.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۸ نشانه مهم سکته قلبی ۸ نشانه مهم سکته قلبی
۸ نشانه مهم سکته قلبی(ادامه)
اگر اخیراً احساس خستگی شدید کرده اید، ممکن است ارتباطی با میزان خواب شما قبل از نیمه شب داشته باشد. ساعت طلایی خوابیدن که بعد از آن اصلا احساس خستگی نمی‌کنید!
اگر اخیراً احساس خستگی شدید کرده اید، ممکن است ارتباطی با میزان خواب شما قبل از نیمه شب داشته باشد.(ادامه)
اگر اخیراً احساس خستگی شدید کرده اید، ممکن است ارتباطی با میزان خواب شما قبل از نیمه شب داشته باشد. ساعت طلایی خوابیدن که بعد از آن اصلا احساس خستگی نمی کنید!
اگر اخیراً احساس خستگی شدید کرده اید، ممکن است ارتباطی با میزان خواب شما قبل از نیمه شب داشته باشد.(ادامه)
دیدار فرمانده سپاه با خانواده شهید طهرانی مقدم + عکس
سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه با خانواده سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
دکتر نیما نوراللهی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در پیامی فرا رسیدن هشتمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت. پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت
دکتر نیما نوراللهی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در پیامی فرا رسیدن هشتمین سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.(ادامه)
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است: پیام تسلیت محسن رضایی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است:(ادامه)
 دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. پیام تسلیت دکتر شفیعی خورشیدی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
دکتر شفیعی خورشیدی فعال رسانه ای در پی شهادت آیت الله سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند. پیام آیت الله جنتی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند.(ادامه)
سردردتان را بدون قرص درمان کنید
اگر استرس دارید، چای زنجبیل گرم می‌تواند آرامتان کند و به شما احساس بهتری بدهد.(ادامه)
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به‌دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است. مردم برای بازیگر سریال «مختارنامه» دعا کنند
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به‌دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است. مردم برای این بازیگر سرشناس دعا کنند
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
راه روشن انقلاب را با جدیت دنبال کنید/ کشور نیازمند آرمانخواهی،امید وعقلانیت است/ کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ / کشور، بحمدالله در حال پیشرفت است/ توقع بنده از خصوصی‌سازی، تا حالا برآورده نشده(خبر)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ (ادامه)
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد. ۸ علامت خطرناک که می‌گوید به «سکته قلبی» دچار می‌شوید
در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می‌شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می‌دهد که با شناخت آنها می‌توان از حملات قلبی جلوگیری کرد.(ادامه)
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است .... این آمار وحشتناک کی کاهش می یابد؟!
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است ....(ادامه)
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند. با این ۷ علامت حتما به پزشک مراجعه کنید!
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
یک متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه دوره های قاعدگی و بارداری از دلایل رایج از دست دادن خون است، بر ضرورت تشخیص علت کمبود آهن و پیگیری مراحل درمانی تاکید کرد. نشانه های کم خونی در زنان
یک متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه دوره های قاعدگی و بارداری از دلایل رایج از دست دادن خون است، بر ضرورت تشخیص علت کمبود آهن و پیگیری مراحل درمانی تاکید کرد.(ادامه)
به گفته فرمانده انتظامی کشور، حجم تردد بین استانی و شهرستانی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از ٢٩٠ میلیون فراتر رفته است. ۵۰۰ فوتی در حوادث جاده‌ای روزهای نوروز
به گفته فرمانده انتظامی کشور، حجم تردد بین استانی و شهرستانی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از ٢٩٠ میلیون فراتر رفته است.(ادامه)
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد. من پیرترین بازیگر ایران نیستم، باور کنید!
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است. رئیس پلیس راه کشور: آمار تصادفات نوروزی نگران کننده است
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
سخنگوی‌ وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به سوالاتی درباره تحولات اخیر مربوط به ایران، از جمله توافق با عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک ، برجام و سفر رییس‌جمهور بلاروس به تهران پاسخ داد. خبر جدید آمریکا درباره برجام و آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران
سخنگوی‌ وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به سوالاتی درباره تحولات اخیر مربوط به ایران، از جمله توافق با عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک ، برجام و سفر رییس‌جمهور بلاروس به تهران پاسخ داد.(ادامه)
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند. خداحافظی با قانون ۲۱ ساله تغییر ساعت
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور،‌ بیانیه ای صادر کرد. بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش‌آموزان + جزئیات
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور،‌ بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.