهم
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در احکامی سه زن را در پستهای مهم این وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
توضیح احمدی‌نژاد درباره برداشت میلیاردی در روز آخر ریاست جمهوری
(ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
انتصاب رييس دفتر آيت الله هاشمي شاهرودي
وزیر اسبق دفاع به عنوان رییس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی منصوب شد. (ادامه)
احكام ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد‌ منتشر مي‌شود
شمال نیوز : «احكام قطعي محكوميت احمدي‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسيد دريافت آن هم موجود است.» اين بخشي از پاسخ ديوان محاسبات به ادعاي وكيل احمدي‌نژاد است كه مي‌گويد وجود هفت حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد ادعايي سياسي است و حكمي به دست آنها نرسيده است. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
جزييات حادثه دلخراش مرگ ٧ عابر پياده در ايرانشهر
شمال نیوز : تصادف يك دستگاه سواري پژو ٤٠٥ با عابران پياده، دراستان سيستان و بلوچستان منجر به كشته شدن ٧ نفر و مجروح شدن ٢ نفر شد كه توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند. (ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
فلاح اشتباهی بود !
چهار سال تمام زماني بود كه اميركبير فرصت داشت تا ايران را با جهشي شگرف مواجه سازد / فلاح اشتباهي بود،نه آنكه شخصا انسان ضعيفي است،در جاي اشتباه،در موقع اشتباه و با آدم هاي اشتباه قرار گرفت/ كار تا آن جا پيش رفت كه گاهي اطرافيان فلاح اقدام به كودتا عليه وي نمودند كه البته با موفقيت همراه نبود / بايد كار فلاح را بعنوان استاندار مازندران تمام شده دانست و هوايي تازه آسمان مازندران را نوازش دهد. (ادامه)
احمدی‌نژاد برای دعای عرفه به کجا رفت؟ /درخواست عجیب و زودهنگام مردم از او /غيبت مشايي، حضور پررنگ بقايي
روزنامه اعتماد نوشت؛مناسبت‌هاي مذهبي هميشه براي اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها بهترين فرصت بوده است تا به ميان مردم بروند تا جلوي واقعي شدن وحشت «فراموش شدن» را بگيرند.(ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
معاون اول احمدی‌نژاد، رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌شود؟
شمال نیوز : اینکه فصل تغییر در مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال‌ها بود ترکیبی ثابت داشت فرا رسیده، کاملا طبیعی است. در این میان اما شایعات بسیاری هم هستند که به گوش می‌رسند.(ادامه)
بازهم احمدی نژاد از مردم پول خواست! +عکس
احمدی نژاد دوباره در کانال تلگرامی خود از مردم پول خواست!(ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
نظر کرباسچی درباره کابینه پیشنهادی روحانی
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در روزنامه اعتماد نوشت: با معرفي وزراي پيشنهادي رييس‌جمهور روشن است كه حدود نيمي از كابينه دستخوش تحول و تغيير شده است. به نظر مي‌رسد كه هم به لحاظ كارايي و هم به لحاظ جهت‌گيري‌هاي سياسي و فكري كه در مورد آنها حساسيت‌هايي وجود داشت، تغييرات مثبتي ايجاد شده است. (ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و ....

بهره برداری از زیرگذرهای منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و .... (ادامه)
مقایسه دومین مراسم تحلیف روحانی و احمدی‌نژاد
حضور بی سابقه هیئت های خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی می تواند نوید بخش برداشته شدن گام های بلندتری در عرصه سیاست خارجی در دولت دوازدهم باشد.(ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
سهم ما در وقوع فجايعی مثل فوت بنيتا چيست؟
تعريف رسمي كودك‌آزاري هم انواع آزارهاي فيزيكي و روانشناختي (به صورت توهين، تحقير و طردشدگي) و جنسي را و هم نوعي از آزار به عنوان «غفلت از كودك» را شامل مي‌شود. غفلت از كودك به اين معناست كه والدين براي مراقبت كافي و رشد مناسب و بالندگي كودك‌شان صلاحيت نداشته باشند.(ادامه)
چمران: اعتبارنامه اعضای شورای شهر پنجم را باطل می‌کنیم
(ادامه)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد.
حسن روحاني كدام اسامي را تحويل علي لاريجاني مي دهد؟/ رونمايي از وزرا در ساعت پنج عصر(خبر)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد. (ادامه)
انتخاب رئيس روابط عمومی هيأت انجمن های ورزشی مازندران
بنيامين مرشدی به عنوان رئيس روابط عمومی و مشاور رسانه ای هيأت انجمن های ورزشی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
نامه دارابی به زیبا کلام /به کجا چنین شتابان
(ادامه)
جانشين قاليباف كيست؟/ آخرین گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران
محسن‌هاشمي شهردارنمي‌شود ، محمدعلي نجفي در صف‌گزينه‌ها قرار گرفت حجتي همچنان شانس نخست‌است(ادامه)
انتصاب دبير مرجع ملی كنوانسيون حقوق كودک در مازندران
دبير مرجع ملی كنوانسيون حقوق كودک در مازندران منصوب شد.(ادامه)
کنایه توئیتی يوسف نژاد به شاعری
از معجزات انتخابات رياست جمهوري اخير،تبديل نماينده ى مخالف دولت و رييس جمهور به موافق استاندار در مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را  برگزیدند. كه البته در.... انتخابات شوراي شهر ساري و چند نكته قابل تامل ....
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را برگزیدند. كه البته در....(ادامه)
باهنر: رييس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت تا خرداد ماه تعيين تكليف ميشود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.