.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علائم بیماری آنفولانزا چیست؟
آبریزش و گرفتگی بینی، سردرد شدید از جمله عوارض شایع بیماری آنفولانزا محسوب می شوند.(ادامه)
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است ۹ مزیت نوشیدن آب گرم و لیمو ترش
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است(ادامه)
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید....(خبر)
(ادامه)
کرونا در مازندران روی مدار کاهش
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۴ نفر بدحال هستند.(ادامه)
 در این جا علائم حیاتی را که ممکن است یک ماه و یا (حتی قبل از آن) قبل از حمله قلبی رخ دهد برای شما آورده است. این ۸ نشانه یعنی سکته قلبی در یک قدمی شماست
در این جا علائم حیاتی را که ممکن است یک ماه و یا (حتی قبل از آن) قبل از حمله قلبی رخ دهد برای شما آورده است.(ادامه)
کاسبی رسانه‌های غربی از درگذشت مائده جوانفر
(ادامه)
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام. واکنش "مهران مدیری" به حواشی اخیر: از مهران مدیری بودن خسته‌ام
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام.(ادامه)
شعله های گرمابخش مرگبار
شعله‌های آبی گاز به همان میزان که در فصل سرما ،گرما بخش هستند به همان اندازه نیز می‌تواند تهدید کننده جان و مالمان باشد.(ادامه)
آشوب جدید در زندگی رونالدو !
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید از ابتلای خود به بیماری افسردگی خبر داد.(ادامه)
افسردگی پاییزی را چگونه درمان کنیم؟
افسردگی پاییزی نوعی اختلال عاطفی فصلی با علائم آزار دهنده روحی و روانی است که معمولا در این فصل بروز می کند.(ادامه)
از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد
مأموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ خط قرمزشان امنیت مردم است؛ سینه ستبر می کنند در برابر هر آنچه شیشه آرامش مردم را به ترک بیندازد از کرونا گرفته تا اغتشاش و ناآرامی و آشوب.(ادامه)
جدیدترین خبر از امنیت تهران
محسن منصوری استاندار تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خصوص وضعیت امنیتی شهر تهران صحبت کرد.(ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
مهمترین علائم کلسترول خون
کلسترول خون، یکی از عارضه های بعضا پنهان است که افراد توجه چندانی به آن ندارند. در حالی که باید کنترل شود.(ادامه)
زیارت امام رضا (ع) به‌روش قاجاری‌ها!/ سفر مشهد؛ ۱۰‌روز رفت، ۱۰روز برگشت!
قدیم‌ها که امکانات کم بود و سفر دشوار بود و راه، طولانی بود پابوس امام رضا (ع) چگونه می‌رفتند ایرانی‌ها؟ با امکانات کم و با دشواری زیاد و در راهی طولانی می‌رفتند و از تهران، پیاده یک‌ماه طول می‌کشید تا برسند و سواره ۱۰ روز.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
شمال نیوز :در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۲ نفر بدحال هستند.
شمار مبتلایان جدید کرونایی در مازندران تک‌رقمی شد
شمال نیوز :در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۲ نفر بدحال هستند. (ادامه)
بستری ۵۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/ ثبت روز بدون فوتی دیگر
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۸ نفر رسید که از این تعداد ۲۵ نفر بدحال هستند.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند . دولت باید جلوی دلالان برنج را بگیرد / رکود در بازار خستگی را در تن کشاورزان باقی گذاشت
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند .(ادامه)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است. اربعین و جامعه سازی(يادداشت)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است.(ادامه)
۲ رقمی شدن بستری‌شدگان کرونایی در مازندران
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۱ نفر رسید که از این تعداد ۲۹ نفر بدحال هستند.(ادامه)
صیادی که ماهی‌ها را دوست دارد
صیاد مازندرانی وقتی دید ماهیان دریای خزر هر سال دارند کم می شوند به فکر نجات آن‌ها افتاد.(ادامه)
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۲۹ نفر رسید که از این تعداد ۴۳ نفر بدحال هستند. شمار بیماران بدحال کرونا از مبتلایان پیشی گرفت
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۲۹ نفر رسید که از این تعداد ۴۳ نفر بدحال هستند.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
روز سفید کرونایی دیگر در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۷۵ نفر رسید که از این تعداد ۶۵ نفر بدحال هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت. حاجی پور : مازندران رتبه نخست قراردادهای منعقد شده در بافت های فرسوده را کسب کرد / برای تأمین مالی تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر آمادگی داریم / قرارداد ۵۲۹۴ واحد از نهضت مسکن ملی در مازندران منعقد شده است
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت.(ادامه)
سلامتی/بیماری آبله میمونی ناشی از ویروس‌های پاکسویرید است در حالی که منشاء آبله مرغان از ویروس‌های تبخال است. تفاوت بیماری آبله مرغان و آبله میمونی
سلامتی/بیماری آبله میمونی ناشی از ویروس‌های پاکسویرید است در حالی که منشاء آبله مرغان از ویروس‌های تبخال است.(ادامه)
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. آخرین اطلاعات علمی درباره «آبله میمون»؛ / بترسیم یا نترسیم؟
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. (ادامه)
شمال نیوز : در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به  ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ نفر بدحال هستند. ثبت ۴ فوتی کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران/ 86 بیمار بدحال هستند
شمال نیوز : در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ نفر بدحال هستند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: معمولا هر هفته ۲۰ فوتی در استان مازندران داریم و براساس بررسی تمام افرادی که فوت کردند طی ۶ ماه گذشته هیچ واکسنی دریافت نکردند‌. ثبت ۲۰ فوتی کرونایی طی یک هفته در مازندران
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: معمولا هر هفته ۲۰ فوتی در استان مازندران داریم و براساس بررسی تمام افرادی که فوت کردند طی ۶ ماه گذشته هیچ واکسنی دریافت نکردند‌.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 87 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.