.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
جمهوری اسلامی در یادداشتی به طرح موسوم به مولدسازی انتقاد کرد. انتقاد جمهوی اسلامی از به نکات غیر متعارف مصوبه مولدسازی
جمهوری اسلامی در یادداشتی به طرح موسوم به مولدسازی انتقاد کرد.(ادامه)
معاون برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق تمام معلمان شاغل ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق فرهنگیان در ۱۴۰۲
معاون برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق تمام معلمان شاغل ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است. سخنگوی فراجا: در اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است.(ادامه)
دستگاه‌های خودپرداز طبق روال باید هر سه تا چهار روز شارژ شود اما اکنون در پنج تا هفت ساعت خالی می‌شوند. علت خالی شدن سریع خودپرداز‌ها از اسکناس
دستگاه‌های خودپرداز طبق روال باید هر سه تا چهار روز شارژ شود اما اکنون در پنج تا هفت ساعت خالی می‌شوند.(ادامه)
شاید تعارض منافع، انتخابات مجلس محلی، عدم استقلال بانک مرکزی و کسری بودجه ساختاری و بکارگیری مدیران نالایق میانی از مهمترین عوامل در نابسامانی اقتصادی است ولی نکته این جاست که آیا کاری می‌شود کرد یا خیر؟! مدیران پرهزینه ناکارآمد یا جوانان بی تجربه کم هزینه؟!(ديدگاه)
شاید تعارض منافع، انتخابات مجلس محلی، عدم استقلال بانک مرکزی و کسری بودجه ساختاری و بکارگیری مدیران نالایق میانی از مهمترین عوامل در نابسامانی اقتصادی است ولی نکته این جاست که آیا کاری می‌شود کرد یا خیر؟!(ادامه)
حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ چقدر باید باشد؟
افزایش حقوق و دستمزد و رابطه آن با تورم، تیغی دو لبه است زیرا با افزایش حقوق و دستمزد، هزینه تمام‌شده کالاها افزایش می‌یابد و به‌دنبال آن، مجدداً شاهد افزایش تورم خواهیم بود.(ادامه)
لایحه بودجه ۱۴۰۲ تقدیم مجلس شد/ رئیسی: نسبت به روند کنونی تورم ناراحت هستیم/ تلاش شد بودجه منطبق با سیاست‌های کلی در برنامه هفتم باشد/ ما بنای‌مان این است که برنامه تقدیمی به مجلس همراه با اجرا باشد نه این‌که مانند برنامه‌های قبلی ....(خبر)
(ادامه)
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم سال آینده کاهشی است
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم.(ادامه)
بسیاری از متقاضیان مسکن مهر بعد از گذشت یک دهه همچنان چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند طبق وعده وزیر راه وشهرسازی اجرای این پروژه ها از طریق صندوق ملی مسکن سرعت گرفته است. پایان چشم انتظاری متقاضیان مسکن مهر در آینده نزدیک
بسیاری از متقاضیان مسکن مهر بعد از گذشت یک دهه همچنان چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند طبق وعده وزیر راه وشهرسازی اجرای این پروژه ها از طریق صندوق ملی مسکن سرعت گرفته است.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود. تلاش بذرپاش برای رساندن وام نهضت ملی مسکن به "پانصد میلیون" تومان
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۹ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و دروغ بودن کسری بودجه ۱۴۰۱ پرداخته اند.(ادامه)
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود. نقش قاچاق در التهابات ارزی
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود.(ادامه)
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی  هستیم. حمله کیهان به روزنامه اصلاح طلب: یادتان نیست که می‌گفتید حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟!
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم. (ادامه)
شمال نیوز :  از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید .... علي بابایي کارنامي: دولت اقتصاد را رها كرده است / نسبت به وضعیت به وجود آمده بی تفاوت هستند
شمال نیوز : از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید ....(ادامه)
درخواست ویژه وزیر اقتصاد از رئیس مجلس
وزیر اقتصاد در نامه‌ای خطاب به قالیباف خواستار تسریع در تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه شد.(ادامه)
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود. راه اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرهای مازندران
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند. روحانی با آذری جهرمی و همتی کاندیدای انتخابات مجلس می‌شوند/ لاریجانی و جهانگیری برای ریاست جمهوری +جزئیات
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند.(ادامه)
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به روند صعودی دلار به واکنش دولتی‌ها کنایه زد. واکنش عجیب همتی به روند صعودی دلار + عکس
عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی در توئیتی با اشاره به روند صعودی دلار به واکنش دولتی‌ها کنایه زد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پشت پرده کسری تجاری و حضور چین در حیات خلوت آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
شمال نیوز:  عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند. بنگاه های راکد در راستای رونق تولید واگذار شود/ نرخ بیکاری غیر رسمی ۱۶ درصد است
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و معیشتی این است که دولت برود و شرکت های راکد و نیمه راکد خود را فعال کند.(ادامه)
علت افزایش شدید نرخ دلار چیست؟
یک کارشناس مسائل اقتصادی درخصوص علل افزایش نرخ دلار می‌گوید که افزایش نرخ ارز از تبعات نااطمینانی مردم به شرایط آینده است.(ادامه)
مابه‌التفاوت افزایش حقوق‌ها از چه زمانی پرداخت می‌شود؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، با اصلاح لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری از سوی مجلس، مابه التفاوت افزایش حقوق‌ها از مهرماه محاسبه و در آبان ماه پرداخت می‌شود.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: در خصوص اتفاقات اخیر مکرراً اعلام کرده‌ایم که صف معترضین را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم؛ همچنین معتقدیم که باید علل این اتفاقات را ریشه‌یابی کنیم و اگر به دنبال منشا مشکل نرویم دوباره تکرار می شود....(خبر)
(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)


نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند.(ادامه)
 پزشکی قانونی در بیانیه ای اعلام کرد: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه .... نظر نهایی پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی
پزشکی قانونی در بیانیه ای اعلام کرد: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه ....(ادامه)
شمال نیوز : علیزاده، دبیر انجمن برنج کشور با بیان این که طرح توزیع برنج ایرانی در ادارات هیچ گاه عملی نشد، آن را در حمایت از تولید ملی موثر برشمرد. توزیع برنج ایرانی در ادارات عملی نشد؛ اعمال تعرفه بر واردات
شمال نیوز : علیزاده، دبیر انجمن برنج کشور با بیان این که طرح توزیع برنج ایرانی در ادارات هیچ گاه عملی نشد، آن را در حمایت از تولید ملی موثر برشمرد.(ادامه)
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران : مرغ باید با قیمت ۵۹۸۰۰ تومان تنظیم بازار عرضه شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: تنظیم بازار ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت مصوب برای یک کیلو مرغ گرم و ۴۸ هزار تومان برای هر کیلو مرغ منجد در نظر گرفت تا به دست مصرف‌کننده برسد و مازاد بر قیمت مصوب شامل تعزیر خواهد شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.806 seconds.