.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زیبا کلام: احمدی نژاد 15 میلیون رای دارد
زیبا کلام در گفتگو با روزنامه اعتماد گفت: من كه نوكر اصلاح‌طلبان نيستم كه هر چه شما مي‌خواهيد من همان را بگويم. من صادق زيبا كلام هرچه را كه به نفع مملكت تشخصيص بدهم، مي‌گويم. اگر شماها از اين مواضع من خوش‌تان نمي‌آيد برايم اصلا اهميتي ندارد.(ادامه)
سرلشکرهای نیروهای مسلح را بهتر بشناسیم+ تصاویر
(ادامه)
نرده کشی پل عابر پياده جاده های ارتباطی مازندران
15 دستگاه پل عابر پياده جاده های ارتباطی مازندران نرده كشي می شود.(ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه قرارگاه عملياتي اقتصاد مقاومتي گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند
ضرورت تشكيل اتاق فكر قرارگاه اقتصاد مقاومتي در مازندران/ عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند(خبر)
شمال نیوز: استاندار مازندران در جلسه قرارگاه عملياتي اقتصاد مقاومتي گفت: عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي پايه هاي اقتصاد كشور را مستحكم مي كند (ادامه)
(تصاویر) روحانی در مراسم سالگرد مادرش
مراسم نخستین سالگرد درگذشت بانو سکینه پیوندی، والده مکرمه حسن روحانی رییس‌جمهوری در شهرستان سرخه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بهرام لطیفی در گفتگو با شمال نیوز با تشریح برنامه های این روز در شهرستان بابل اظهار داشت : همه هدف بنیاد در این روز و همه ایام سال اثر بخشي فعاليتهاي مربوط به بزرگداشت روز شهدا در حوزه افكار عمومي و اجتماعي است . تشریح برنامه های روز شهید در شهرستان بابل
شمال نیوز : بهرام لطیفی در گفتگو با شمال نیوز با تشریح برنامه های این روز در شهرستان بابل اظهار داشت : همه هدف بنیاد در این روز و همه ایام سال اثر بخشي فعاليتهاي مربوط به بزرگداشت روز شهدا در حوزه افكار عمومي و اجتماعي است .(ادامه)
خاطره ناطق نوری از جلسه ای که او و هاشمی از روحانی خواستند کاندیدای ریاست جمهوری شود
(ادامه)
كورش پرويزيان چالش‌های پیش روی نظام بانکی(يادداشت)
كورش پرويزيان(ادامه)
سرليست اصولگرايان براي انتخابات مشخص شد
سرليست فهرست اصولگرايان براي انتخابات مجلس مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود:  مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود..... دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان معرفي شد
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود: مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود.....(ادامه)
دو خواهر قرباني تجاوز شوهرخاله
(ادامه)
نسخه پیچی وزرای احمدی‌نژاد برای دولت روحانی
دو سال بعد از ترک پاستور، اعضای «جبهه یکتا» که شهرتش به گردهمایی وزرا و اعضای کابینه احمدی‌نژاد در آن است، هم هوای «بهارستان» دارند و هم در خاطره «پاستور» باقی مانده‌اند. (ادامه)
نسخه پیچی وزرای احمدی‌نژاد برای دولت روحانی
شمال نیوز: دو سال بعد از ترک پاستور، اعضای «جبهه یکتا» که شهرتش به گردهمایی وزرا و اعضای کابینه احمدی‌نژاد در آن است، هم هوای «بهارستان» دارند و هم در خاطره «پاستور» باقی مانده‌اند. (ادامه)
دعوت نامه آزمون خبرگان برای سید حسن خمینی ارسال نشد
(ادامه)
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم....
پشتیبانی تمام قد آيت الله طبرسي از شهردار ساری
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم.... (ادامه)
جزييات قتل كارمند بنياد شهيدقتل کارمند بنیاد شهید در مقابل دیدگان مردم
(ادامه)
آيا شرکت «سیدحسن» در امتحان شوراى نگهبان لازم است؟
در چند روز اخیر بحث هاى زيادى در مورد لزوم حضور يادگار گرامى امام در امتحان خبرگان مطرح شده و حلقه هاى خاصى به اين شايعه و شبهه دامن مى زنند. (ادامه)
هیچ یک از زائران تمتع انصرف نداده اند
(ادامه)
طي حكمي از سوي سلمان ساماني، رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور، عزت الله هاشم زاده، به عنوان دبير هيات بازرسي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان مازندران منصوب شد.
هاشم زاده دبير هيات بازرسي انتخابات مازندران شد
طي حكمي از سوي سلمان ساماني، رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات كشور، عزت الله هاشم زاده، به عنوان دبير هيات بازرسي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد
(ادامه)
شکایت‌های دولت و دانشگاه آزاد از صدا و سیما به جریان افتاد
اعتماد نوشت: شکایت‌ها زیاد بود و اعضا کم؛ سه شکایت دولتی‌ها و یک شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی در حضور تنها نیمی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
پدافند غير عامل بايد به فرهنگ عمومي بدل شود
(ادامه)
مدیرمازندرانی مدیر برتر کشوری در حوزه پدافند غيرعامل شد
در اين همايش كه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، دادستان کل کشور، معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور و مقامات كشوري و لشگري برگزار شد، از نبوي، مدير كل پدافند غير عامل استانداري مازندران، به عنوان مدير كل برتر كشوري در اين حوزه با اهدا لوح تقدير از سوي سردار دكتر غلامرضا جلالي، رييس سازمان پدافند غير عامل كشور…(ادامه)
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
مجوز روحاني براي فعاليت 7 مدیر بازنشسته در دولت
(ادامه)
شاهكار جديد صدا و سيما
(ادامه)
حساب شخصی احمدی نژاد مسدود شد
کاظم پالیزدار ، مشاور معاون اول رییس‌جمهور و دبیر ستاد مفاسد اقتصادی می‌گوید: دانشگاه جامع ایرانیان یک دانشگاه غیر انتفاعی و خصوصی است که در دو هفته پایانی کار دولت قبل تاسیس شد و در صدور مجوز آن و تخصیص اعتبار از محل بودجه نهاد ریاست‌جمهوری، سوء‌جریان به وقوع پیوسته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.