.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک شهر مرزی در جنوب آمریکا به دلیل هجوم چندصدهزار نفری پناهجویان به مرز فروپاشی کشیده شد. ‏«خطر فروپاشی» شهر مرزی آمریکا به دلیل هجوم پناه‌جویان
یک شهر مرزی در جنوب آمریکا به دلیل هجوم چندصدهزار نفری پناهجویان به مرز فروپاشی کشیده شد.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پایان ۸ سال فعالیت خود بدهی‌های دولت را ۵ برابر کرده و تحویل دولت سیزدهم دادند. تلاش دولت سیزدهم بر کاهش بدهی‌های دولت قبل
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پایان ۸ سال فعالیت خود بدهی‌های دولت را ۵ برابر کرده و تحویل دولت سیزدهم دادند.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
با اعلام رسمی شورای شهر بیرمنگام، دومین شهر پرجمعیت انگلیس دیروز سه‌شنبه اعلام ورشکستگی کرد. دومین شهر پرجمعیت انگلیس اعلام ورشکستگی کرد
با اعلام رسمی شورای شهر بیرمنگام، دومین شهر پرجمعیت انگلیس دیروز سه‌شنبه اعلام ورشکستگی کرد.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، نصیحت و توصیه‌ای دلسوزانه و پدرانه به دولتی بود که نتوانسته مدافع خوبی برای اقدامات خود باشد و با خطاهای مقطعی، آنچه که ساخته بود را تضعیف کرده و در ادامه فرصت تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد. 

تذکری پدرانه به دولت ...(يادداشت)
صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، نصیحت و توصیه‌ای دلسوزانه و پدرانه به دولتی بود که نتوانسته مدافع خوبی برای اقدامات خود باشد و با خطاهای مقطعی، آنچه که ساخته بود را تضعیف کرده و در ادامه فرصت تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد. (ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
فرمانده قرارگاه مهارت‌ آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از اختصاص تسهیلات کسر خدمت یک‌ماهه برای سربازان ماهر خبر داد و گفت: این طرح از مهرماه امسال اجرا خواهد شد. کسری خدمت سربازی شامل چه کسانی می‌شود؟ + جزییات
فرمانده قرارگاه مهارت‌ آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از اختصاص تسهیلات کسر خدمت یک‌ماهه برای سربازان ماهر خبر داد و گفت: این طرح از مهرماه امسال اجرا خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
دلار کاهش روز گذشته را جبران کرد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. گفتنی است اخباری مبنی بر قطع ارز سهمیه‌ای در حالی در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که معامله‌گران و صرافان بازار ارز از آن اطلاعی ندارند و معتقدند شایعه‌ای است که از سوی متضرران تصمیمات بانک مرکزی در روزهای گذشته پخش شده است. یک اتفاق جدید در بازار ارز/ قیمت دلار وارد مسیر جدید شد
دلار کاهش روز گذشته را جبران کرد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت. گفتنی است اخباری مبنی بر قطع ارز سهمیه‌ای در حالی در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که معامله‌گران و صرافان بازار ارز از آن اطلاعی ندارند و معتقدند شایعه‌ای است که از سوی متضرران تصمیمات بانک مرکزی در روزهای گذشته پخش شده است.(ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
بازار مرغ با سهمیه‌ای که قرارگاه امنیت غذایی کشور برای جوجه ریزی هر استان مشخص کرده از التهاب خارج شده است. پایان التهابات مرغی
بازار مرغ با سهمیه‌ای که قرارگاه امنیت غذایی کشور برای جوجه ریزی هر استان مشخص کرده از التهاب خارج شده است.(ادامه)
میزان کسری برق کشور حداقل ۱۰ هزار مگاوات است، بنابراین اگر ما همه ادارات کشور را تعطیل کرده و به آنها برق ندهیم، باز هم در زمان پیک مصرف، چند هزار مگاوات کسری برق خواهیم داشت.

۱۰ هزار مگاوات برق کم داریم / تعطیلی سراسری ادارات هم نمی تواند کسری برق را جبران کند
میزان کسری برق کشور حداقل ۱۰ هزار مگاوات است، بنابراین اگر ما همه ادارات کشور را تعطیل کرده و به آنها برق ندهیم، باز هم در زمان پیک مصرف، چند هزار مگاوات کسری برق خواهیم داشت. (ادامه)
افزایش تورم در بزرگترین شهر ترکیه، پس از افزایش مالیات
ترکیه ماه گذشته یک رشته افزایش مالیات را برای جبران کسری بودجه گسترده خود - که به دلیل اعطای هزینه‌های انتخاباتی و تلاش‌های بازسازی پس از زلزله‌های فوریه تشدید شد - اعمال کرد. این اقدامات شامل سه برابر شدن مالیات بر سوخت بود.(ادامه)
۵۰۰ تن مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان برای رفاه حال مسافران و مردم روزانه در مازندران توزیع می‌شود توزیع روزانه ۵۰۰ تن مرغ ۷۸ هزار تومانی در تعطیلات
۵۰۰ تن مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان برای رفاه حال مسافران و مردم روزانه در مازندران توزیع می‌شود(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
ضوابط پرداخت مزایای کارمندان دولت اصلاح می‌شود
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.(ادامه)
مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند. ۲ ماه کسری خدمت شامل کدام سربازان می‌شود؟
مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.(ادامه)
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد. زلنسکی پوتین را به تلاش برای ایجاد بحران غذایی در جهان متهم کرد
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد.(ادامه)
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند. ۶۱ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند. با ۱۲۹ رای موافق، کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسید
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.(ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد. چرا امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد؟
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد.(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
در پی انتشار برخی اخبار متناقص درباره مفقود شدن گندم ها در استان، استاندار در واکنش به این موضوع گفت که ‌تنها ... ابهام جدید در ماجرای گندم‌های مفقودی با اظهارنظر استاندار
در پی انتشار برخی اخبار متناقص درباره مفقود شدن گندم ها در استان، استاندار در واکنش به این موضوع گفت که ‌تنها ...(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.