.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تکمیل رینگ دریای خزر با اتصال راه‌آهن رشت به قائم‌شهر
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن رشت به سمت آستارا را در حال اجرا داریم که بسیار مهم است که بتوانیم قطعه رشت به سمت قائم‌شهر را وصل کنیم تا رینگ دریای خزر تکمیل شود.(ادامه)
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند. 78 سوال 57 نماینده از شش وزیر/ استیضاح 3 وزیر در صحن مجلس
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند.(ادامه)
تکمیل محور ساحلی خزر از آستارا تا گرگان
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: محور ساحلی دریای خزر از آستارا تا گرگان تکمیل شده است.(ادامه)
پیکر شهید «بهرام بابا» پس از ۲۹ سال شناسایی شد
پیکر شهید «بهرام بابا» از شهدای ژاندارمری پس از ۲۹ سال شناسایی شد و اول اسفند ماه در عباس آباد تنکابن تشییع می‌شود.(ادامه)
استیضاح آخوندی در مجلس کلید خورد
نماینده مردم آستارا در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در پارلمان خبر داد.(ادامه)
معان اول رییس جمهور گفت: مردم استان گیلان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و دولت تدبیر و امید از هیچ اقدامی در جهت توسعه و رونق استان گیلان دریغ نخواهد کرد.

دولت نخواهد گذاشت کشاورزان گیلان از بابت واردات آسیب ببینند/ گیلان را به لحاظ صنعتی به جایگاه اصلی خود بازگردانیم(خبر)
معان اول رییس جمهور گفت: مردم استان گیلان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و دولت تدبیر و امید از هیچ اقدامی در جهت توسعه و رونق استان گیلان دریغ نخواهد کرد. (ادامه)
نمایندگانی که یک ماه گذشته با تاخیر به مجلس آمدند؟ +اسامی
اسامی نمایندگانی که در یک ماه گذشته با تاخیر به صحن علنی پارلمان آمده‌اند، منتشر شد.(ادامه)
در دریای خزر تعدادی گسل وجود دارد که به گفته محققان ۳ گسل فعال این حوزه در خاک ایران کشیده شده است و توان لرزه زایی و احتمال سونامی در آن وجود دارد.

وجود ۳ گسل‌ فعال دریای خزر در ایران
در دریای خزر تعدادی گسل وجود دارد که به گفته محققان ۳ گسل فعال این حوزه در خاک ایران کشیده شده است و توان لرزه زایی و احتمال سونامی در آن وجود دارد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ان‌شاءا... با مطرح‌کنندگان این موضوع با حضور بخش‌های مختلف مانند وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و همچنین با انجام گفت‌وگوهای دوجانبه تلاش می‌کنیم تا موضوع حل و فصل شود..... طرح استیضاح وزیر کشور با 70 امضا کلید خورد
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ان‌شاءا... با مطرح‌کنندگان این موضوع با حضور بخش‌های مختلف مانند وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و همچنین با انجام گفت‌وگوهای دوجانبه تلاش می‌کنیم تا موضوع حل و فصل شود.....(ادامه)
مهمترین برنامه ما در استان حرف شنیدن از مردم، برنامه‌ریزی با نگاه مردم و نهایتاً پیگیری خستگی‌ناپذیر برای برنامه‌های تدوین شده با این نگاه است. هرچقدر آبرو دارم برای استان می‌گذارم/ جلوی انتصابات فامیلی را می‌گیرم/ چهار خصیصه برای انتخاب مدیران
مهمترین برنامه ما در استان حرف شنیدن از مردم، برنامه‌ریزی با نگاه مردم و نهایتاً پیگیری خستگی‌ناپذیر برای برنامه‌های تدوین شده با این نگاه است.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اصل90 از بررسی و پیگیری نامه شکایت 53 نماینده مجلس از هیات نظارت مرکزی شوراها خبر داد و گفت: بررسی و تعیین تکلیف این شکایات روزهای انتهایی خود را میگذراند.
