.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه حلی برای تامین کسری برنج کشور
دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور تعدد منابع تامین برنج را راه حل مناسبی برای تامین کسری این محصول در کشور دانست.(ادامه)
خرد شدن اراضی چالش بزرگ کشاورزی مازندران است
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، خرد شدن و قطعه بندی زمین‌های مرغوب کشاورزی دراستان درسال های اخیر را یکی از چالش‌های مهم بیان کرد.(ادامه)
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ... از پیشنهاد تنفس یک ساله مالیاتی به اصناف تا انتقاد از مالیات ستانی بر مبنای تراکنش‌ بانکی/ وزیر اقتصاد: بنای دولت، فشار مضاعف به مؤدیان خوش حساب نیست
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ...(ادامه)
۳۸ هزار هکتار کشت قراردادی برنج در مازندران انجام شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۳۸ هزار هکتار کشت قراردادی برنج در استان با کشاورزان منعقد شد و این طرح در دست اجرا است.(ادامه)
شمال نیوز  کمترین انتظار از وزیر ضد کشاورزی این بود که اجازه می داد کشاورزان بیچاره برداشت کنند و در پاییز کسری را با واردات اعلام میکردند . دهن کجی رسمی وزیر جهاد کشاورزی به کشاورزان شمالی / واردات برنج بدون محدودیت و با تنوع !+ فیلم
شمال نیوز کمترین انتظار از وزیر ضد کشاورزی این بود که اجازه می داد کشاورزان بیچاره برداشت کنند و در پاییز کسری را با واردات اعلام میکردند .(ادامه)
آغاز واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲۵ خرداد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ و ۲۶ خرداد خبر داد و گفت: معوقات فروردین و اردیبهشت هم طی دو ماه بعدی تسویه خواهد شد.(ادامه)
عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی به سخنان صدیقی امام جمعه تهران درباره «گرانی امتحان الهی است» واکنش نشان داد. پاسخ همتی به سخن «گرانی امتحان الهی است»
عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی به سخنان صدیقی امام جمعه تهران درباره «گرانی امتحان الهی است» واکنش نشان داد.(ادامه)
شعارهای انقلاب به‌نفع کشور است، برخلاف کسانی که میخواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه بعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمانهای انقلابی -که البته هنوز به آرمانها نرسیدیم هنوز اما- توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمانها دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است. مشکل‌تر از انقلابی بودن و گرایش انقلابی داشتن، انقلابی ماندن است / از دخالت در انتصابات پرهیز کنید / قانونی تصویب نکنید که فقط مسئولیت آن را از دوش خود بردارید / مطالب اثبات‌ نشده را از تریبون پر اهمیت مجلس بیان نکنید/ گروکشی و معارضه بین مسئولان وجود نداشته باشد(خبر)
شعارهای انقلاب به‌نفع کشور است، برخلاف کسانی که میخواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه بعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمانهای انقلابی -که البته هنوز به آرمانها نرسیدیم هنوز اما- توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمانها دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.(ادامه)
۱۴۰۰ تن روغن وارد بازار مازندران شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از زمان شروع طرح اصلاح اقتصادی تاکنون هزار و ۴۰۰ تن روغن وارد بازار استان شده است.(ادامه)
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد. خبر مهم از زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل غله مازندران از پرداخت سالانه ۵ هزار میلیارد تومان یارانه نان در استان خبر داد./ وی گفت : نها ۶۰ تا ۷۰ هزار تن از گندم مورد نیاز مازندران از محل تولید داخل استان تامین می‌شود .... پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان یارانه نان در مازندران
شمال نیوز : مدیرکل غله مازندران از پرداخت سالانه ۵ هزار میلیارد تومان یارانه نان در استان خبر داد./ وی گفت : نها ۶۰ تا ۷۰ هزار تن از گندم مورد نیاز مازندران از محل تولید داخل استان تامین می‌شود ....(ادامه)
دهک پُردرآمد از لیست یارانه نقدی حذف شد
با اقدام برای تغییر نرخ یارانه و پرداخت آن به ۹ دهک، عملا دهک دهم به عنوان دهک پردرآمد از لیست یارانه نقدی حذف شد.(ادامه)
ارز ترجیحی حذف نمی‌شود، عادلانه و مردمی خواهد شد/ سه دهک اول ۴٠٠ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد/ کمک معیشتی دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود/ قیمت نان، دارو ....(خبر)
(ادامه)
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: اجرای آزمایشی طرح مسدودی همه حساب های بانکی دارندگان چک های برگشتی از هفته آینده شروع می‌شود.
