.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ مرزبانی از ایران در سرمای زیر صفر درجه!
مرزبانان هنگ مرزی آستارا با چشمانی تیزبین برای دفاع از مناطق مرزی در برف و سرمای زیر صفر درجه خدمت کرده و با جان و دل از مرزها حراست می‌کنند.(ادامه)
تصاویر: زیبایی منظره زمستانی گردنه حیران
این منطقه که چشم اندازهای زیبای کوهستانی در آن خودنمایی می کند، از طرف شرق به دریای خزر و شهر ساحلی و مرزنشین آستارا، از طرف غرب و جنوب به جنگل زیبای فندقلو و از شمال نیز به شهرهای مرزی کشور همسایه جمهوری آذربایجان مشرف است.(ادامه)
عکس/ طبیعت زیبای پارک جنگلی گیسوم
برای رسیدن به یکی از زیباترین پارک های جنگلی ایران کافیست از رشت به سمت آستارا حرکت و از منطقه پره سر عبور کنید تا به پارک جنگلی گیسوم برسید.(ادامه)
سانحه برای کشتی ایرانی در دریای خزر
معاون امور دریایی سازمان بنادر با تایید خبر سانحه برای کشتی نارگل در دریای خزر غرق شدن این کشتی را تکذیب کرد و گفت:‌ خدمه کشتی در سلامت کامل به سر می برند.(ادامه)
مازندران هم لرزید
زمین لرزه ۴.۷ ریشتری گیلان، برخی شهرهای استان مازندران را لرزاند.(ادامه)
زمان دقیق آغاز مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص شد+اسامی تیم‌ها
مراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سه در فصل جدید برگزار شد و نمایندگان مازندران حریفان خود را در این مرحله از رقابت‌ها شناختند.(ادامه)
نمایندگانی که با تأخیر به مجلس رسیدند
هیئت رئیسه مجلس اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ بلندترین آبشار ایران
آبشار لاتون در استان گیلان، 15 کیلومتری جنوب شهرستان آستارا، شهر لوندویل روستای کوته کومه جای گرفته است . ارتفاع آبشار لاتون 105 متر است.(ادامه)
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ... مجلس به محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه نظر مثبت دارد
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ...(ادامه)
تصاویر/ پایانه مرزی آستارا، میزبان زائران خارجی اربعین
با نزدیک شدن به اربعین حسینی، اتباع کشور های حوزه قفقاز از جمله جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان با گذر از مرز زمینی آستارا به کربلای معلی رهسپار می شوند و شهرستان مرزی آستارا در شمال غرب جمهوری اسلامی ایران و در استان گیلان این روزها میزبان هزاران زائر خارجی است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت. آخرین وضعیت وقوع سیلاب در شمال کشور
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت.(ادامه)
وضعیت در بسیاری از شهرستان‌های شمالی کشور بحرانی است
پس از اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور در مورد احتمال وقوع بارش‌های شدید در روز جمعه و استمرار آن به مدت دو روز، اکنون گزارش‌های رسیده از استان‌های شمالی کشور حکایت از تحقق این پیش بینی دارد؛ شرایطی که بارش‌های شدید باران را برای استان‌های مازندران و گیلان رقم زده است و احتمال زیاد در روز‌های آتی دیگر استان‌های کشور مثل البرز، تهران و قزوین را نیز در بر بگیرد.(ادامه)
بررسی تغییر نام دریای خزر به «کاسپین»
دو چارت تهیه شده از دریای خزر از سواحل نوشهر و فریدون‎کنار توسط سازمان نقشه‌برداری کشور که پس از نیم‎قرن جایگزین نقشه‎های بین‎المللی روسیه در این دریا شدند؛ صبح امروز در سالن خلیج فارس این سازمان رونمایی شد.(ادامه)
این که گفته می شود « بعضی ها بارها به وزارتخانه مراجعه می‌کنند تا قرارداد بخشداران جوان را لغو کنند» عمق عدم توجه به مشکلات مردم را نشان می دهد.
از مشکلات مردم گیلان تا دغدغه عجیب نماینده آستارا!
این که گفته می شود « بعضی ها بارها به وزارتخانه مراجعه می‌کنند تا قرارداد بخشداران جوان را لغو کنند» عمق عدم توجه به مشکلات مردم را نشان می دهد. (ادامه)
توهین استاندار گیلان به نمایندگان استان
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: استاندار گیلان روز گذشته با توهین به مجمع نمایندگان استان، آنها را تعدادی کار چاق کن و باندباز خطاب کرد که البته این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.(ادامه)
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . .... احمدی لاشکی در تعقیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / باز هم پای جاودانی در میان است ؟!
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . ....(ادامه)
شمال نیوز : یکی از موضوعات مطرح شده در بین توافقات کشورهای ساحلی دریای خزر این بودکه چهار کشور دیگر با همدیگر گفت و گوها و توافقاتی داشتند. مثلا قزاقستان و روسیه بحثهایی کرده اند. آیا آنها خط و خطوطی را مشخص کرده اند ..... دریای خزر دریایی تنش زا است یا دریای صلح؟!
