.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع بیماری گوارشی در استان خبر داد و گفت: ۱۴ کودک آستارایی دارای علائم گوارشی در بیمارستان بستری شدند.
شیوع یک بیماری گوارشی جدید در گیلان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع بیماری گوارشی در استان خبر داد و گفت: ۱۴ کودک آستارایی دارای علائم گوارشی در بیمارستان بستری شدند. (ادامه)
شمال نیوز : حیدرزاده ضمن تاکید بر شست‌وشو و ضدعفونی کامل میوه و سبزیجات بیان کرد: از روز سه‌شنبه تاکنون 14 کودک به‌دلیل مشکلات گوارشی و اسهال و استفراغ در بیمارستان.... شیوع یک بیماری گوارشی جدید در گیلان/ بستری 14 کودک
شمال نیوز : حیدرزاده ضمن تاکید بر شست‌وشو و ضدعفونی کامل میوه و سبزیجات بیان کرد: از روز سه‌شنبه تاکنون 14 کودک به‌دلیل مشکلات گوارشی و اسهال و استفراغ در بیمارستان....(ادامه)
شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند / مازندران با دو شهرستان قرمز+ اسامی
(ادامه)
قائم شهر؛ شاهراه عبور سرمایه و گردشگر بدون جذب!(ديدگاه)
(ادامه)
اسلامی : گران شدن مسکن تابع عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیست / کمبود مسکن نداریم، تعداد مسکن بالاتر از آمار خانوار است / ۲۷۰۰ محله فرسوده داریم / ۴۲۰ محله را بهسازی کرده‌ایم / پنج استان به شبکه ریلی متصل شده‌اند / ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در ....(خبر)
(ادامه)
خسارت ۲۰میلیونی یک جوان به اورژانس آستارا
خبر حمله یک جوان تبر به دست به بخش اورژانس بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا چنان بازتابی در فضای مجازی داشت که کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیران این شهرستان برای تجهیز کاستی های موجود در همان بیمارستان، از دید این رسانه ها دور ماند.(ادامه)
انسداد کامل تونل حیران در جاده آستارا
زمان فعلی اجرای طرح فاصله اجتماعی، فرصتی مناسب برای بهسازی و تعمیرات تونل می‌باشد که از روز ۱۲ تا ۱۵ فروردین ماه به شکل کامل مسدود شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های شدید در تمام ورودی‌های استان تا اطلاع ثانوی خبر داد. ورود به گیلان اکیداً ممنوع/جریمه سنگین برای مسافران
شمال نیوز: رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌های شدید در تمام ورودی‌های استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
شهیمه صفایی⁩ معلم ‌اهل آستارا که بعد ازبازنشستگی هم در مدارس غیر دولتی تدریس می کند و به شاگردانش می گوید:« ‌خوشگلای من توجه کنند! می‌خوام ریاضی درس بدم» او از واژه آیلاند استفاده کرد و برایش دابسمش ساختند. نخستین تصویر از معلم ۶۷ ساله‌ گیلانی که با گفتن «آیلاند» معروف شد
شهیمه صفایی⁩ معلم ‌اهل آستارا که بعد ازبازنشستگی هم در مدارس غیر دولتی تدریس می کند و به شاگردانش می گوید:« ‌خوشگلای من توجه کنند! می‌خوام ریاضی درس بدم» او از واژه آیلاند استفاده کرد و برایش دابسمش ساختند.(ادامه)
نخستین تصویر از معلم ۶۷ ساله‌ای که با گفتن «آیلاند» معروف شد
شهیمه صفایی⁩ معلم اهل آستارا که بعد از بازنشستگی هم در مدارس غیر دولتی تدریس می‌کند و به شاگردانش می‌گوید: «خوشگلای من توجه کنند! می‌خوام ریاضی درس بدم» او از واژه آیلاند استفاده کرد و برایش دابسمش ساختند. رفتاری که سبب شد تا شخص وزیر آموزش و پرورش از این معلم دلجویی کند. خانم ۶۷ ساله‌ای که از رفتار گروهی با خودش دلگیر شده بود، اما بعدتر مشخص شد ۱۷ سال پس از بازنشستگی همچنان پر تلاش کار آموزش را پیش می‌برد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: به احترام معلم آستارایی می‌ایستم
وزیر آموزش و پرورشوزیر آموزش و پرورش در پیام توئیتری، مطرح کرد: به احترام معلمی که ۱۷ سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است، می‌ایستم.(ادامه)
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره کلیپ جنجالی خانم معلمی که با لهجه تدریس می‌کرد، توضیح داد. ماجرای تدریس آنلاین خانم معلم شمالی که سوژه فضای مجازی شد
