.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وی خاطرنشان کرد: از رييس جمهور انتظار داريم به آنهايي كه مانع از توسعه و پيشرفت مركز استان مي شوند تذكر دهند كه بفكر عمران و آبادي باشند و بيش از آنكه به تخريب بپردازند به توسعه بينديشند آنهم در سالي كه سال همدلي و همبستگي دولت و مردم است . آقای رئیس جمهور! نگذارید چوب لای چرخ مدیران شهری بگذارند
وی خاطرنشان کرد: از رييس جمهور انتظار داريم به آنهايي كه مانع از توسعه و پيشرفت مركز استان مي شوند تذكر دهند كه بفكر عمران و آبادي باشند و بيش از آنكه به تخريب بپردازند به توسعه بينديشند آنهم در سالي كه سال همدلي و همبستگي دولت و مردم است . (ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
كمك يك ميلياردو 700ميليون توماني خيران براي ساخت مدارس
(ادامه)
باهنر پست نایب رئیسی مجلس را از دست می دهد؟
(ادامه)
كاروان 3 هزار نفره ياران محمود احمدی نژاد
هر چقدر اطرافيانش تلاش كنند و مصاحبه پشت مصاحبه بياورند كه احمدي‌نژاد براي مجلس هيچ برنامه‌اي ندارد، باز خبري از ولنجك درز مي‌كند كه خلاف اين گفته را ثابت مي‌كند. (ادامه)
كاروان سه هزار نفره ياران احمدي‌نژاد
(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی آبرسانی به مردم را از مهم ترین وظایف شرکتهای آب وفاضلاب دانست و تصریح کرد:  مردم این سرزمین شایسته دریافت مطلوبترین خدمات هستند ..... انتصاب مدیرحراست و امور محرمانه آبفای شهری مازندران
شمال نیوز : مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی آبرسانی به مردم را از مهم ترین وظایف شرکتهای آب وفاضلاب دانست و تصریح کرد: مردم این سرزمین شایسته دریافت مطلوبترین خدمات هستند .....(ادامه)
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟.... اندرمصائب یک تابلو تا لزوم تصمیم منطقی مسئولین دو شهرستان
شمال نیوز : از کشمکش هاي ناشي از نصب اين تابلو چه کساني سود مي برند و چه آورده اي جز تفرقه و جدايي براي مردم سوادکوه خواهد داشت؟....(ادامه)
مائده شيرپور فداكاري معلم منتي ندارد اما ما چقدر قدردانيم؟!(ديدگاه)
مائده شيرپور(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت
(ادامه)
مشايی: نگفتم نمي‌آيم
(ادامه)
مرد انصراف‌های انتخاباتی به دیدار روحانی رفت
مرد انصراف های انتخاباتی اصلاح طلبان که حالا سودای ریاست مجلس دهم را در سر دارد طی دیداری با رئیس جمهور بر لزوم توجه بيشتر به نقش نخبگان تاكيد كرده است.(ادامه)
مشايي: نگفتم نمي‌آيم
محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايي با كت و شلواري مشكي رنگ، پيراهني سفيد، يكي با لبخندي باز و ديگري با تبسم، دست در دست هم پا به وزارت كشور گذاشتند تا در دقيقه ٩٠ معماي پر رمز و راز ثبت‌نام «اسفنديار محمود» حل شود.(ادامه)
حسن رسولي مزاياي طرح استاني شدن انتخابات مجلس(يادداشت)
حسن رسولي(ادامه)
شمال نیوز : احمدي نژاد هم زمان با شب ميلاد امير مومنان (ع) و به دعوت جمعي از جوانان شهرستان بابل، در جشن ميلاد در محل مقبره سعيدالعلما حضور خواهد يافت.... سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به مازندران
شمال نیوز : احمدي نژاد هم زمان با شب ميلاد امير مومنان (ع) و به دعوت جمعي از جوانان شهرستان بابل، در جشن ميلاد در محل مقبره سعيدالعلما حضور خواهد يافت....(ادامه)
٩ شكايت خصوصي عليه احمدي‌نژاد
اصلي‌ترين شاكي پرونده محمود احمدي‌نژاد، علي لاريجاني به نمايندگي از مجلس بود؛ شكايتي كه بيشتر تحت عنوان شكايت «مجلس» از رييس دولت سابق شناخته مي‌شد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان به سابقه طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی ایرادات از جمله اصل ۶۵ قانون اساسی و مربوط به تحمیل هزینه ها در قالب طرح بود و یا اصل ۶۲ قانون اساسی، بنابراین امکان این که طرح استانی شدن انتخابات رد شود وجود دارد. احتمال رد طرح استاني شدن انتخابات(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان به سابقه طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: برخی ایرادات از جمله اصل ۶۵ قانون اساسی و مربوط به تحمیل هزینه ها در قالب طرح بود و یا اصل ۶۲ قانون اساسی، بنابراین امکان این که طرح استانی شدن انتخابات رد شود وجود دارد.(ادامه)
عکس/جلسه مقام معظم رهبری، هاشمی و سیداحمد
عكس منحصر به فرد و منتشر نشده از جلسه سران قوا در بيت امام. سید احمد خمینی يادگار امام ، آيت الله خامنه اى (رييس جمهور) و آيت الله هاشمى رفسنجانى( رييس مجلس شوراى اسلامى (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
وديعه حج عمره در بانك‌ها چقدر است؟
سود ٢٠ درصدي اين پول كه سال گذشته به مردم واگذار شده است بيش از ١٢٨٠ ميليارد تومان بوده است(ادامه)
اقدام بی شرمانه دختر عاشق پیشه با تازه داماد
رئيس پليس فتا استان البرز صبح امروز از دستگيري فردي که اقدام به انتشار تصاوير خصوصي و هتک حيثيت نموده بود، خبر داد. (ادامه)
كشورهايي كه از لغو تحريم ايران ضرر مي‌كنند
پيش از تشديد تحريم‌ها آلمان و سوييس صدرنشين فهرست شركاي تجاري ايران بودند(ادامه)
رضا جلالی حمله عربستان به يمن وبي ثباتي درمنطقه(يادداشت)
رضا جلالی(ادامه)
حراست مأمن و جايگاه امني براي حفاظت از منابع و سرمايه انساني است
(ادامه)
شمال نیوز: شکایت و اعتراض رسمی هشت نفر از کاندیداهای عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران به مسئولان عالیرتبه وزارت صنعت،معدن و تجارت به نحوه برگزاری این انتخابات که در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود همچنان ادامه دارد. هیئت رئیسه جدید اتاق بازرگانی مازندران انتخاب شدند
شمال نیوز: شکایت و اعتراض رسمی هشت نفر از کاندیداهای عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران به مسئولان عالیرتبه وزارت صنعت،معدن و تجارت به نحوه برگزاری این انتخابات که در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود همچنان ادامه دارد.(ادامه)
گفتگوي تلفني اوباما و مرکل درباره ايران
(ادامه)
كوروش غفاري چراتي «استاندارد سازی »حلقه مفقوده صنعت ساختمان در مازندران(گزارش)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
پيام هاشمی از اعلام كانديداتوري براي رياست خبرگان چه بود؟
رقابتي كه اسفند ٨٧ هم تكرار شده بود و نتيجه آن به نفع هاشمي رفسنجاني تمام شده بود. اين بار اما ورق برگشت و يزدي گزينه منتخب اعضاي خبرگان براي رياست اين مجلس شد(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 141 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.