.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستجردی: آغاز تغییر رؤسای دانشگاهها
(ادامه)
علل ریزش مو
(ادامه)
كشاورزان همه معطل مانده‌اند چه بايد بكنند اگر از خانه بيرون بياييم و بخواهيم تحصن كنيم مي‌گويند "اراذل و اوباشيم" اگر همه در خانه بمانيم و با شرايط موجود بسازيم خرج زندگي‌مان را چه بايد بكنيم... شما بگوييد‎؛ درد خود را كجا ببريم؟!
كشاورزان همه معطل مانده‌اند چه بايد بكنند اگر از خانه بيرون بياييم و بخواهيم تحصن كنيم مي‌گويند "اراذل و اوباشيم" اگر همه در خانه بمانيم و با شرايط موجود بسازيم خرج زندگي‌مان را چه بايد بكنيم...(ادامه)
تاکید بر حضور مجدد فتاح در وزارت نیرو و مخالفت وی
(ادامه)
رئیس سابق محیط زیست کشور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان محیط زیست با اشاره به پذیرش مسئولیت رئیس سازمان در چهار سال پیش افزود: روزی که این مسئولیت را به عهده گرفتم و در دفتر آقای دکتر احمدی نژاد این مسئولیت به من سپرده شد ... فاطمه واعظ جوادی: خمیده شدم ...
رئیس سابق محیط زیست کشور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان محیط زیست با اشاره به پذیرش مسئولیت رئیس سازمان در چهار سال پیش افزود: روزی که این مسئولیت را به عهده گرفتم و در دفتر آقای دکتر احمدی نژاد این مسئولیت به من سپرده شد ...(ادامه)
ناگفته های شخصیت علمی صادق ‌لاریجانی
(ادامه)
همه چیز درباره آنفلوانزای خوکی(ديدگاه)
(ادامه)
۱۰ روش ساده برای جوان نگه داشتن مغز
(ادامه)
راه اندازی نخستین مدرسه هاکی مازندران در نکا
(ادامه)
همه کودکان زیر 10 سال ویروس هپاتیت A دارند
(ادامه)
گزارش دوبله سریال افسانه جومونگ+عکس
(ادامه)
کروبی با انرژی وصف ناشدنی و خستگی ناپذیر چنان برنامه های روزانه خود را تنظیم می کند که گویی تردیدی در پیروزی ندارد، میر حسین موسوی بدون تبلیغات پر هیاهو مانند سیاستمداری کارکشته عمل می کند که ضرورتی برای شتاب دادن به اقداماتش نمی بیند،احمدی نژاد از قبل خود را بیمه کرده است، بیش از نیمی از مردم کشور را از نزدیک دیده، مشکلات طبقه ضعیف را مد نظر قرار داده، اما رضایی... چه كسي پيروز انتخابات است؟
کروبی با انرژی وصف ناشدنی و خستگی ناپذیر چنان برنامه های روزانه خود را تنظیم می کند که گویی تردیدی در پیروزی ندارد، میر حسین موسوی بدون تبلیغات پر هیاهو مانند سیاستمداری کارکشته عمل می کند که ضرورتی برای شتاب دادن به اقداماتش نمی بیند،احمدی نژاد از قبل خود را بیمه کرده است، بیش از نیمی از مردم کشور را از نزدیک دیده، مشکلات طبقه ضعیف را مد نظر قرار داده، اما رضایی...(ادامه)
77 روز تعطیلی در سال 88
(ادامه)
حاشیه‌های رجانیوز از سفر احمدی‌نژاد به یزد
(ادامه)
در صورتی که تشخیص داده شود این سازمان در استان توانایی اجرای پروژه های مسکن مهر را ندارد از او این مسئولیت خلع ید خواهد شد...
مسکن مهر و خستگی استاندار ؟
در صورتی که تشخیص داده شود این سازمان در استان توانایی اجرای پروژه های مسکن مهر را ندارد از او این مسئولیت خلع ید خواهد شد... (ادامه)
عقیل امامی علويان مازندران پيشگام نهضت خميني(يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
ناگفته‌های جنگ به روایت هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
 مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود... فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی به ضرر مصالح کشور است
مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود...(ادامه)
نامه شدیداللحن مشاور احمدی‌نژاد به خاتمی
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر مرز بین نقد و تخریب (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
چمران ؛ مرد علم ، جهاد و شهادت
(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
وحید احمدی آرا با چشمانی کاملاً بسته / سخنی با استاندار(ديدگاه)
وحید احمدی آرا (ادامه)
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود. تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود.(ادامه)
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند... برگزاري هجدهمين يادواره سردار شهيد طوسي
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند...(ادامه)
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
 آيت الله «نورالله طبرسی» نماينده ولی فقيه در استان مازندران و «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران طی پيام مشتركی خطاب به مردم شريف و انقلابی استان مازندران در طليعه بيست و هشتمين بهار ...
پيام نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران بمناسبت دهه فجر
آيت الله «نورالله طبرسی» نماينده ولی فقيه در استان مازندران و «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران طی پيام مشتركی خطاب به مردم شريف و انقلابی استان مازندران در طليعه بيست و هشتمين بهار ... (ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
قبلي 1 ... 81 82 83 84 85 86

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.