.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواص باورنکردنی جویدن آدامس
اگر احساس بیماری می کنید، تولید بزاق ناشی از جویدن آدامس می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.(ادامه)
در بریتانیا، جایی که عفونت‌های BA.۴ و BA.۵ نیز بیشترین موارد اخیر کووید را تشکیل می‌دهد، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان شایع‌ترین علائم هفته گذشته گزارش شده است. علائم سویه جدید کرونا چیست؟
در بریتانیا، جایی که عفونت‌های BA.۴ و BA.۵ نیز بیشترین موارد اخیر کووید را تشکیل می‌دهد، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان شایع‌ترین علائم هفته گذشته گزارش شده است.(ادامه)
آیا خوردن هندوانه برای دیابتی‌ها مجاز است؟
هندوانه یک میوه لذیذ است که دیابتی ها همیشه نگران خوردن این میوه هستند که آیا باعث بالا رفتن قند خون می شود یا نه.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهوری به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاوردهایی می توان خلق کرد. کشور با وجود شرایط تحریمی دشمن قادر به پیشرفت همه جانبه است / ناکارآمدی‌های گذشته و استفاده نکردن از فرصت‌ها، وضعیت زندگی اقتصادی مردم را تنگ ساخته است
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهوری به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاوردهایی می توان خلق کرد.(ادامه)
کاهش تصادفات فوتی در مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان خبر داد.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
نشانه کمبود آب در بدن کودکان و بزرگسالان
کمبود آب بدن معمولا با گرم شدن هوا یا در زمان بیماری در سنین مختلف ایجاد می شود که درمان نکردن آن می تواند مشکلات جدی در کلیه ها ایجاد کند.(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)
دلایل و مشکلاتی که باعث می شود زیاد بخوابید را در مطلب زیر بخوانید . خواب زیاد نشانه وجود کدام بیماری هاست؟
دلایل و مشکلاتی که باعث می شود زیاد بخوابید را در مطلب زیر بخوانید .(ادامه)
چرا ورزشکاران باید ویتامین C مصرف کنند؟
با توجه به اینکه ویتامین C در بدن ساخته نمی‌شود، مصرف آن برای ورزشکاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.(ادامه)
بهترین ورزش برای مغز چیست؟
دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که ورزش علاوه بر سلامت جسمی برای مغز نیز مفید می باشد و با آزمایش هایی که انجام داده اند “بهترین ورزش مغز” را یافته و فواید آن را منتشر کرده اند.(ادامه)
برنامه‌ غذایی برای درمان کم کاری تیروئید
برای درمان کم کاری تیروئید مصرف غذاها و داروهای مناسب بسیار موثر و بسیار حائز اهمیت است، بنابراین بهتر است با مواد غذایی مفید و مضر برای کم کاری تیروئید آشنا باشید.(ادامه)
۵ عامل اصلی خستگی دائم
در این مطلب پنج دلیل اصلی خستگی ریشه یابی می شود از کمبود مواد مغذی گرفته تا نداشتن خواب کافی و استرس و …(ادامه)
اینفوگرافیک/ خستگی گرمایی و راه‌کارهای مقابله با آن
(ادامه)
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد. مراحل و دوره های زندگی انسان + تصاویر
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد.(ادامه)
خاکستر شدن حدود ۱۰ هکتار از بهشت پرندگان
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از سوختن حدود ۱۰ هکتار از پناهگاه حیات وحش میانکاله در آتش سوزی اخیر خبر داد.(ادامه)
مقادیر ویتامین دی اگر بیش از تحمل بدن دریافت شود، به‌سختی دفع می‌شود و این افزایش منجربه بروز عوارض و مشکلاتی می‌شود. مصرف بیش از اندازه ویتامین D این بلا را سرتان می‌آورد
مقادیر ویتامین دی اگر بیش از تحمل بدن دریافت شود، به‌سختی دفع می‌شود و این افزایش منجربه بروز عوارض و مشکلاتی می‌شود.(ادامه)
اگر این ۷ علامت را دارید ویتامین E بدنتان کم است
ویتامین E از طریق تغذیه به‌خصوص روغن‌های گیاهی تامین می‌شود. در این مطلب به ۷ علامت هشدار کمبود این ماده مغذی خواهیم پرداخت.(ادامه)
علائم و عوارض فشار خون بالا
فشار خون بالا «قاتل خاموش» نامیده می‌شود، زیرا ممکن است هیچ علامت هشدار دهنده‌ای نداشته باشید. هنگامی که علائم ظاهر می‌شوند می‌توانند شامل سردرد، خونریزی بینی، ریتم نامنظم قلب و تغییرات بینایی باشند.(ادامه)
آنچه باید از کم‌کاری تیرویید بدانید
فوق‌تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم ضمن تشریح علائم،‌ راه تشخیص و درمان کم‌کاری تیرویید، تداخلات دارویی لووتیروکسین را اعلام کرد.(ادامه)
خوردن غذا در آخر شب باعث اضافه وزن می‌شود؟
شاید بسیاری از شما بر این باور باشید که دیر غذا خوردن در شب باعث افزایش وزن شما می شود، اما کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که آنچه می خورید بسیار مهم تر از زمانی است که می خورید.(ادامه)
علایم و عوارض کمبود سلنیوم در بدن
سلنیوم یکی از مهم ترین مواد معدنی در بدن است که کمبود یا مصرف بیش از حد آن برای سلامت بدن مضراتی دارد.(ادامه)
بهره وری و عوامل موثر بر آن(يادداشت)
(ادامه)
درمان سردرد بدون نیاز به خوردن قرص
سردرد مشکل نادری نیست و همه‌ ما گاهی دچارش می‌شویم و نیاز داریم به روشی آن را تسکین دهیم. خصوصا اگر سردردی باشد که توانایی انجام کارها را از ما گرفته و در امورمان اختلال ایجاد کند.(ادامه)
نوع شدید کرونا مغز را تا ۲۰ سال پیر می‌کند
به گفته محققان، اختلال شناختی ناشی از کووید۱۹ شدید شبیه به آسیب بین ۵۰ تا ۷۰ سالگی به مغز بوده و معادل از دست دادن ۱۰ امتیاز IQ است.(ادامه)
نخوردن لبنیات چه تاثیراتی در سلامتی دارد؟
قطع مصرف و نخوردن لبنیات در افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز فوایدی را برای آن ها به همراه دارد، همچنین پس از نخوردن لبنیات تغییراتی در بدن رخ می دهد.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
پیام تسلیت سردار مسلمی به مناسبت درگذشت مرحوم طالب زاده
فرمانده سپاه کربلا با تسلیت رحلت استاد نادر طالب زاده از وی به عنوان هنرمند متعهد انقلابی، چهره ماندگار ضد استکباری و ضدصهیونیستی یاد کرد. (ادامه)
اطلاعات کامل در مورد فقر آهن
کم‌خونی فقر آهن به دلیل کمبود آهن در خوراک یا جذب نشدن آهن توسط بدن اتفاق می‌افتد. علی‌رغم شیوع این بیماری، بیشتر افرادی که از فقر آهن یا کم‌خونی خفیف رنج می‌برند، تا زمانی که بیماری‌شان شدت نیافته، معمولاً متوجه علائم آن نمی‌شوند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 87 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.