.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
موادغذایی چربی سوز باور نکردنی
گرچه هیچ ماده غذایی واقعاً چربی سوزی وجود ندارد، اما برخی مواد غذایی هستند که ممکن است با کسری کالری به کاهش وزن تان کمک کنند. کسری کالری یعنی زمانی که میزان کالری دریافتی کمتر از میزان کالری مصرفی باشد.(ادامه)
کم خوابی چه بلایی سرتان می‌آورد؟
بسیاری از بیماری‌ها ریشه در کم‌خوابی و کاهش تعداد ساعات خواب دارند.(ادامه)
اگر حاج‌‎قاسم در میدان نبود، امروز داعش یک کرونای امنیتی بود/ مردم ما از نزدیک اصلا چهره یک داعشی را ندیدند چون حاج قاسم در میدان بود/ همه میدانند که دیپلماسی بدون مضمون و محتوای قدرت، صوت و کلمه است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : همان رونق اقتصادی که در ۱۰۰ روز اول ایجاد شد آنقدر وضع مردم را خوب کرده که آن‌ها نمی‌دانند با پول این سرمایه‌های کلانی که بدست آوردند چه کنند. نگران هستیم دولت در ۱۰۰ روز آخر کار خارق العاده‌ای انجام دهد/ از روحانی خواهش می‌کنیم شوک دیگری به اقتصاد وارد نکند/ رمز ارزها باید در کشور یک متولی پاسخگو داشته باشد/ اگر دولت در بورس دخالت نمی‌کرد پول خوبی به تولید وارد می‌شد
شمال نیوز : همان رونق اقتصادی که در ۱۰۰ روز اول ایجاد شد آنقدر وضع مردم را خوب کرده که آن‌ها نمی‌دانند با پول این سرمایه‌های کلانی که بدست آوردند چه کنند.(ادامه)
حقوق سربازان افزایش یافت
ستاد کل نیروهای مسلح (اداره سرمایه انسانی سرباز) با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد.(ادامه)
نحوه افزايش حقوق كاركنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
نوبخت با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری براساس بند ۲ و۳ تبصره ۱۲ انجام می شود ادامه داد: این در حالی است که رشد حقوق در سازمان تامین اجتماعی نیازمند تشکیل جلسه شورای عالی در وزارت کار ورفاه اجتماعی است.(ادامه)
شمال نیوز: کاندیدای اقتصاددان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از استضعاف اقتصادی مردم نباید در راستای رسیدن به قدرتی که مدعی است می خواهد همان مشکل را حل کند سوء استفاده کرد به بیان دیگر هدف نباید، وسیله را توجیه کند. سبحانی:مخالف پرداخت یارانه نقدی بودم اما الان مخالف حذف آن هستم/مسئله تثبیت قیمتها سیاسی شد
شمال نیوز: کاندیدای اقتصاددان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از استضعاف اقتصادی مردم نباید در راستای رسیدن به قدرتی که مدعی است می خواهد همان مشکل را حل کند سوء استفاده کرد به بیان دیگر هدف نباید، وسیله را توجیه کند. (ادامه)
وصول درآمدهای عمومی مازندران ۱۱۹ درصد رشد یافته است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: میزان تحقق درآمدهای عمومی و مالیاتی استان در سال جاری ۱۱۹ درصد رشد یافته است.(ادامه)
زارعی:مجلس به فساد و رانت ارزی پایان می دهد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به چالش مدیرت ارزی در کشور گفت: مجلس به فساد و رانت ارزی پایان می دهد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش‌های درآمدی بودجه 1400 کل کشور، علاوه بر تصویب مشوق‌‌های بودجه‌ای برای فرزندآوری، نرخ تعرفه اینترنت استفاده از پیام رسان‌های داخلی را یک پنجم پیام رسان‌های خارجی تعیین کردند ....(خبر)
(ادامه)
وزارت ارتباطات درآمد حاصل از اپراتورهای ارتباطی را به جای 11 هزار میلیارد تومان 7 هزار میلیارد تومان اظهار کرده بود. 3 هزار میلیارد تومان کم اظهاری شده احصاء شد و با نظر مجلس صرف تقویت تولید محتوای بومی در فضای مجازی خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
نحوه وصول و برگشت زدن چک در قانون جدید
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: در قانون جدید چک، مالک نهایی چک در صورت کسری حساب صادرکننده می‌تواند خواهان پرداخت مبلغ کسری چک از محل مبالغ موجود در سایر حساب‌های انفرادی ریالی صاحب حساب در همان بانک شود.(ادامه)
افراد دارای چک برگشتی از "خدمات بانکی" محروم می‌شوند
در قانون جدید، به افراد دارای چک برگشتی، خدمات بانکی ارائه نمی‌شود. بر این اساس افتتاح حساب جدید بانکی، اعطای کارت بانکی جدید، صدور ضمانت‌نامه ارزی و ریالی و پرداخت تسهیلات بانکی نیز به این افراد ممنوع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد. جزئیات دو برابر شدن یارانه نقدی در سال جدید + مبلغ جدید یارانه نقدی
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد.(ادامه)
10 دستورکار پرمناقشه بایدن در صد روز اول
