.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر: زیبایی‌های آبشار لاتون در گیلان
آبشار لاتون یکی از زیباترین آبشار‌های استان گیلان است. این آبشار با ارتفاع حدود ۱۰۵ متر در میان جنگل‌های انبوه و در مجاورت کوه زیبای اسپیناس در ۱۵ کیلومتری جنوب آستارا، شهر لوندویل روستای کوته کومه قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۸ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.... شناسایی ۷۱۲۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۱۷۸ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۳۲۷۳ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۴۵۶۵۲ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۷۸ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۲۷۳ نفر رسید....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است..... شناسایی ۷۴۵۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۱۲ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۳۰۹۵ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۳۸۵۳۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید... شناسایی ۷۶۰۳ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۱۳ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۲۸۸۳ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۳۱۰۷۷ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید... شناسایی ۷۷۰۴ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۲۳ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۲۶۷۰ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۲۳۴۷۴ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۵۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۴۴۷نفر رسید..... شناسایی ۷۵۰۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۵۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۲۴۴۷ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۱۵۷۷۰ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۵۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۴۴۷نفر رسید.....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.... با فوت ۲۴۷ نفر دیگر؛ مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۵۲ هزار نفر نفر فراتر رفت / شناسایی ۷۴۵۱ بیمار جدید در کشور / مجموع مبتلایان به ۱۱۰۸۲۶۹ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید....(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر رسید....... شناسایی ۸۲۰۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۲۲۱ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۱۹۴۹ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۰۰۸۱۸ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.......(ادامه)
۱۲ شهر قرمز کرونایی کدامند؟ +اسامی
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت کووید-۱۹ در شهر‌های کشور را تشریح کرد و گفت: اکنون در سطح کشور ۱۲ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳۱ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۵ شهر در وضعیت زرد این بیماری قرار دارند.(ادامه)
عکس/حریر سفید پاییزی بر تن حیران آستارا
به دنبال ورود سامانه بارش‌زا به شمال کشور گردنه حیران و ارتفاعات کوهستانی شهرستان آستارا ازجمله ونه‌بین، چملر و جاجی‌امیر سفیدپوش شده که طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها در نواحی کوهستانی تداوم دارد.(ادامه)
کدام شهرستان‌ها از ۱۵ آذر وضعیت قرمز کرونا خواهند بود؟
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهر‌های مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده .... 5 شهرستان مازندران از روز شنبه همچنان در وضعیت قرمز / تمدید محدودیت های کرونایی برای یک هفته دیگر
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده ....(ادامه)
تصویری زیبا از گردنه حیران
گردنه حیران بخشی از جاده آستارا به اردبیل و محل اتصال جلگه گیلان به کوهستان است.(ادامه)
نماینده آستارا خواستار عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش شد+ عکس
نماینده آستارا خواستار اصلاح اشتباه فاحش درج بردن از منطقه حیران بعنوان اردبیل در کتب درسی آموزش و پرورش شد.(ادامه)
گیلان شهرستان سفید ندارد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شهرستان های رشت، آستارا، لنگرود و لاهیجان را قرمز دانست و افزود: سایر شهرستان های گیلان نیز در وضعیت زرد هستند و عملا شهرستان سفید نداریم.(ادامه)
وضعیت قرمز گیلان و صحبت‌های ضد و نقیض مسئولان
استان گیلان یکی از استان‌هایی است که از نظر بیماران مبتلا به کرونا وضعیت بسیاری خطرناکی دارد و جزو استان‌های قرمز کشور محسوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند  و نوشتند.... عقده گشایی برخی رسانه های گیلان بر علیه سردار سعادتی / گلوله انتقاد سردار به هدف خورد که اینگونه برآشفته شدید/ چه کسی بهتر از استاندار اسبق و نماینده فعلی می تواند از تبعیض های اعتباری سخن بگوید ؟
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند و نوشتند....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.... سعادتی : نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است!
شمال نیوز : نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است....(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند..... مسئولان سرگرم منطقه آزاد تجاری، مردم درگیر آب مسموم شده
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند.....(ادامه)


به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند. جزئیات جدید قتل ناموسی رومینا/ چه کسی پدرش را عصبانی کرد؟
به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند.(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
عکس: مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش
گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا.(ادامه)
تصاویر/ مراسم هفتم رومینا بر سر مزارش
گورستان بهشت فاطمیه در روستای سفید سنگان، جایی میان تالش و آستارا جمعه نهم خرداد ۱۳۹۹ به عزای هفتم رومینا اشرفی نشست. دختری که پدرش به خاطر آنچه که غیرت و مسائل ناموسی می‌نامید، سر دخترش را با داس برید. زن و مرد روستا به گورستان آمده بودند و همراه مادر رومینا مویه می‌کردند. خانواده‌ ای که حالا قصاص پدر را می‌خواستند.(ادامه)
روایتی دیگر از واقعه مرگ رومینا از زبان اولین ناظر قتل
قتل رومینا دختر 13 ساله تالشی به دست پدرش این روزها خبر داغ بسیاری از رسانه‌ها است.رومینای نوجوان که در موقع خواب به دست پدر خود به وسیله داس کشته شد شاید یکی از دهها قتلی باشد که به دلیل آنچه غیرت بر سر مسائل ناموسی می نامند، در این مرز و بوم رخ می دهد.(ادامه)
انتصابات قریب الوقوع مدیریتی در استان
شنیده می شود هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به عنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب خواهد شد. (ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد.(ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
ریشه قتل دختر ۱۴ ساله تالشی اختلافات مذهبی نیست
دختری ۱۴ ساله که پس از مدت‌ها با مردی ۳۰ ساله فرار کرده بود، با شکایت پدرش توسط نیروی انتظامی پس گرفته و به خانه بازمی‌گردد، اما پس از اصرار بر ازدواج با مرد ۳۲ ساله توسط پدرش به قتل می‌رسد.(ادامه)
افزایش ۷۱ درصدی خودرو‌های ورودی به گیلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.763 seconds.