خان آخر بررسی شکایت 53 نماینده از هیات نظارت مرکزی شوراها / دولت در بازنگری قانون شوراها ورود کند
سخنگوی کمیسیون اصل90 از بررسی و پیگیری نامه شکایت 53 نماینده مجلس از هیات نظارت مرکزی شوراها خبر داد و گفت: بررسی و تعیین تکلیف این شکایات روزهای انتهایی خود را میگذراند. (ادامه)
هنر ما این بود که نگذاشتیم تورم به ۵۰ درصد برسد/ قیمت دلار را ما بالا نبردیم/ بنای افزایش یارانه نقدی را نداریم/ مشکل بانکها فقط مربوط به برجام(خبر)
(ادامه)
برداشت کیوی از باغات شهرستان آستارا
برداشت میوه صادراتی کیوی به عنوان یکی از محصولات کشاورزی پرسود استان گیلان، در سطح ۵۲۰ هکتار از باغات شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد. (ادامه)
تذکر۵۳ نماینده به روحانی درباره علت عدم حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین
اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در جلسه علنی امروز مجلس قرائت کرد. (ادامه)
شمال نیوز: فرهاد دلق پوش نماینده سابق آستارا به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان منصوب شد. یک نماینده سابق مجلس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان شد
شمال نیوز: فرهاد دلق پوش نماینده سابق آستارا به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان منصوب شد.(ادامه)
قایقرانی در خیابان‌های آستارا پس از سیل!(خبر)
(ادامه)
عکس: واژگونی اتوبوس گردشگران در گردنه حیران
اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی در گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا واژگون شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف دو هزار و 500 کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریبی 17 میلیون و 500 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم برنج قاچاق در آستارا
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف دو هزار و 500 کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریبی 17 میلیون و 500 هزار ریال در این شهرستان خبر داد. (ادامه)
مردم موارد مشکوک در آسمان یا اشیاء نورانی را گزارش دهند
شمال نیوز : فرمانده منطقه‌ی پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت: هیچ تهدیدی برای ما محتمل نبوده، آسمان ما در امنیت کامل قرار دارد و سامانه‌های رونمایی شده نیز بر توان پدافندهوایی کشور اضافه کرده است.(ادامه)
فرماندار: شنیده شدن صدای ترسناک در آسمان آستارا ثابت نشده
فرماندار بندر آستارا گفت: با وجود جو سازی شبکه های مجازی، هیچ یک از اهالی آستارا از شنیده شدن صداهای بلند یا ترسناک از آسمان این شهرستان گزارش یا شکایتی ارائه نکرده اند و سندی برای اثبات آن، وجود ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران نیز می توانستند در استانه رای اعتماد به وزرا با برگزاری نشست های فشرده سهم استان را بصورت متمرکز از وزرای پیشنهادی مطالبه نمایند و اگر چنین کرده اند اسناد آن را بصورت شفاف نظیر آنچه گیلانی ها صورت داده اند منتشر کنند ..... تفاهم نامه نمایندگان گیلانی با وزیر یک روز قبل از رای گیری+سند و یک نکته
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران نیز می توانستند در استانه رای اعتماد به وزرا با برگزاری نشست های فشرده سهم استان را بصورت متمرکز از وزرای پیشنهادی مطالبه نمایند و اگر چنین کرده اند اسناد آن را بصورت شفاف نظیر آنچه گیلانی ها صورت داده اند منتشر کنند .....(ادامه)
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود اعلام کرد با توجه به فرا رسیدن شب های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای ...


