.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
4 دلیل که نباید شب ها هندوانه بخوریم
(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
علائم خطرناک کم آبی بدن
بزرگ‌سالان در پی کم آب شدن بدن با نشانه‌هایی مانند سرگیجه، سردرد، خستگی و ادرار تیره و کم‌حجم مواجه می‌شوند.(ادامه)
شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۵۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۷ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ بیمار بدحال هستند. (ادامه)
پیام رئیسی به مناسبت روز خبرنگار
رئیس جمهور گفت: تعالی ایران جز در سایه اطلاع‌رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد و روز خبرنگار مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.(ادامه)
دویدن در صبح بهتر است یا عصر؟
گاهی در حین دویدن احساس سبکی و انرژی می‌کنید و گاهی برداشتن هر قدم سخت است. آیا این اتفاق به زمان روز بستگی دارد و آیا زمان ایده‌آلی از روز برای دویدن وجود دارد؟(ادامه)
۳ رقمی شدن بیماران بدحال کرونایی در مازندران
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۰۱ نفر بدحال هستند.(ادامه)
رعایت ۳ مثلث بهداشتی برای مهار جهش جدید اومیکرون
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای مهار جهش جدید کرونا و عبور از موج هفتم همه باید سه مثلث بهداشتی را رعایت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : سپاه کربلا درباره بازگشت پیکر‌های مطهر ۳ شهید مدافع حرم مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد. بازگشت پیکر مطهر ۳ شهید مدافع حرم به مازندران + اطلاعیه سپاه کربلا
شمال نیوز : سپاه کربلا درباره بازگشت پیکر‌های مطهر ۳ شهید مدافع حرم مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
۱۳۱ مازندرانی در لیست جدید مبتلایان
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: افزایش تعداد مراجعان سرپایی و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی در دو هفته اخیر بیانگر شدت یافتن شیوع سویه جدید بیماری کووید۱۹ در استان است. (ادامه)
بستری بودن ۴۲۷ مازندرانی در مراکز درمانی
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۷ نفر رسید که از این تعداد ۸۶ بیمار بدحال هستند. (ادامه)
علایم تیروئید پرکار
گاهی اوقات با وجود اشتهای خوبی که داریم، همچنان لاغر هستیم و کاهش وزن را تجربه می‌کنیم. ناخن‌هایمان استحکام خوبی ندارند و خیلی زود می‌شکنند.(ادامه)
بدن انسان روزانه چه میزان پتاسیم نیاز دارد؟
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. (ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین C در بدن
در این مطلب نشانه‌های کمبود ویتامین C در بدن آمده است که البته می‌تواند با توجه به شدت آن در اشخاص مختلف بروز متفاوتی داشته باشد.(ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین D در بدن
پزشکان از بیماری به عنوان سمفونی‌ای از هر آنچه در بدن می‌گذرد یاد می‌کند. اگر یکی از سازها (در اینجا ویتامین D ) خاموش باشد می‌تواند کل سمفونی را از بین ببرد. (ادامه)
علائمی که نشان دهنده مصرف زیاد قند است
آیا شما عاشق خوراکی های شیرین هستید و مدام چای شیرین میل می کنید؟ پس باید از خطرات قند و شکر نیز آگاه باشید زیرا برای سلامت بسیار خطر دارد.(ادامه)
لغو بازی با استقلال برای یاران ابراهیمی خوش یمن بود
لغو شدن دیدار دوستانه استقلال با الوکره به نوعی به نفع تیم قطری شد.(ادامه)
چقدر مجاز به کارکردن با «رایانه» هستیم؟
استاد چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بهترین کار این است که کار مداوم یک ساعت و نیم بیشتر با رایانه نداشته باشیم و حتماً بین این زمان ۲۰ دقیقه استراحت چشمی داشته باشیم.(ادامه)
از افزایش موارد ابتلا به کرونا تا ثبت ۲ فوتی دیگر در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۰۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۸۵ نفر رسید که با مرگ ۲ بیمار کرونایی آژیر خطر سویه جدید اُمیکرون در مازندران به صدا درآمد.(ادامه)
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۸۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸۰ نفر رسید که از این تعداد ۷۶ نفر بدحال هستند . شمار بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۴۸۰ نفر رسید
شمال نیوز : طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۸۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۸۰ نفر رسید که از این تعداد ۷۶ نفر بدحال هستند .(ادامه)
احتمال ابتلا به افسردگی قبل از سکته مغزی
در حالی که بسیاری از افراد پس از سکته مغزی از افسردگی رنج می برند، یک مطالعه جدید نشان می دهد که افسردگی اغلب از قبل رخ می دهد و ممکن است یک علامت هشدار دهنده باشد.(ادامه)
بهترین جایگزین‌ها برای قهوه
نوشیدنی لیمو یکی از بهترین انتخاب‌های صبحگاهی است که کالری و کافئین ندارد، اما به‌خاطر مقدار بالای ویتامین C بسیار مغذی است. (ادامه)
عوارض پشت میز نشینی
بی تحرکی و پشت میز نشینی طولانی مدت برای اغلب افراد یک فاکتور خطرزای بسیار جدی است و در طولانی مدت می تواند حتی زندگی فرد را با خطر مواجه سازد.(ادامه)
بیماری افسردگی خندان چیست؟
افسردگی خندان نوعی از افسردگی است که فرد مبتلا با شاد نشان دادن خود، این بیماری را از دیگران پنهان می‌کند.(ادامه)
آب خوردن زیاد به این ۶ دلیل ممنوع
مصرف بیش از حد آب، سبب مختل شدن تعادل الکترولیت در بدن می شود و در نتیجه درد و ضعف عضلانی را به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
دختر سردار سلیمانی هم منتقد گرانی‌ها شد
دختر سردار سلیمانی گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.(ادامه)
شمار مبتلایان جدید کرونا در مازندران ۳رقمی شد
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۰۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۲۰ نفر رسید که از این تعداد ۴۷ نفر بدحال هستند. (ادامه)
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ویروس کووید ۱۹ این بار با سویه اُمیکرون BA.۵ در مازندران آغاز به تاخت و تاز کرده است به‌طوری‌که شمار بیماران مبتلا طی شبانه‌روز گذشته حدود دو برابر شده است. پیشروی سویه جدید اومیکرون در مازندران / آزیر قرمز به صدا در آمد
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ویروس کووید ۱۹ این بار با سویه اُمیکرون BA.۵ در مازندران آغاز به تاخت و تاز کرده است به‌طوری‌که شمار بیماران مبتلا طی شبانه‌روز گذشته حدود دو برابر شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 87 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.