.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌. پیام فرمانده سپاه کربلابمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌.(ادامه)
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند  و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند .... پنجم دی ماه 82 ؛ روزی که ایران گریست !
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند ....(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم. دلایل افزایش خطر سکته در روز‌های سرد
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند. نوروبیون سرطان زاست؟
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند.(ادامه)
مصری گفت: جدولی که برای مصوبه افزایش سن بازنشستگی داده شده سنوات آن ایراد دارد و اگر شورای نگهبان و هیئت نظارت مجمع ایراد بگیرند، اصلاح می‌شود. سردار سلامی: رژیم صهیونیستی در حال خودکشی است
مصری گفت: جدولی که برای مصوبه افزایش سن بازنشستگی داده شده سنوات آن ایراد دارد و اگر شورای نگهبان و هیئت نظارت مجمع ایراد بگیرند، اصلاح می‌شود.(ادامه)
سروان سید رضا نبوی رانندگی یک مسئولیت است(يادداشت)
سروان سید رضا نبوی(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
ولودیمیر زلنسکی به دنبال گزارش‌ها در مورد خستگی و فرسودگی غرب برای حمایت از اوکراین گفت که کی‌یف پذیرای هر گونه پیشنهاد صلح است. زلنسکی: پذیرای هر گونه پیشنهاد صلح هستیم
ولودیمیر زلنسکی به دنبال گزارش‌ها در مورد خستگی و فرسودگی غرب برای حمایت از اوکراین گفت که کی‌یف پذیرای هر گونه پیشنهاد صلح است.(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد. انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.(ادامه)
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است. باورهای غلط درباره بیماری آنفلوآنزا
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است.(ادامه)
ضرب و شتم پرستار در تالش پیگیری قانونی می‌شود
دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ‌واکنش به درگیری منجر به جرح یک مراجعه کننده با پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حویق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:ضمن محکومیت این اتفاق، مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه را انجام خواهد داد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بچه‌ها تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت. اگر توجه کرده باشید من از تمام بازیکنان استفاده کردم. اظهارات بهروز عطایی پس از باخت به آلمان
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بچه‌ها تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت. اگر توجه کرده باشید من از تمام بازیکنان استفاده کردم.(ادامه)
حتما برای شما هم پیش آمده است که علی‌رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته‌ باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است. چگونه خستگی مزمن را رفع کنیم؟
حتما برای شما هم پیش آمده است که علی‌رغم چند روز استراحت در خانه و یا کمتر کار کردن، اما همچنان خسته‌ باشید؛ خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، عدم خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و سایر عادات غلط در زندگی است.(ادامه)
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است . با «کبد چرب» چه کنیم؟
یک دکترای پزشکی حرفه‌ای در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌ها می گوید: شایعترین دلیل چرب شدن کبد ، چاقی و اضافه وزن است .(ادامه)
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی‌ از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد. توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی‌ از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد.(ادامه)
ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه جمعه بیشترین بازگشت زائران را خواهیم داشت، خواستار تنظیم برنامه بازگشت زائران شد. زائران اربعین بازگشت به کشور را به روز جمعه موکول نکنند
ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه جمعه بیشترین بازگشت زائران را خواهیم داشت، خواستار تنظیم برنامه بازگشت زائران شد.(ادامه)
حاج سیدعلی اصغر رخ‌صفت از یاران امام، مقام معظم رهبری و شهدای حزب موتلفه اسلامی به رحمت خدا پیوست. موتلفه عزادار شد/ «سیدعلی اصغر رخ‌صفت» که بود؟
حاج سیدعلی اصغر رخ‌صفت از یاران امام، مقام معظم رهبری و شهدای حزب موتلفه اسلامی به رحمت خدا پیوست.(ادامه)
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد. تا احساس خستگی می‌کنید، نوروبیون نزنید
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد.(ادامه)
افزایش آگاهی درباره بیماری سرطان خون می‌تواند به پیشگیری زودرس و درمان آن کمک کند. سرطان خون و شایع‌ترین علائم آن را بشناسید
افزایش آگاهی درباره بیماری سرطان خون می‌تواند به پیشگیری زودرس و درمان آن کمک کند.(ادامه)
تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با تیم دوم ژاپن به میدان می‌رود و این فرصت مناسبی است تا بالاخره شاگردان عطایی بتوانند این تیم را از پیش رو بردارند. خبر خوشحال کننده برای والیبال ایران/ عطایی از ژاپن عبور می‌کند؟
تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با تیم دوم ژاپن به میدان می‌رود و این فرصت مناسبی است تا بالاخره شاگردان عطایی بتوانند این تیم را از پیش رو بردارند.(ادامه)
یک متخصص طب ایرانی گفت: با نوشیدن فراوان مایعات، رعایت بهداشت فردی و پوشیدن لباس‌های نخی در پیاده روی اربعین از آسیب‌های پوستی جلوگیری کنید. راهکار‌هایی برای محافظت از پوست در پیاده‌روی اربعین
یک متخصص طب ایرانی گفت: با نوشیدن فراوان مایعات، رعایت بهداشت فردی و پوشیدن لباس‌های نخی در پیاده روی اربعین از آسیب‌های پوستی جلوگیری کنید.(ادامه)
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

سردار سید علی صنیع خانی به همرزمان شهیدش پیوست
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
یک پزشک گفت: در صورتی که هوا گرم باشد و تعریق بیشتر باشد، نیاز به مصرف بیشتر آب وجود خواهد داشت. چقدر آب بنوشیم تا با کمبود آب مواجه نشویم؟
یک پزشک گفت: در صورتی که هوا گرم باشد و تعریق بیشتر باشد، نیاز به مصرف بیشتر آب وجود خواهد داشت.(ادامه)
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه گفت: زمانی که کوله پشتی سنگین باشد حجم باری بر شانه و کمر کودک تحمیل می‌شود که هنوز بدن وی آمادگی کافی برای تحمل آن را ندارد. کوله پشتی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه گفت: زمانی که کوله پشتی سنگین باشد حجم باری بر شانه و کمر کودک تحمیل می‌شود که هنوز بدن وی آمادگی کافی برای تحمل آن را ندارد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.