.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است.

مازندران تشنه دریاست، دریا تشنه کشتی؛ ضرورت خزرنوردی کانتینری و اجاره ای برای رونق صادرات
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است. (ادامه)
دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بسیج شده‌اند/ در چند روز اخیر چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی کشور آزاد شده و در چرخه اقتصاد قرار گرفته/ کل نیاز ارزی کشور با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال تأمین است ....(خبر)
(ادامه)
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند. آخرین وضعیت کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا چگونه است؟
مدیر کل اداره گمرک گفت: تشکیل صف کامیون در گمرک مرزی آستارا، دلایل بیرونی و درونی دارد، زمانی که کشور آذربایجان بیشتر از ۲۰۰ ماشین نمی‌پذیرد عملا ۵۰ کامیون پشت مرز می‌ماند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد .... احداث نیروگاه های تولید آب گرم و سیستم گرمایش محلی تنها راه کاهش آلودگی و کاهش مصرف گاز خانگی به میزان 50 درصداست
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد ....(ادامه)
تنظیم دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه موجب می‌شود که در روز‌های سرد سال، گازرسانی به استان‌های شمالی به خوبی صورت بگیرد. راهکارهایی برای کاهش مصرف گاز
تنظیم دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه موجب می‌شود که در روز‌های سرد سال، گازرسانی به استان‌های شمالی به خوبی صورت بگیرد.(ادامه)
خودکشی یک محیط بان در پاسگاه محیطبانی آستارا
سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: عصر امروز در پاسگاه محیطبانی آستارا اسماعیل ضرابی اقدام به حلق‌آویز کردن خود و خودکشی کرده است. (ادامه)
فروش سکه‌های تقلبی در جویبار
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی در شهرستان جویبار خبر داد.(ادامه)
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد تساوی دیگر در کارنامه دریای بابل
تیم دریای بابل در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال، مقابل مهمانش شهرداری همدان با نتیجه مساوی متوقف شد(ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
مسکو اولین میزبان مرکبات مازندران
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از صادرات اولین محموله مرکبات استان به روسیه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است. زنگ خطر؛ کاهش ۲۰ سانتی متری آب خزر در سال !
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است.(ادامه)
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟ ایران تامین‌کننده نیازهای روسیه شده!
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟(ادامه)
قرعه‌کشی لیگ آزادگان برگزار شد
قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال ایران امروز با حضور نماینده باشگاه‌های لیگ یکی برگزار شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم‌سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست به الزامات و اقتضائات این رویکرد پایبند باشند.+ ماموریت مهم رئیسی به مخبر(خبر)
(ادامه)

مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است. آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات در سوریه باید بیرون رانده شوند / اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد آنها مدتی بعد به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند / دلار را باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی خارج کرد / تحسین مواضع اخیر رئیس‌جمهور روسیه علیه صهیونیستها / حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز ایران و روسیه به همکاری‌های روزافزون و متقابل است(خبر)
مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد ماجرای عجیب گروگان‌گیری در استان مازندران چه بود ؟
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد(ادامه)
عکس/ کلبه‌ای دنج در وسط آب
تصویری زیبا از یک کلبه‌ی دنج در شهرستان آستارا استان گیلان که در وسط آب قرار گرفته است را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
رایکا در فکر تسخیر شهرداری آستارا
تیم رایکای بابل در هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال در دیداری حساس عصر امروز به مصاف شهرداری آستارا می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول در بیان جزئیات ماجرا گفت : پس از دقایقی بار دیگر دانش آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و در ادامه ارتکاب این عمل ناپسند توسط وی گردید. واکنش فرماندار به انتشار فیلم تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز شمالی + جزئیات
شمال نیوز : این مسئول در بیان جزئیات ماجرا گفت : پس از دقایقی بار دیگر دانش آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و در ادامه ارتکاب این عمل ناپسند توسط وی گردید.(ادامه)
عکس/ طبیعت زیبای آستارا
گیلان طبیعت زیبای آستارا را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است. ساز تولید و صادرات ناکوک است/سهم پایین مازندران از بازار اوراسیا
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است.(ادامه)
تجدیدنظر خواهی پرسپولیس رد شد
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بازیکنان ۲ رأی خود را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرکباتی که از مازندران در حال صادرات است غالبا به نام گمرک استان ثبت نمی‌شود. سهم پایین گمرکات استان مازندران از صادرات مرکبات
شمال نیوز : مرکباتی که از مازندران در حال صادرات است غالبا به نام گمرک استان ثبت نمی‌شود.(ادامه)
حذف استقلال و پرسپولیس به دولت قبل برمی‌گردد
وزیر ورزش و جوانان در جریان دیدار چهره به چهره با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان آستارا گفت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است تا روی صنعت ورزش کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس اثر بگذاریم.(ادامه)
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود. رئیسی جمعه به گیلان می‌آید / حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌ها
شمال نیوز: مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود.(ادامه)
رایکا به دنبال چیدن خوشه های طلایی
تیم رایکا بابل امروز به دنبال یک پیروزی خانگی مقابل خوشه طلایی ساوه است.(ادامه)
رایکا به دنبال پایان دادن به هفته‌ها ناکامی
تیم رایکا بابل پس از هفته‌ها ناکامی، فردا به دنبال یک پیروزی خانگی مقابل خوشه طلایی ساوه است.(ادامه)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد! چرایی های رد کارزار الحاق گردنه حیران به اردبیل(يادداشت)
این شیوه مطالبه‌گری کاذب آن هم با طرح چنین ادعای غیرمعمول و غیراجرایی در شرایط کنونی بیشتر شبیه به مبارزه از زیر لحاف می‌ماند تا چیزی که قابلیت اجرا داشته باشد!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.