.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  شاید تنها پاسخی که بتوان برای آن یافت، اینست که علت تمام این جابه جایی ها جلب رضایت نمایندگان است. به نظر می رسد انباشتگی اعتراضات نمایندگان نسبت به عملکرد فرمانداران در حوزه های انتخابیه مختلف، سبب می شود تا قطار تغییر فرمانداران در استان به یکباره به راه بیافتد و چند فرماندار را از شهری به شهر دیگر منتقل نماید. اما و اگرهای تغییر و جابجایی فرمانداران در آستانه انتخابات
شمال نیوز: شاید تنها پاسخی که بتوان برای آن یافت، اینست که علت تمام این جابه جایی ها جلب رضایت نمایندگان است. به نظر می رسد انباشتگی اعتراضات نمایندگان نسبت به عملکرد فرمانداران در حوزه های انتخابیه مختلف، سبب می شود تا قطار تغییر فرمانداران در استان به یکباره به راه بیافتد و چند فرماندار را از شهری به شهر دیگر منتقل نماید.(ادامه)
عکس: زمستان در گردنه حیران دهه ۵۰
زمستان در گردنه حیران بین راه آستارا و اردبیل دهه ۵۰ خورشیدی.(ادامه)
شمال نیوز : هنگام ظهر در هفت تپه در مقر لشکر ۲۵کربلا هواپيماهای عراقی ظاهر شدند. با صدای غرش هواپيماها همه به طرف پناهگاه ها رفتند. من آن موقع سيزده سال داشتم بی تفاوت مشغول قدم زدن در محوطه بودم که ناگهان فردی با صدای بلند .... « شیرسوار » شجاع ، مردمی و «حر» لشکر مازندران
شمال نیوز : هنگام ظهر در هفت تپه در مقر لشکر ۲۵کربلا هواپيماهای عراقی ظاهر شدند. با صدای غرش هواپيماها همه به طرف پناهگاه ها رفتند. من آن موقع سيزده سال داشتم بی تفاوت مشغول قدم زدن در محوطه بودم که ناگهان فردی با صدای بلند ....(ادامه)
شمال نیوز: شفقی پیش از این فرماندار شهرستان مرزی آستارا بود و از این پس جایگزین سیدعیسی مهدوی در فرمانداری شهرستان رشت خواهد شد. فرماندار جدید رشت منصوب شد
شمال نیوز: شفقی پیش از این فرماندار شهرستان مرزی آستارا بود و از این پس جایگزین سیدعیسی مهدوی در فرمانداری شهرستان رشت خواهد شد.(ادامه)
همایش ملی مدیریت جنگل های شمال در ساری برگزار می شود
همایش ملی مدیریت جنگل‌های شمال ایران با محوریت ارزیابی سیاست‌های جاری در مدیریت جنگل‌ها، بیست چهارم آذرماه امسال در محل دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم کشاورزی ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس
(ادامه)
آخر هفته بارانی در انتظار مازندرانی ها
امروز آسمان مازندران ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.(ادامه)
احتمال آبگرفتگی معابر در مازندران
هواشناسی مازندران با انتشار اطلاعیه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داده است.(ادامه)
بارش نخستین برف پاییزی در جاده‌های کشور
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین و بارش باران در محورهای شمالی و خراسان خبر داد و گفت: نخستین برف پاییزی در جاده‌های کشور به زمین نشست.(ادامه)
شمال را سم‌پاشی نکنید!
«نابودی ٤٠‌میلیون درخت شمشاد در جنگل‌های شمال»، «خطر نابودی ذخیره‌گاه شمشاد ایران»، «لزوم تشکیل ستاد بحران برای جنگل‌های شمال»، «کمبود بودجه برای نجات جنگل‌های هیرکانی» این تنها بخشی از تیترها و عناوینی است که در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف چاپی و آنلاین ایران درباره بروز یک آفت به نام «شب‌پره شمشاد» در جنگل‌های شمال منتشر شده است. حشره‌ای که در بروشورهای سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از آن با عنوان «یک آفت خطرناک و جدید» یاد شده است. (ادامه)
شمال نیوز : با وجود برنامه‌ریزی انجام شده و اعلام قبلی این فعال محیط زیست  به استان مازندران رسید، اقدام این فعال محیط زیست چندان مورد توجه متولیان محیط زیست مازندران قرار نگرفت..... استقبال سرد اداره کل محیط زیست مازندران از منادی شعار «یک زمین و بزرگ‌ترین دریاچه»!
