.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 شمال نیوز : دولت‌هاي نهم‌ و دهم بيشترين ميزان جا‌به‌جایي كابينه را به خود ديدند و هيچ‌كس نيز انتقادي به وضعيت آن دوران نداشت و اگر كسي‌هم اعتراضي مي‌كرد با هجمه‌هاي فراوان روبه‌رو مي شد و .... کلید طلایی روحانی برای رسیدن به کرسی دوازدهم!
شمال نیوز : دولت‌هاي نهم‌ و دهم بيشترين ميزان جا‌به‌جایي كابينه را به خود ديدند و هيچ‌كس نيز انتقادي به وضعيت آن دوران نداشت و اگر كسي‌هم اعتراضي مي‌كرد با هجمه‌هاي فراوان روبه‌رو مي شد و ....(ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همه نمايندگان محترم باخبرند كه ،باعنايت به جايگاه حقوقي و اختيارات قانوني حتي با وجود انتظارات جز در موارد شاز و نادر در جابجايي مديران استاني تصميم گيري نمي كنم. جز درموارد نادر درجابجایی مدیران تصمیم گیری نکرده ام
شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همه نمايندگان محترم باخبرند كه ،باعنايت به جايگاه حقوقي و اختيارات قانوني حتي با وجود انتظارات جز در موارد شاز و نادر در جابجايي مديران استاني تصميم گيري نمي كنم.(ادامه)
دو زخمی به علت واژگونی خودروی نیسان وانت
بر اثر واژگونی خودروی نیسان وانت در شهرستان نور دو تن مصدوم شدند.(ادامه)
معاون مدير كل اداري مالي استانداري مازندران معارفه شد
فرشاد سيفي به عنوان معاون مدير كل اداري مالي استانداري مازندران معرفي شد(ادامه)
عکس/ عیادت تاج از منصور پورحیدری
مهدي تاج رييس فدراسيون فوتبال به ملاقات منصور پورحيدري رفت.(ادامه)
مدیر کل اوقاف، هاشمی رفسنجانی را منافق خواند
د‌و شب پیش تجمعی با عنوان «اعتراض به اظهارات رفسنجانی پیرامون حذف بنیه د‌فاعی کشور و قرارد‌اد‌ ننگینFATF » د‌ر مسجد‌ توحید‌ بوشهر برگزار شد‌.(ادامه)
چرا محمود احمدی‌نژاد به قم نمی‌رود؟
محمود احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست جمهوری و بعد از آنکه احساس فراموشی از دنیای سیاست به وی دست داد، ایرانگردی‌هایی را شروع کرد که در راستای سفرهای استانی او شناخته شد. (ادامه)
 مهندس روح اله یوسفی کیاسری با رای قاطع اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد. رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد
مهندس روح اله یوسفی کیاسری با رای قاطع اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز: رييس دانشگاه مازندران با اشاره به اينکه اين دانشکده در چهار طبقه احداث مي‌شود، مساحت اين پروژه را 5 هزار و 658 مترمربع اعلام کرد و افزود: پيش‌بيني مي‌شود مرحله اول اين پروژه در مدت 12 ماه باتمام برسد.

کلنگ پروژه هاي عمراني دانشگاه مازندران بر زمين زده شد
شمال نیوز: رييس دانشگاه مازندران با اشاره به اينکه اين دانشکده در چهار طبقه احداث مي‌شود، مساحت اين پروژه را 5 هزار و 658 مترمربع اعلام کرد و افزود: پيش‌بيني مي‌شود مرحله اول اين پروژه در مدت 12 ماه باتمام برسد. (ادامه)
نقدی بر سیاست های دستگاه های نظارتی/ دریافت های نجومی مستحب کدامند؟! (يادداشت)
(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
«حمله» به رييس‌جمهور / رئیس‌جمهور، «عمروعاص»، «خائن»، «ساده‌لوح» و «ضد ولايت‌فقيه» ناميده شد
(ادامه)
آغازگام سوم اصلاح طلبان
(ادامه)
انهدام باند ابلیس در مازندران
باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتی معروف به ابليس در مازندران منهدم شد.(ادامه)
استقبال ویژه از محمود احمدی نژاد با شعار «یوزارسیف زمانه خوشامد»+ تصاویر
احمدی نژاد این بار شهرستان ملارد را برای سخنرانی انتخاب کرد، اتفاقی که مثل همیشه حواشی متفاوتی را به دنبال داشت.(ادامه)
شمال نیوز: در پی اخبارمنتشرشده در خصوص تغییرات در معاونت‌های ریاست جمهوری، یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری ضمن تایید این اخبار از احتمال انتصاب ...