شمال نیوز : یکی از موضوعات مطرح شده در بین توافقات کشورهای ساحلی دریای خزر این بودکه چهار کشور دیگر با همدیگر گفت و گوها و توافقاتی داشتند. مثلا قزاقستان و روسیه بحثهایی کرده اند. آیا آنها خط و خطوطی را مشخص کرده اند .....(ادامه)
کنوانسیون یا معاهده حقوقی دریای خزر، پس از ۲۵ سال دیروز در قزاقستان به امضای روسای جمهور کشورهای همسایه خزر رسید. هر چه بود، گذشت اما، این شیطنت آخر روس‌ها، درد زیادی داشت. یک عضو هیئت روسی از بازماندگان سیستم قبل و فارس زبان نیز! به یک رسانه فارس زبان دعوت می‌شود و سخنی می‌گوید که بجز اثبات شیطنت دیرینه روس‌ها، و ایجاد شکاف و اختلاف در داخل ایران، هدف دیگری نمی‌توانست داشته باشد. شیطنت روس، تعلل ما؛ مرثیه‌ای برای خزر (يادداشت)
کنوانسیون یا معاهده حقوقی دریای خزر، پس از ۲۵ سال دیروز در قزاقستان به امضای روسای جمهور کشورهای همسایه خزر رسید. هر چه بود، گذشت اما، این شیطنت آخر روس‌ها، درد زیادی داشت. یک عضو هیئت روسی از بازماندگان سیستم قبل و فارس زبان نیز! به یک رسانه فارس زبان دعوت می‌شود و سخنی می‌گوید که بجز اثبات شیطنت دیرینه روس‌ها، و ایجاد شکاف و اختلاف در داخل ایران، هدف دیگری نمی‌توانست داشته باشد.(ادامه)
۹وزیر در صحن و کمیسونهای تخصصی/ ۳۱سوال ۴۳ نماینده از وزرا
هفته آینده ۹ وزیر در صحن و کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند که در این میان شش وزیر باید به ۳۱ سوال ۴۳ نماینده پاسخ دهند. (ادامه)
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد..... کدام نمایندگان شمالی پای طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند ؟+ اسامی
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد.....(ادامه)
معاون قضایی دادستانی کل کشور: عده ای صاحب نفوذ برای از بین بردن نوار ساحلی کیسه دوخته اند
معاون قضایی دادستانی کل کشور گفت: عده ای افراد صاحب نفوذ و تهران نشین برای از بین بردن نوار ساحلی شمال کیسه دوخته و کمر همت بسته اند.(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
موافقان و مخالفان FATF چه کسانی هستند؟ + لیست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره الحاق ایران به FATF تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند. انتصابات جدید ستادی استاندار و استمرار بکارگیری جوانان و بانوان
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.(ادامه)
عکس/ آبشاری زیبا در دل طبیعت گیلان
آبشار لاتون در استان گیلان، ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان آستارا، شهر لوندویل روستای کوته کومه جای گرفته است.(ادامه)
بنر عجیب هواداران سپیدرود برای آستارا/عکس
گیل خبر/ در جریان بازی امروز سپیدرود-تراکتورسازی جمعی از هواداران سپیدرود با در دست داشتن بنری جمله معروف مرحوم مهندس قهرمانی در مورد آستارا را نشان دادند.(ادامه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند.
طبیعت شمال کشور، محلی برای دپوی زباله!(ديدگاه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند. (ادامه)
جعفرزاده با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف اینگونه سخنان تحریک آمیز و خلاف اتحاد ملی به پایان رسیده است، افزود: قاضی پور و نمایندگان اردبیل فاقد صلاحیت اظهارنظر درباره گردنه حیران و الحاق آستارا به اردبیل هستند.


قاضی‌پور بهتر است همان «گلابی» خودش را بخورد/ تاریخ مصرف اینگونه سخنان تحریک آمیز و خلاف اتحاد ملی به پایان رسیده است
جعفرزاده با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف اینگونه سخنان تحریک آمیز و خلاف اتحاد ملی به پایان رسیده است، افزود: قاضی پور و نمایندگان اردبیل فاقد صلاحیت اظهارنظر درباره گردنه حیران و الحاق آستارا به اردبیل هستند. (ادامه)

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گردنه حیران و این شهرستان بر اساس قانون و تقسیمان کشوری به استان گیلان تعلق دارند گفت: کسانی که بحث الحاق آستارا به اردبیل را مطرح کرده‌ و پیگیری می‌کنند به دنبال منافع سیاسی خود هستند. دامن زدن به تفرقه‌های قومی توسط برخی از نمایندگان مجلس/ صحبت کردن در خصوص الحاق آستارا به اردبیل در صلاحیت قاضی‌ پور نیست
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گردنه حیران و این شهرستان بر اساس قانون و تقسیمان کشوری به استان گیلان تعلق دارند گفت: کسانی که بحث الحاق آستارا به اردبیل را مطرح کرده‌ و پیگیری می‌کنند به دنبال منافع سیاسی خود هستند.(ادامه)
به نظرم این نطق ها تازه به دوراه رسیده هاست و مردم نیز به حرف آن ها توجهی ندارند و  جزء خراب کردن فرد و دامن زدن بر یک سری از اختلافات چیز دیگری نیست. بحث الحاق آستارا به اردبیل کار نمایندگان تازه به دوران رسیده است/ خلخالی ها خواستار الحاق به گیلان هستند
به نظرم این نطق ها تازه به دوراه رسیده هاست و مردم نیز به حرف آن ها توجهی ندارند و جزء خراب کردن فرد و دامن زدن بر یک سری از اختلافات چیز دیگری نیست.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.