شمال نیوز : با وجود برنامه‌ریزی انجام شده و اعلام قبلی این فعال محیط زیست به استان مازندران رسید، اقدام این فعال محیط زیست چندان مورد توجه متولیان محیط زیست مازندران قرار نگرفت.....(ادامه)
دریا در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایرانی معمولا نقش پررنگی داشته است خصوصا دریای خزر در شمال کشور که به دلیل نزدیکی مسافت به تهران معمولا مورد توجه فیلمسازان بوده و به عنوان لوکیشن استفاده شده است. کدام فیلمسازان به «دریای خزر» رفته‌اند؟
دریا در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایرانی معمولا نقش پررنگی داشته است خصوصا دریای خزر در شمال کشور که به دلیل نزدیکی مسافت به تهران معمولا مورد توجه فیلمسازان بوده و به عنوان لوکیشن استفاده شده است.(ادامه)
روز گذشته عکسی از چهره خون آلود یک پیرمرد بیمار با لباس بیمارستان در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در توضیح آن ذکر شده بود پزشک در مراحل درمان با بیمار درگیر شده و به وی صدمه زده است. کتک خوردن بیمار از پزشک این بار در گیلان
روز گذشته عکسی از چهره خون آلود یک پیرمرد بیمار با لباس بیمارستان در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در توضیح آن ذکر شده بود پزشک در مراحل درمان با بیمار درگیر شده و به وی صدمه زده است.(ادامه)
ترافیک سنگین در جنوب به شمال محور کرج-چالوس
پلیس راهور اعلام کرد، ترافیک در طول جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 10 و محدوده‌های تونل کندوان و پل زنگوله نیمه سنگین گزارش شده است. (ادامه)
رامسر مسیر جدید توریست های روسی
رامسرمسیراصلی توریستی آستاراخان روسیه است.(ادامه)
شهردار آستارا در آستانه برکناری
رئیس شورای اسلامی شهر آستارا از ابلاغ نامه استیضاح به شهردار این شهر خبر داد. (ادامه)
راه اندازي باشگاه خنده در آستارا
شهردار بندر آستارا از راه اندازي باشگاه خنده با هدف فراهم نمودن فضاي شاد و با نشاط در ميان اقشار مختلف جامعه خبر داد. (ادامه)
باغ موزه ای برای دكتر ستوده
خانه دكتر ستوده باغ موزه می شود.(ادامه)
همایش نکوداشت "منوچهر ستوده" در ساری برگزار می‌شود
مسئول پژوهش اداره كل ارشاد اسلامی مازندران گفت: مراسم نکودشت منوچهر ستوده فردا با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از افتتاح اسکله جدید بندر آستارا به همراه یک انبار در هفته دولت امسال خبر داد. افتتاح اسکله جدید بندر آستارا در هفته دولت
شمال نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از افتتاح اسکله جدید بندر آستارا به همراه یک انبار در هفته دولت امسال خبر داد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیكی چهاردهم فروردین
جزییات محدودیت های ترافیکی ششم فروردین به شرح زیر است.(ادامه)
استاد در بستر بیماری
استاد منوچهر ستوده از مفاخرتاریخ ایران بر اثر بیماری عفونت ریه در بیمارستان طالقانی چالوس بستری شد.(ادامه)
لیست مدارس استان گیلان برای اسکان نوروزی
شمال نیوز: نام مدارس اسکان نوروزی استان گیلان برای اسکان راحت مسافران اعلام شد.(ادامه)
جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
وزارت راه و شهرسازی وضعیت جاده‌های کشور برای تعطیلات آخر هفته و تعطیلی روز یکشنبه هفته آینده را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در صورت ایجاد کریدور سبز، زمان و ارزش هزینه کالا کاهش و سرعت و شکل گیری اسناد گمرکی افزایش می یابد ... بنادر امیر آباد و نوشهر در کریدور سبز ایران و روسیه قرار خواهند گرفت
شمال نیوز: در صورت ایجاد کریدور سبز، زمان و ارزش هزینه کالا کاهش و سرعت و شکل گیری اسناد گمرکی افزایش می یابد ...(ادامه)
محدودیت های ترافیکی جاده ها در نورو‌ز
محدودیت‌‌های ترافیکی نوروزی جاده‌های پرتردد کشور برای تاریخ‌های ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۵ اعلام شد.(ادامه)
اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس
اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 30 نفر از نمایندگان در آغاز جلسه امروز مجلس غایب بودند.(ادامه)
اعلام نتایج قطعی حوزه های انتخاباتی به تفکیک استان ها
اعلام نتایج قطعی رقابت انتخاباتی استان ها تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
حمایت اصلاح‌طلبان گیلان از 10 کاندیدای مجلس
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان از معرفی 10 کاندیدای مجلس شورای اسلامی و چهار کاندیدای مردمی مجلس خبرگان در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان این استان خبر داد. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.