تاخیر در شروع به کار مراکز دولتی در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود اعلام کرد با توجه به فرا رسیدن شب های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای ... (ادامه)
درگذشت فرزند نماینده سابق آستارا
(ادامه)
برداشت گیاه دارویی گل گاوزبان در روستاهای کوهستانی
برداشت گیاه دارویی و چای سنتی گل گاوزبان از ۲۰ هکتار از اراضی روستاهای بالادست کوهستانی و ییلاقی غرب شهرستان مرزی آستارا از جمله حیران، آق مسجد، چملر، سیج، مشند و دگیرمانکشی بسته به شرایط آب و هوایی از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده و تا اوایل خرداد ماه ادامه می یابد. کشاورزان آستارایی با خشک کردن این گیاه دارویی تر که به صورت خودرو می روید، به میزان ۵۰۰ کیلوگرم گل گاو زبان خشک استحصال می کنند و با فروش آن به بازار و گردشگران داخلی و خارجی در مسیر جاده پرتردد و کوهستانی گردنه حیران درآمد کسب می کنند. شهرستان مرزی آستارا در غرب استان گیلان نیز یکی از قطب های تولید این گیاه دارویی است و گل گاوزبان آستارا از باکیفیت ترین و مرغوب ترین گل گاوزبان های کشور محسوب می شود که علاوه بر استان گیلان در سایر استان های کشور نیز به فروش می رود. شهرستان مرزی آستارا دو دوره میزبان جشنواره گیاهان دارویی با محوریت معرفی خواص گل گاوزبان در روستای کوهستانی و گردشگرپذیر حیران آستارا بود. گل گاو زبان در طب سنتی از گذشته های دور تاکنون در ایران مصرف فراوان داشته و از نظر طب سنتی، برگ و گل گاوزبان با طبیعت گرم دارای اثری نشاط آور، مقوی قلب و اعصاب و شاداب کننده چهره است. (ادامه)
کاهش 70 درصدی مساحت جنگل‌های مازندران
(ادامه)

رئیس جمهوری با اشاره به سفر اخیر خود به یکی از استان ها و ادعای برخی رسانه ها پس از آن سفر گفت: عده ای می خواهند همه چیز را معکوس وانمود و مردم را از آینده ایران اسلامی نا امید کنند. برخی میخواهند بگویند مردم در سال 92 کار درستی نکردند و رای آن سال رای خوبی نبود/ امیدوارم رسانه ها در این 3 ماه شیوه های قبلی را کنار بگذارند
رئیس جمهوری با اشاره به سفر اخیر خود به یکی از استان ها و ادعای برخی رسانه ها پس از آن سفر گفت: عده ای می خواهند همه چیز را معکوس وانمود و مردم را از آینده ایران اسلامی نا امید کنند.(ادامه)
عکس/ طبیعت بهاری گردنه حیران
گردنه حیران منطقه ایست ییلاقی، زیبا، و مسافرپذیر درشهرستان آستارا واقع در استان گیلان می‌باشد و در بیشتر زمانها در زیر پوششی از مه قرار دارد و از نظر طبیعی دره‌ها و کوهپایه‌های آن، پوشیده از گل‌ها(ادامه)
انتصاب مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری
علی پورحسن که از تیر سال ۱۳۹۴ به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان فعالیت می‌کرد، به سمت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد. (ادامه)
به نظر می رسد در صورت ادامه روند پر تنش این روزهای استانداری و نمایندگان، ساختمان سفید می بایست در آینده ای نزدیک هزینه ای از جنس تغییرات را متحمل شود. اگرچه این موضوع حداقل تا پایان عمر دولت یازدهم دور از ذهن خواهد بود، اما نباید فراموش کرد که نمایندگان مجلس ابزاری به نام ... روابط پر تنش نمایندگان با استانداری قربانی خواهد گرفت؟
به نظر می رسد در صورت ادامه روند پر تنش این روزهای استانداری و نمایندگان، ساختمان سفید می بایست در آینده ای نزدیک هزینه ای از جنس تغییرات را متحمل شود. اگرچه این موضوع حداقل تا پایان عمر دولت یازدهم دور از ذهن خواهد بود، اما نباید فراموش کرد که نمایندگان مجلس ابزاری به نام ...(ادامه)
تا 13 سال آینده زلزله بزرگ تهران رخ می‌دهد؟/ لرزه‌خیزترین نقاط ایران را بشناسید
تهران با دارا بودن 7 پهنه گسلی، جمعیت 12.5 میلیون نفری را در خود جای داده است و به گفته محققان پژوهشگاه بین‌المللی زلزله از آخرین زمان زلزله بزرگ در این شهر 187 سال می‌گذرد و به لحاظ آماری به طور تقریبی هر 200 سال می‌توان انتظار یک زمین‌لرزه با بزرگای بیش از 7 را در این پهنه‌ داشت؛ علاوه بر آن گسل‌هایی که از نزدیکی شهرهایی چون بشرویه، بیرجند، فردوس، بم و گلباف عبور می‌کنند توان لرزه‌زایی بالایی دارند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.