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره کلیپ جنجالی خانم معلمی که با لهجه تدریس می‌کرد، توضیح داد.(ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، این عناوین گزیده ای از اخبار مرتبط با کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته است که بر روی خروجی سایتها قرار گرفته است. کرونا در گیلان؛ به ماسوله نیایید، وضعیت انزلی قرمز است
به گزارش شمال نیوز، این عناوین گزیده ای از اخبار مرتبط با کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته است که بر روی خروجی سایتها قرار گرفته است.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
رای «نه» به مجلس فعلی!(يادداشت)
(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت. نتایج انتخابات مجلس یازدهم به تفکیک هر استان / مازندارن 12 نماینده ، گیلان 13 نماینده و گلستان با 8 نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارند + اسامی منتخبین و میزان آراء(خبر)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت.(ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
کشته شدن ۷ نفر‌ در پی‌ بارش سنگین برف در گیلان
ستاد مدیریت بحران خواستار تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی را پیش بینی و اتخاذ کرد . در خصوص همین موضوع ستاد مدیریت بحران استان گیلان و شهرستان ها تشکیل جلسه دادند و تمهیدات لازم را انجام دادند و تمامی دستگاه های عضو این ستاد را در حالت آماده باش کامل قرار دادند که به همین دلیل تمام مرخصی های مدیران ارشد هم لغو شد .(ادامه)
وضعیت راه‌های شمالی نامناسب است/ مردم تعطیلات پیش‌رو شمال نروند
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسافران خواست تا به دلیل بارش یک متری برف و برودت تا ۲۵ درجه زیر صفر، از مسافرت در تعطیلات هفته جاری به استان های شمالی خودداری کنند.(ادامه)
شمال نیوز:
با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد. لیست کاندیداهای جدید تایید شده انتخابات مجلس در استان گیلان
شمال نیوز: با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد.(ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
جمعی از دوستداران طبیعت و میراث فرهنگی از استان‌های مازندران ، خراسان شمالی ، سمنان، گیلان و گلستان شامگاه پنجشنبه با حضور دو وزیر دولت شمع جشن ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی را در بابلسر روشن کردند. شمع جشن ملی ثبت جنگل‌های هیرکانی در مازندران روشن شد
جمعی از دوستداران طبیعت و میراث فرهنگی از استان‌های مازندران ، خراسان شمالی ، سمنان، گیلان و گلستان شامگاه پنجشنبه با حضور دو وزیر دولت شمع جشن ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی را در بابلسر روشن کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد..... گزارش اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در گیلان/ استقبال در روز اول
شمال نیوز : ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.....(ادامه)
۴۵ درصد صادرات مازندران مربوط به فرآورده های لبنی است
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: ۴۵ درصد صادرات استان مربوط به فرآورده های لبنی است درحالی که باید از دیگر ظرفیت ها نیز بهره گیری شود.(ادامه)
تصاویر: طبیعت پاییزی گردنه حیران
روستا و گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان واقع شده است. در این روستای زیبا و گردشگر پذیر کشور که در حاشیه مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان قرار دارد، چشم انداز های زیبای کوهستانی و جنگل های بکر و هیرکانی این منطقه در فصل پاییز خودنمایی کرده و میزبان دوستداران طبیعت است.(ادامه)
دستگیری سرشاخه‌های ایجاد ناآرامی‌ها در ۴ استان کشور
مهر : سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در چهار استان کشور سرشاخه‌های کلیدی ایجاد کننده ناآرامی‌ها و اغتشاشات دستگیر شده اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.