.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند. خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او شکایت کردند | وعده بازپرس به خانواده امینی
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.(ادامه)
مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته بود/ محدودیت‌های اینترنتی موقت هستند/ قطعا کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می شوند .... + مشروح(خبر)
(ادامه)
توضیحات جدید پلیس درباره دستگیری مهسا امینی در پارک طالقانی
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ماجرای فوت مهسا امینی توضیحات جدیدی داد.(ادامه)
 فارس تصاویری از تجمع اعتراضی در سنندج در پی درگذشت مهسا امینی را منتشر کرد. اولین تصاویر از اعتراضات به درگذشت مهسا امینی
فارس تصاویری از تجمع اعتراضی در سنندج در پی درگذشت مهسا امینی را منتشر کرد.(ادامه)

پیکر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت صبح امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد پیکر مهسا امینی در زادگاهش سقز به خاک سپرده شد
پیکر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران جان باخت صبح امروز شنبه در آرامستان آیچی شهر سقز به خاک سپرده شد(ادامه)
منیبان نوشت:با استفاده از قانون نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای تمام افراد دارای سابقه بیمه در هر صندوق با میزان ۱۰ سال پرداخت حق بیمه امکان بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی هر صندوق بیمه‌ای را خواهند داشت. بازنشستگی با ۱۰ سال بیمه در مجلس تصویب شد
منیبان نوشت:با استفاده از قانون نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای تمام افراد دارای سابقه بیمه در هر صندوق با میزان ۱۰ سال پرداخت حق بیمه امکان بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی هر صندوق بیمه‌ای را خواهند داشت.(ادامه)
رئیس سازمان خصوص سازی با بیان اینکه نظارتهای پس از واگذاری به اندازه فرآیندهای پیش و حین واگذاری، اهمیت دارد گفت: با ادامه و تشدید تحریم ها طی چند سال اخیر و شیوع جهانی ویروس کرونا، کاهش عملکرد شرکتهای واگذار شده طبیعی به نظر می رسد....(خبر)
(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی اعلام و تاکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است/ مسئولان دولت گذشته می‌گفتند چطور می‌خواهید با این مشکلات مواجه شوید؟/ گشت ارشاد مدیران را عملی کردیم/ از شرایط زندگی مردم مطلع هستم/ دسترسی سه دهک اول به اینترنت رایگان شد....(خبر)
(ادامه)
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. پایان رویای زمین خواران با سنددار شدن تمامی اراضی ملی در غرب مازندران
اراضی ملی یکی از مهمترین داشته های دولت و مردم محسوب می شود که در سال های گذشته از سوی زمین خواران و ساحل خواران مورد دخل و تصرف قرار داشت که دولت با اهتمام در اجرای جامع حدنگار(کادستر) و صدور سند برای تمامی اراضی ملی در غرب مازندران به آن پایان داد. (ادامه)
عزم دولت برای ورود نخبگان به دستگاه‌های اجرایی/ انجام مقدمات برای جذب ۲۰۰ نخبه
درحالی که بسیاری از منتقدان یکی از ایرادات اصلی آئین‌نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را تکلیفی نبودن آن برای دستگاه‌ها می‌دانستند و معتقد بودند که این آئین‌نامه، بیشتر «توصیه‌ای و پیشنهادی» است، حالا مقدمات استخدام حدود ۲۰۰ نخبه در دولت سیزدهم در حال انجام است. (ادامه)
درحالی از یکی دو ماه گذشته درخواست‌های مردم برای دریافت تسهیلات از برخی بانک‌ها با پاسخ منفی از سوی بانکی‌ها همراه شده که با خبرشدیم، پرداخت تسهیلات در چند بانک بزرگ دولتی به دستور بانک مرکزی متوقف شده است. توقف پرداخت وام در چند بانک بزرگ دولتی به دستور بانک مرکزی
درحالی از یکی دو ماه گذشته درخواست‌های مردم برای دریافت تسهیلات از برخی بانک‌ها با پاسخ منفی از سوی بانکی‌ها همراه شده که با خبرشدیم، پرداخت تسهیلات در چند بانک بزرگ دولتی به دستور بانک مرکزی متوقف شده است. (ادامه)
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با بیان اینکه مصمم به رفع بیکاری هستیم گفت: آمار نشان می دهد از ابتدای کار دولت تا امروز آنچه وعده کردیم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سال اول تحقق پیدا کرده است. از ابتدای دولت تا امروز، آنچه وعده کردیم، تحقق پیدا کرد / اجازه نمی دهیم دولت را به حاشیه بکشانند / به مدیران گفته ام به هیچ عنوان گرفتار حاشیه ها نشوند / برخی معنای حضور بین مردم را درست درک نکرده‌اند(خبر)
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با بیان اینکه مصمم به رفع بیکاری هستیم گفت: آمار نشان می دهد از ابتدای کار دولت تا امروز آنچه وعده کردیم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سال اول تحقق پیدا کرده است.(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
یک کارشناس پولی و بانک گفت: اگر اصلاحات اقتصادی، رشد سرمایه گذاری، رشد اقتصاد و جذب سرمایه گذاری داشته باشیم می تواند کنترل نقدینگی و کنترل تورم را در پی داشته باشد / نقدینگی ریشه تورم است نه نرخ ترجیحی! ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید با حمایت از کشاورزان شالی کار و نظارت بر شبکه توزیع و برخورد با دلال بازی ها به جای نگاه واردات محور ، می توان هم منافع کشاورزان به عنوان تولید کننده و هم مردم به عنوان مصرف کننده را تامین کرد ....