تغيير در دولت روحانی كليد خورد/ تغيير ٢ "معاون رييس جمهور"
شمال نیوز: در پی اخبارمنتشرشده در خصوص تغییرات در معاونت‌های ریاست جمهوری، یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری ضمن تایید این اخبار از احتمال انتصاب ... (ادامه)
نخستین وزیر قربانی فیش های حقوقی؟
نخستين قرعه استيضاح در مجلس دهم به نام «علي ربيعي» وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي رقم خورد. محمدعلي وكيلي، نماينده تهران به همراه تعدادي از نمايندگان در تكاپوي جمع‌آوري امضا براي طرح استيضاح اين وزير كابينه تدبير و اميد هستند. (ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟.... حکم احمدی نژاد صادر شده اما اجرا نمی‌شود
شمال نیوز : یک نماینده می‌گوید: در مورد احمدي‌نژاد سه پرونده در ديوان محاسبات تشكيل شده و راي هم صادر شده است اما اجرا نمي‌شود. بايد از مراجع ذي‌ربط بپرسيد كه چرا اين احكام اجرا نمي‌شود؟....(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
فيش حقوقي رييس كميته امداد (عكس)
مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد به دلیل اینکه از سپاه مامور به خدمت در کمیته هستند، از سپاه حقوق دریافت می کنند و حقوقی از کمیته امداد دریافت نمی کنند.(ادامه)
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
این تغییرات که قرار بود هفته قبل انجام شود، ظاهراً به دلیل جنجال های اخیر و حملات سنگین به دولت به تعویق افتاده و به نظر می آید پس از شب قدر، وزرای جدید رسما به مجلس معرفی شوند.



خداحافظی قریب الوقوع گودرزی و نعمت زاده از کابینه روحانی؟/ جایگزینان چه کسانی هستند؟ / تغییر معاونت سیاسی وزارت کشور+واکنش وزارت صنعت
این تغییرات که قرار بود هفته قبل انجام شود، ظاهراً به دلیل جنجال های اخیر و حملات سنگین به دولت به تعویق افتاده و به نظر می آید پس از شب قدر، وزرای جدید رسما به مجلس معرفی شوند. (ادامه)
رييس خانه مطبوعات مازندران داغدار شد
رييس خانه مطبوعات مازندران و مدیر مسئول روزنامه های دیار سبز و نهضت شمال در غم از دست دادن پدر بزرگ گرامیش داغدار شد .(ادامه)
فوت پيرمرد 60 ساله در تصادف + تصویر
پيرمرد 60 ساله در تصادف كوهی خيل جويبار به بهنمير فوت شد.(ادامه)
شغل جدید 45 نماینده سابق چیست؟
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری،‌ قید «ادوار» گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی‌های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان،‌ راهی کجا می‌شوند؟ (ادامه)
شمال نیوز : حسيني باي در اين مراسم با اشاره به حضور تاثير گذار ديگر خبرنگاران صداوسيما درعراق وسوريه گفت : فقط من و مراتي نبوديم كه در مناطق درگيري بوديم بلكه ديگر همكاران مان هم حضور پررنگ داشتند.... تقدير از خبرنگار شمالي در جشنواره مدافعان حرم
شمال نیوز : حسيني باي در اين مراسم با اشاره به حضور تاثير گذار ديگر خبرنگاران صداوسيما درعراق وسوريه گفت : فقط من و مراتي نبوديم كه در مناطق درگيري بوديم بلكه ديگر همكاران مان هم حضور پررنگ داشتند....(ادامه)
كفش هاي رئيس صدا و سيما سوژه شد! +عكس
ديدار رييس صدا و سيما با رييس جمهور سوژه شيكه هاي اجتماعي شد.(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
اختصاصی شمل نیوز : فتح الله غفاری می گوید : بدنه کارشناسی با نظریه استراحت و یا تنفس جنگل موافق نیست چرا که جنگل های دارای طرح و برنامه در حال اجرا با جنگل های فاقد طرح و یا فاقد برنامه در طبیعت قابل بررسی است.... بدنه کارشناسی با نظریه استراحت و یا تنفس جنگل موافق نیست
اختصاصی شمل نیوز : فتح الله غفاری می گوید : بدنه کارشناسی با نظریه استراحت و یا تنفس جنگل موافق نیست چرا که جنگل های دارای طرح و برنامه در حال اجرا با جنگل های فاقد طرح و یا فاقد برنامه در طبیعت قابل بررسی است....(ادامه)
هشدار پليس فتاي مازندران : مراقب بازاريابي شبکه هاي اجتماعي باشيد
رييس پليس فتا مازندران در خصوص بازار يابي شبكه هاي اجتماعي به شهروندان هشدار داد . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.