جو بایدن وعده داده در برابر مجموعه گسترده‌ای از تهدیدهای جدید علیه امنیت ملی امریکا، رویکردی کاملا متفاوت از سیاست‌های دونالد ترامپ اتخاذ کند؛ از همه‌گیری ویروس کرونا گرفته تا افزایش تنش‌های میان ایالات متحده با چین و مسئله هسته‌ای ایران.(ادامه)
نمی شود در جنگ اقتصادی مردم در خط مقدم باشند برخی در ساحل آرامش / اولویت توزیع امکانات را از دلال به سمت قوی کردن مردم تغییر دهیم / لایحه بودجه اولویت را به دلالان می دهد/ دولت هرچه سریعتر اعتماد مردم به بورس را احیا کند....(خبر)
(ادامه)
دولت بدهی انباشته به صندوق توسعه ملی را تعیین تکلیف کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید قبل از پایان مسئولیتش تکلیف بدهی ارزی و ریالی خود به صندوق توسعه ملی را روشن کند.(ادامه)
ربیعی: کدام بخش بودجه ۱۴۰۰ موجب رانت می شود؟ /این رفتارها سیاسی و اتهام به دولت است/ در بودجه یکساله نمی توان قانون دائمی را لغو کرد.... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس با اشاره به آثار بودجه نویسی دیکته‌ای بر اقتصاد کشور گفت: بودجه نویسی دیکته‌ای ظرفیت‌های بی بدیل اقتصادی کشور را نادیده می‌انگارد و چیزی جز ورشکستگی و بدهی انباشته نصیب مردم نمی‌کند .... کریمی فیروزجایی : الگوی بودجه نویسی لیبرالی امنیت اقتصاد کشور را تهدید می‌کند
شمال نیوز : این نماینده مجلس با اشاره به آثار بودجه نویسی دیکته‌ای بر اقتصاد کشور گفت: بودجه نویسی دیکته‌ای ظرفیت‌های بی بدیل اقتصادی کشور را نادیده می‌انگارد و چیزی جز ورشکستگی و بدهی انباشته نصیب مردم نمی‌کند ....(ادامه)
شناسایی ۵۶۸ تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در کارگاه های مازندران
رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون مازندران از انجام بیش از ۱۲ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ۵۶۸ نفر اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در واحدها شناسایی شدند.(ادامه)
خاموش شدن تنور ۱۸۷ نانوایی
۱۸۷ نانوایی متخلف در مازندران پلمب شدند.(ادامه)
تامین یک میلیون واکسن کرونا توسط هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:تلاش ما این است از منابع معتبر یک میلیون واکسن کرونا وارد کشور کنیم و این واکسن‌ها از یکی از کشورهای شرق آسیا وارد خواهد شد و قطعا مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.(ادامه)
حمید طالبی شهردار که باید باشد؟ متعهد، متخصص یا مدیر؟
حمید طالبی(ادامه)
شمال نیوز : شعبانی با کنایه به نحوه حمایت بانک ها از تولید گفت : استقبال بانک‌ها از بخش تولید بی‌شباهت به چتر نیست با این تفاوت که تابستان چتر می‌دهند اما در زمستان چتر را از این واحدها پس می‌گیرند !
.... بانک‌ها و موسسات مالی از تعهدات خود شانه خالی می‌کنند / برخی مدیران دستگاه‌ها نمی‌خواهند تسلیم حرف حساب بشوند/ برای سرمایه گذاری در مازندران بانک‌ها هیچ حمایتی نمی‌کنند و برخی دستگاه‌های اجرایی نیز کارشکنی می‌کنند !
شمال نیوز : شعبانی با کنایه به نحوه حمایت بانک ها از تولید گفت : استقبال بانک‌ها از بخش تولید بی‌شباهت به چتر نیست با این تفاوت که تابستان چتر می‌دهند اما در زمستان چتر را از این واحدها پس می‌گیرند ! ....(ادامه)
این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه عدم اصلاح بودجه 1400 دولت بعدی را به بن‌بست می‌کشاند، گفت: برداشت از صندوق توسعه ملی برای جبران درآمدهای دولت بی‌سابقه است / ایرادات لایحه بودجه هم کار دولت قبل است؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که به علت بارش برف سنگین و پیش‌بینی یخبندان صبحگاهی ، تمامی مدارس منطقه چهاردانگه فردا شنبه ۶ دی ماه تعطیل است. مدارس چهاردانگه ساری فردا شنبه تعطیل است
شمال نیوز: آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که به علت بارش برف سنگین و پیش‌بینی یخبندان صبحگاهی ، تمامی مدارس منطقه چهاردانگه فردا شنبه ۶ دی ماه تعطیل است.(ادامه)
ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد ....(خبر)
(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
نامه رهبر معظم انقلاب بودجه ۱۴۰۰ را واقع گرا می کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:نامه رهبر معظم انقلاب در مورد بودجه سال آینده، تحول عظیم وبنیادی در عملیاتی شدن آن پدید خواهد آورد و آن را واقع گرا می کند.(ادامه)
نامه ویژه رهبر انقلاب به روحانی درباره لایحه بودجه +سند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه رهبر انقلاب به حسن روحانی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.