به جای واردات برای کنترل قیمت برنج با دلال بازی ها مقابله کنید
شمال نیوز : بدون تردید با حمایت از کشاورزان شالی کار و نظارت بر شبکه توزیع و برخورد با دلال بازی ها به جای نگاه واردات محور ، می توان هم منافع کشاورزان به عنوان تولید کننده و هم مردم به عنوان مصرف کننده را تامین کرد .... (ادامه)
اکبری تنها مازندرانی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال
امیررضا اکبری تنها مازندرانی دعوت شده به دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می‌دادیم.
روحانی : امیدوارم مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد / دولت را با میلیاردها دلار اسکناس تحویل دادیم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می‌دادیم. (ادامه)
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است. شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است.(ادامه)
برنج وارد شود اما معقول و به تدریج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: انجمن برنج اصراری بر قطع واردات فصلی برنج ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی سبب شده تا دارندگان ادوات کشاورزی در استان به صورت غیرمجاز و گالن به دست برای تامین آن تقلا کنند.... کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی/ کشاورزان گالن به دست و سرگردان
شمال نیوز : کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی سبب شده تا دارندگان ادوات کشاورزی در استان به صورت غیرمجاز و گالن به دست برای تامین آن تقلا کنند....(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی در واکنش به آمار اعلامی ۶۰ درصدی تورم، می‌گوید: مبنای این آمار را باید مشخص کنند، چیست؟ بیشترین تورم طی سال‌های گذشته، تورم نقطه‌ای خردادماه امسال طی چند دهه اخیر بوده است. بالاترین نرخ تورم ماهانه بعد از جنگ در خرداد ۱۴۰۱ رقم خورد / اعلام اطلاعات اشتباه فرار به جلو است
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی در واکنش به آمار اعلامی ۶۰ درصدی تورم، می‌گوید: مبنای این آمار را باید مشخص کنند، چیست؟ بیشترین تورم طی سال‌های گذشته، تورم نقطه‌ای خردادماه امسال طی چند دهه اخیر بوده است.(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم. برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت نداریم / ارز ترجیحی دارو قطع نمی‌شود / برخی افزایش نرخ ها به سال آینده موکول شود / اصلاح اقتصادی باید در دولت قبل اتفاق می‌افتاد/ وارد اصلاح اقتصادی مدرن شدیم / با پرداخت یارانه‌ها پولی نمی‌ماند که بخواهیم کسری بودجه خود را جبران کنیم (خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
رای مردم در انتخابات ۱۴۰۰، رای به اجرای عدالت بود / ترجیح دادم جای سخنرانی در اجلاس سران بین مردم باشم / آنچه مردم از ما خواستند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود و به این عهد خود بامردم وفادار هستیم ما دولت صادق الوعدی خواهیم بود....(خبر)
(ادامه)
محسن گرجی صورت مسئله را پاک نکنید !(يادداشت)
محسن گرجی (ادامه)
راه حلی برای تامین کسری برنج کشور
دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور تعدد منابع تامین برنج را راه حل مناسبی برای تامین کسری این محصول در کشور دانست.(ادامه)
خرد شدن اراضی چالش بزرگ کشاورزی مازندران است
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، خرد شدن و قطعه بندی زمین‌های مرغوب کشاورزی دراستان درسال های اخیر را یکی از چالش‌های مهم بیان کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.