همه حساب‌های بانکی دارندگان چک برگشتی از هفته آینده مسدود می‌شود
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: اجرای آزمایشی طرح مسدودی همه حساب های بانکی دارندگان چک های برگشتی از هفته آینده شروع می‌شود. (ادامه)
افطاری سیاسیون با رئیس جمهور/ آیت الله رئیسی: در انتخابات ۹۶ با وجود سنگین ترین حملات از کسی شکایت نکردم/ دولت قبل هر تکلیف قانونی را که ممکن بود باعث نارضایتی شود، اجرا نکرد/ حتی پول کافی برای پرداخت حقوق مرداد نداشتیم/ کدام فعالان سیاسی در دیدار با رئیسی حاضر بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بخش عمده‌ای از استان گلستان دارای اقلیم مرطوب و نیمه مرطوب است برای همین این گستردگی از فرونشست دشت‌ها در این استان غیرقابل انتظار است. هشدار سازمان زمین‌شناسی کشور درباره فرونشست زمین در گلستان/ نرخ فرونشست از حد مجاز فراتر رفت
شمال نیوز : بخش عمده‌ای از استان گلستان دارای اقلیم مرطوب و نیمه مرطوب است برای همین این گستردگی از فرونشست دشت‌ها در این استان غیرقابل انتظار است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت سیزدهم با انباشتگی مشکلات اقتصادی روبرو است و با درآمدهای ارزی که به دست می‌آورد چاله‌هایی که از قبل ایجاد شده بود را پر می‌کند / دولت سیزدهم نه تنها استقراضی نداشته بلکه ۵۴ هزار میلیارد تومانی که دولت ....(خبر)
(ادامه)
پهلو گرفتن ۸ کشتی حامل گندم در بندر امیرآباد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پهلو گرفتن ۸ کشتی بار گندم در بندر امیرآباد خبر داد.(ادامه)
«در مذاکرات هم کار به گونه خوبی پیش می‌رود و هیئت مذاکره کننده، رئیس‌جمهور و شورای‌عالی امنیت ملی و دیگران را در جریان می‌گذارند و تصمیم می‌گیرند و جلو می‌روند. هیئت مذاکره‌کننده ما هم تا اینجا در برابر زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل مقاومت کرده است و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.» 
مقام معظم رهبری: در مذاکرات هسته ای، کار به گونه خوبی پیش می رود / نباید به کسی که وسط میدان است، سوءظن داشت / آمریکا در برجام بدعهدی کرده، حالا هم در بن بست گیر کرده/ کشور مطلقاً معطل مذاکرات نشود/ مذاکره‎‌کنندگان انقلابی، مؤمن و ....(خبر)
«در مذاکرات هم کار به گونه خوبی پیش می‌رود و هیئت مذاکره کننده، رئیس‌جمهور و شورای‌عالی امنیت ملی و دیگران را در جریان می‌گذارند و تصمیم می‌گیرند و جلو می‌روند. هیئت مذاکره‌کننده ما هم تا اینجا در برابر زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل مقاومت کرده است و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.» (ادامه)
تولید را از سفته بازی جدا کنیم| ثروت آفرینی در اقتصاد
، رئیس خانه صنعت مازندران با بیان اینکه باید با اتکا و حمایت از تولید داخل راه توسعه صنایع را هموار کرد، تورم را از جمله مشکلات فراروی تولید مطرح کرد و گفت: تولید را از سفته بازی جدا کنیم.(ادامه)
مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه اگر مشکل سال آینده مشکل خاصی در اقتصاد ایران رخ ندهد، نرخ رشد تورم به زیر ۲۵ درصد خواهد رسید، گفت: کشور ما واردکننده بسیاری از اقلام است که افزایش قیمت جهانی، روی قیمت کالاها اثر می‌گذارد اما قیمت کالاها فعلاً نسبت به کاهش نرخ ارز مقاومت می‌کنند. پیش‌بینی تورم ایران در سال آینده | کالاها ارزان می‌شوند؟
مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه اگر مشکل سال آینده مشکل خاصی در اقتصاد ایران رخ ندهد، نرخ رشد تورم به زیر ۲۵ درصد خواهد رسید، گفت: کشور ما واردکننده بسیاری از اقلام است که افزایش قیمت جهانی، روی قیمت کالاها اثر می‌گذارد اما قیمت کالاها فعلاً نسبت به کاهش نرخ ارز مقاومت می‌کنند.(ادامه)
تازه‌ترین گزارش مرکز آمار از تورم سالانه در استان‌ها نشان می‌دهد که ۲۴ استان، تورمی بالاتر از ۴۱.۴ درصد کل کشور دارند؛ بدان معنا که نسبت به میانگین کشوری فشار بیشتری را از جانب تورم و افزایش قیمت‌ها تحمل می‌کنند. ....(خبر)
(ادامه)
مخالفت رهبر انقلاب با یک درخواست دولت رئیسی
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش درآمد یا باید مالیات را اضافه می کردیم که گفتند تولید نابود می شود، راه دیگر افزایش فروش اوراق به میزان ۱۳۷ هزار میلیارد تومان بود که این هم به معنای گره کور دیگری است.(ادامه)
با افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته، افراد برای خرید خودرو بیش از گذشته نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ اما کدام بانک ها، وام خرید خودرو دارند؟ کدام بانک ها وام خرید خودرو می دهند؟ +شرایط و جزییات
با افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته، افراد برای خرید خودرو بیش از گذشته نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ اما کدام بانک ها، وام خرید خودرو دارند؟(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت این خودروها
اخبار برجامی امروز بازارهای ایران را با ریزش قیمت مواجه کرد. هرچند که فعالان بازار خودرو می گویند که به دلیل افزایش ریسک معاملات، بازار خودرو قفل شده بود اما احیای برجام تا چه حد بازار خودرو می تواند متاثر کند؟(ادامه)
رئیس اتاق تهران با بیان اینکه خبرهای خوبی از مذاکرات می‌رسد، گفت: اگر توافق صورت گیرد هم فروش نفت و هم صادرات بیشتر می‌شود و هزینه‌های مبادله کاهش می‌یابد. خبرهای خوبی از مذاکرات می‌رسد
رئیس اتاق تهران با بیان اینکه خبرهای خوبی از مذاکرات می‌رسد، گفت: اگر توافق صورت گیرد هم فروش نفت و هم صادرات بیشتر می‌شود و هزینه‌های مبادله کاهش می‌یابد.(ادامه)
نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهادی درباره میزان دریافتی حقوق و مزایای دریافتی شان طی سال آینده مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند ....
بی‌توجهی صمت و جهاد کشاورزی به هشدارها، برنج را گران کرد/ جیب خالی کشاورزان و تک تازی دلال ها
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند .... (ادامه)
رئیس‌کل ‌بانک مرکزی گفت: با ‌اعتبارسنجی مناسب و تعیین رتبه اعتباری متقاضیان، ریسک بانک‌ها بالا نمی‌رود و با مشکل نقدینگی مواجه نمی‌شوند؛ اعطای ‌تسهیلات بدون ضامن در همین چارچوب است. خبر مهم رییس کل بانک مرکزی برای متقاضیان وام /بخشنامه جدید در راه است
رئیس‌کل ‌بانک مرکزی گفت: با ‌اعتبارسنجی مناسب و تعیین رتبه اعتباری متقاضیان، ریسک بانک‌ها بالا نمی‌رود و با مشکل نقدینگی مواجه نمی‌شوند؛ اعطای ‌تسهیلات بدون ضامن در همین چارچوب است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.