.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک بار بخوانید، عاشق می شوید
(ادامه)
تداوم تجلی شقایق سرخ در لشگر 25 کربلا(ديدگاه)
(ادامه)
اینجانب این مصیبت مولمه را به خانواده مکرم وبازماندگان این دوعزیزخدوم وسرافراز وتمامی همکارانشان ،کارکنان دولت دراستان و دوست دارانشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک وتعالی برای آن خدمت گذاران صدیق علو درجات و اجرجزیل و برای همه ی بازماندگان شکیبایی وصبر جمیل مسئلت می نمایم. پيام استاندار به مناسبت درگذشت مديركل راه وترابري
اینجانب این مصیبت مولمه را به خانواده مکرم وبازماندگان این دوعزیزخدوم وسرافراز وتمامی همکارانشان ،کارکنان دولت دراستان و دوست دارانشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک وتعالی برای آن خدمت گذاران صدیق علو درجات و اجرجزیل و برای همه ی بازماندگان شکیبایی وصبر جمیل مسئلت می نمایم.(ادامه)
چگونه بفهمیم کم خونی داریم؟
(ادامه)
صادقعلی رنجبر ضرورت بازگشت ناطق به جبهه اصولگرايي !
صادقعلی رنجبر(ادامه)
ضرورت توجه به خانواده های بد سرپرست
(ادامه)
این شهر به چه گناهی می میرد؟
(ادامه)
۳۱ نکته مهم که باید در زندگی رعایت کنید!
(ادامه)
دختری که پاداش زیارتش بهشت است
(ادامه)
امروز مازندران در عرصه ورزش یک اعتبار و یک سرمایه ملی است و متصدیان امور ورزش از مازندران به عنوان یک منبع عظیم و سرچشمه تولید چهره ها و مهره های ناب ورزشی یاد می کنند و هیچ تیمی در هیچ رشته ای در سطوح ملی وجود ندارد که در آن تعدادی از ورزشکاران مازندرانی عضویت نداشته باشند! ... سهم فدراسیونی ورزش مازندران کدام است؟!
امروز مازندران در عرصه ورزش یک اعتبار و یک سرمایه ملی است و متصدیان امور ورزش از مازندران به عنوان یک منبع عظیم و سرچشمه تولید چهره ها و مهره های ناب ورزشی یاد می کنند و هیچ تیمی در هیچ رشته ای در سطوح ملی وجود ندارد که در آن تعدادی از ورزشکاران مازندرانی عضویت نداشته باشند! ... (ادامه)
ناگفته هایی از عسل
(ادامه)
خطری بزرگ و پنهان که رانندگان از آن غافل اند!
(ادامه)
۱۶۰ نکته در مدیریت
(ادامه)
رسانه ها تیم صنعت ساری را سازنده نقد کنند
(ادامه)
5 راه برای غلبه بر خستگی در محل کار
(ادامه)
انگیزه تجلیل از دفاع مقدس چیست؟!
(ادامه)
مزيت پلك زدن هنگام كار با رايانه!
(ادامه)
مهمترین سئوال شهروندان رشت از مسئولان؟
(ادامه)
10 راهکار برای جلوگیری از کشمکش در خانواده
(ادامه)
روايت روزنامه جوان از "خوابی که کروبی دید"
(ادامه)
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت روز ارزشمند قدس از همه آحاد ملت بزرگ و شریف مازندران درخواست می نماید با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس بر عظمت این روز بیفزایند و مشت محکمی بر دهان بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی مازندران به مناسبت روز جهانی قدس
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت روز ارزشمند قدس از همه آحاد ملت بزرگ و شریف مازندران درخواست می نماید با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس بر عظمت این روز بیفزایند و مشت محکمی بر دهان (ادامه)
٢٠ معجزه عسل و دارچین
(ادامه)
آقای استاندار و همه مدیران اجرائی باید بدانند که رسانه های شناسنامه داري که دارای پیشینه عملکردی دلسوزانه و منصفانه هستند، نباید برای هر انتقادی زیر تیغ سوءظن آنها قرار گرفته و دائماً مجبور به گفتن ... سعه صدر مدیران، زمینه ساز نقش‌آفريني خبرنگاران!
آقای استاندار و همه مدیران اجرائی باید بدانند که رسانه های شناسنامه داري که دارای پیشینه عملکردی دلسوزانه و منصفانه هستند، نباید برای هر انتقادی زیر تیغ سوءظن آنها قرار گرفته و دائماً مجبور به گفتن ... (ادامه)
دكتر جانعليزاده/ خبرنگاران، سربازان نظام در جنگ نرم
(ادامه)
لپ تاپ دو صفحه ای توشیبا
(ادامه)
خبرنگار جلوه ای از صبر، شکیبایی و ایثار
(ادامه)
هفدهم مرداد ماه هر سال بهانه ایست برای تقدیر از انسان هایی که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی، هنرنمایی می کنند، تا ضمن تنویر افکار عمومی، چراغ روشنی برای تصمیم گیری های صحیح مدیریتی ... پيام نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مرداد ماه هر سال بهانه ایست برای تقدیر از انسان هایی که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی، هنرنمایی می کنند، تا ضمن تنویر افکار عمومی، چراغ روشنی برای تصمیم گیری های صحیح مدیریتی ... (ادامه)
تجلیل عجیب وغریب خانه صنعت از خبرنگاران
(ادامه)
رنج خبرنگار
(ادامه)
حسن حسین نژاد به بهانه 17 مرداد روز خبرنگار(ديدگاه)
حسن حسین نژاد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.