.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکسی از سردار سپاه روی تخت بیمارستان
سردار سیدعلی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهید در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.(ادامه)
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است. پرخوابی چیست و چگونه می‌توان آن را متوقف کرد؟
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است.(ادامه)
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. باور نمی کنید این علائم ساده هشدار دهنده حمله قلبی است
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد.(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر پایانه‌های مرزی تمرچین، باشماق و خسروی در مقایسه با سایر مرزهای ایران و عراق از حجم ترافیک کمتر برخوردار هستند. کدام پایانه‌ مرزی برای سفر اربعین خلوت‌تر است؟
طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر پایانه‌های مرزی تمرچین، باشماق و خسروی در مقایسه با سایر مرزهای ایران و عراق از حجم ترافیک کمتر برخوردار هستند.(ادامه)
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های "سرباز روز نهم "و "اسم تو مصطفاست" رونمایی شد + عکس
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.(ادامه)
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است. شرایط سفر اربعین با تاکسی‌های اینترنتی
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
ویدیو| عملیات نصب عرشه فلزی بر روی پل محور روستایی اروست شهرستان ساری توسط راهداران پرتلاش استان مازندران
شمال نیوز : عملیات احداث پل مذکور ، پس از مدتها وقفه ، به این اداره کل واگذار گردیده که به زودی با تلاش جهادی و خستگی ناپذیر راهداران مازندران به بهره برداری نهایی می رسد.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ترس از زایمان را رایج‎ترین دلیل انتخاب سزارین در بین زنان ایرانی دانست. ترس از زایمان رایج‎ترین دلیل انتخاب سزارین در بین زنان ایرانی
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ترس از زایمان را رایج‎ترین دلیل انتخاب سزارین در بین زنان ایرانی دانست.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
ورزش کردن با معده پر بهتر است یا خالی؟
بهداشت نیوز نوشت: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های متخصصان پزشکی ورزشی، این است که هرگز با شکم خالی ورزش نکنید. بدن ما در طول فعالیت‌های فیزیکی از گلیکوژن ذخیره‌ شده در کبد یا عضلات برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند. زمانی که گلیکوژن کافی در عضلات وجود نداشته باشد، بدن برای تامین سوخت مورد نیازش به سوزاندن اسیدهای چرب یا عضلات روی می‌آورد.(ادامه)
آرام و کم‌عمق بودن دریا نشانه یک شنای امن نیست، زیر پای شناگران دریای خزر امواجی جریان دارد که در یک لحظه آنها را می‌بلعد. این موج شما را می بلعد
آرام و کم‌عمق بودن دریا نشانه یک شنای امن نیست، زیر پای شناگران دریای خزر امواجی جریان دارد که در یک لحظه آنها را می‌بلعد.(ادامه)
در این خبر راهکار‌هایی را معرفی کردیم که در شرایط سخت زندگی حسی بهتر داشته باشید. ۵ راهکار برای رهایی از مشکلات رندگی
در این خبر راهکار‌هایی را معرفی کردیم که در شرایط سخت زندگی حسی بهتر داشته باشید.(ادامه)
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود. چه افرادی مستعد گرمازدگی هستند؟/ روش پیشگیری از گرمازدگی
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
کنترل فشار خون با این سبزی پرخاصیت
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
سرمربی پرسپولیس که دو روز قبل به تهران باز گشته بود، بار دیگر ایران را ترک کرد. یحیی گل‌محمدی دوباره ایران را ترک کرد!
سرمربی پرسپولیس که دو روز قبل به تهران باز گشته بود، بار دیگر ایران را ترک کرد. (ادامه)
بروز عفونت های مجاری ادراری به همراه سرگیجه از جمله عوارض نخوردن آب کافی است. عوارض عدم مصرف آب کافی برای بدن
بروز عفونت های مجاری ادراری به همراه سرگیجه از جمله عوارض نخوردن آب کافی است.(ادامه)
شاید دروازه بان پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد. بیرانوند بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را منفجر می کند
شاید دروازه بان پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد.(ادامه)
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود.

مسافران شمال در این ۳ جاده تردد نکنند؛ ترافیک سنگین است/ جاده چالوس از دوشنبه آینده مسدود می‌شود؟
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: هموطنانی که قصد سفر به سمت شمال را دارند از جاده فیروزکوه سفر کنند و از جاده چالوس و جاده هراز کمتر تردد شود. (ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، خطاب به آنها گفت: شما ‌غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست ....(خبر)
(ادامه)
اگر شب‌ها نمی‌توانید به راحتی بخوابید یا با احساس سرگیجه از خواب بیدار می‌شوید، وقت آن رسیده است که بالش خود را تعویض کنید. بالش‌های خود را تعویض کنید
اگر شب‌ها نمی‌توانید به راحتی بخوابید یا با احساس سرگیجه از خواب بیدار می‌شوید، وقت آن رسیده است که بالش خود را تعویض کنید.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.